Mazdy Premacy 2.0 131KM – jaka instalacja lpg
1, 2
Witam mam pytanie jaką instalację włożyć do mazdy Premacy 2.0 131KM rok 2004, żeby autko jeździło i nie było problemów z instalacją. Wybieram się do gazowników i miał bym porównanie co oni proponują i czy mają jakieś doświadczenia z mazdą.
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
- Od: 12 lip 2013, 15:56
- Posty: 10
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda Premacy Sportive 2.0 16V 131KM
2004 rok
Elektronika Tech/Stag/Nevo/Agis, Reduktor Kme Tur/Kme Silver/Acr01 czarny/Zavoli zeta, Wtryskiwacze Hana/Matrix HS/Barracuda budzetowo ACW01. Najwazniejszy jest jednak kumaty i ogarniety gaziarz.
-
Przemek323c
Trochę niżej na forum jest temat o Premacy 1.8. Poczytaj go bo oba silniki są ze zubożeniem więc są te same problemy z LPG. Generalnie to co napisał Przemek323c jest najszybszym podsumowaniem tematu.
Pojedź zapytaj sie co proponują i napisz nam.
Pojedź zapytaj sie co proponują i napisz nam.
gazownik zaproponował mi elektronike KME wtryski hanna
Lub elektronike NEVO pro lub zenit z podłączeniem do łącza diagnostycznego OBD 2(czy coś w tym stylu)
Dopisano 26 lip 2013, 11:55:
drugi gazownik zaproponował mi elektronikę STAG 4 wtryski hana
Lub elektronike NEVO pro lub zenit z podłączeniem do łącza diagnostycznego OBD 2(czy coś w tym stylu)
Dopisano 26 lip 2013, 11:55:
drugi gazownik zaproponował mi elektronikę STAG 4 wtryski hana
- Od: 12 lip 2013, 15:56
- Posty: 10
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda Premacy Sportive 2.0 16V 131KM
2004 rok
no o kme juz wiem a co z tym stag4 czy stag300 plus gaziaż twierdzi że stag 4 w zupełności wystarczy jak myślicie?
- Od: 12 lip 2013, 15:56
- Posty: 10
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda Premacy Sportive 2.0 16V 131KM
2004 rok
wystarczy, wystarczy! sprawdzony zestaw i polecany na forum. byle nie u tego co KME proponował bo o zubożeniu Mazdy to chyba niewiele wie.
Ja tez miałem do wyboru Stag 4 lub Agis ale to drugie bo ma podobno o wiele szybszy procesor. Tak mi powiedzieli w autoryzowanym zakładzie Staga wiec wybrałem AGIS i jestem zadowolony.
Ja tez miałem do wyboru Stag 4 lub Agis ale to drugie bo ma podobno o wiele szybszy procesor. Tak mi powiedzieli w autoryzowanym zakładzie Staga wiec wybrałem AGIS i jestem zadowolony.
I jeszcze jedno pytanie jaki kolor wtrysków hana
- Od: 12 lip 2013, 15:56
- Posty: 10
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda Premacy Sportive 2.0 16V 131KM
2004 rok
Tylko zielone ! Czerwone są za małe (dysze). Wiem bo przez rok borykałem się z tym problemem a po wymianie na zielone auto odzyskało swoją dynamikę i moc. Poza tym reduktor typu np AC01 nie wyrabia przy czerwonych HANNA-ch.
- Od: 27 lut 2012, 11:10
- Posty: 13
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda Premacy ACTIVE 2.0 FS 2003 LPG (S4PLUS+AC+HANA GREEN)
Co masz na mysli mowiac ze nie wyrabia ? Zielone to dobry wybor chociaz na nizszym cisnieniu. Ewentualnie barracudy z dysza i nie bedze problemu z brakiem wydajnosci.
-
Przemek323c
Przez prawie rok jeździłem na zestawie HANNA – czerwone, STAG 4 plus, reduktor AC 01. Kalibracja = mnożnik 1,6 – 1,8 (ciśnienie na red. 1,36 spadki do 0.97). podjąłem kilkanaście prób zmiany ustawień eksperymentów (co kilkadziesiąt lub kilkaset km CHECK P0171 zbyt uboga mieszanka) itd. Nawet mapki które dostałem od Bananmin-a nie rozwiązały do końca problemu. Auto jeździło bez szarpania ale brak dynamiki zbliżonej do benzyny ciągle mnie irytował. Miesiąc temu postanowiłem wymienić wtryskiwacze na HANN -zielone. Mój gazownik do dziś twierdzi że jestem głu... i sie nie znam . Oczywiście konieczne było obniżenie ciśnienia (1,06 spadki do 0,98) i ponowna kalibracja ale po małych korektach jeździ obecnie tak jak tego oczekiwałem(praktycznie jak benzyna). Różnica dynamiki jest bardzo duża a spalanie praktycznie bez zmian. (Trasa (załadowany FULL + klima) 9L (Miasto + klima) do 12L. Pewnie bez klimy będzie o 1L mniej ale mnie to zadowala jak na 2L silnik jest znośnie.
Ps. Nie należę do miłośników spokojnej jazdy
Ps. Nie należę do miłośników spokojnej jazdy
- Od: 27 lut 2012, 11:10
- Posty: 13
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda Premacy ACTIVE 2.0 FS 2003 LPG (S4PLUS+AC+HANA GREEN)
Czyli ujawnia sie kolejna niejako wada acr01 gdzie spadki sa takie same niezaleznie od ustawionego cisnienia. Juz rozumiem o co ci chodzilo
-
Przemek323c
temat do zamknięcia
- Od: 12 lip 2013, 15:56
- Posty: 10
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda Premacy Sportive 2.0 16V 131KM
2004 rok
Żeby nie rozwijać następnego tematu piszę tu:
Pacjent ten sam – Premacy Sportive silnik 2,0 FS tylko, że 2002r.
Gazownik zaproponował instalkę BRC 24.11 z tzw. zubożeniem i butla stako we wnękę za 2700,–
Ktoś śmiga na takim zestawie?
Jestem przeciwnikiem gazu i będę się czepiał wszystkich problemów jeśli wystąpią.
Zależy mi na tym żeby auto miało taką samą dynamikę na LPG jak na PB i żeby pracowało na PB tak dobrze jak przed instalowaniem LPG.
Mechanik jest pewny siebie co do zestawu, montował taką instalację do Premasek i podobno zero problemów, a jego warsztat wygląda na dobrze wyposażony (eco-tech w Ursusie).
Co myślicie?
Pacjent ten sam – Premacy Sportive silnik 2,0 FS tylko, że 2002r.
Gazownik zaproponował instalkę BRC 24.11 z tzw. zubożeniem i butla stako we wnękę za 2700,–
Ktoś śmiga na takim zestawie?
Jestem przeciwnikiem gazu i będę się czepiał wszystkich problemów jeśli wystąpią.
Zależy mi na tym żeby auto miało taką samą dynamikę na LPG jak na PB i żeby pracowało na PB tak dobrze jak przed instalowaniem LPG.
Mechanik jest pewny siebie co do zestawu, montował taką instalację do Premasek i podobno zero problemów, a jego warsztat wygląda na dobrze wyposażony (eco-tech w Ursusie).
Co myślicie?
Ja mysle ze temat premacy zostal juz dawno opracowany a pakowanie sie brc to zly pomysl. Skoro jestes przeciwnikiem to jezdzij na benzynie bo problemow na poczatku troche moze byc a i warsztat ciezko ocenic po wyposazeniu. Niestety wiekszosc montazow brc to typowe wrzuty pod maske. Na twoim miejscu szukalbym czegos na lpgtechu albo nowej optimie i barracudach i to w polecanym warsztacie.
-
Przemek323c
Miałem brc s24 w 323f bj sportive, chodziło bez zarzutu, to samo założyłem do niedawnego nabytku tj. M6 i również śmiga.
Jak już ktoś mówił każdą instalacje da się włożyć do tego auta i będzie jeździć najważniejsze to umiejętności gazownika czy będzie to potrafił ze stroić z silnikiem. typy instalacji i konfiguracji było podane wiele na forum. Jakie kolory typy itp najważniejsze gazownik dowiedz się dokładnie co to za gość może ktoś zakładał ze znajomych może powiedzieć coś o tym. Ja długo szukałem do swojej premacy trafiłem na lpgforum tam poczytałem sporo i trafiłem na swojego:)
- Od: 15 maja 2013, 18:02
- Posty: 30
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda Premacy 1.8 101km 12.2002r LPG OptimaGas+ Baracuda+Shark1500
Bo wiecie o co chodzi – że jak mam warsztat, w którym płaciłem za montaż instalacji, to nie będą mnie odsyłać w razie reklamacji.
Jak powiem, że chcę inną konfigurację np. tą polecaną na forum, a nie tą co oni polecają, to w razie problemów będą mówić, że sam sobie taką instalację wybrałem
Jak powiem, że chcę inną konfigurację np. tą polecaną na forum, a nie tą co oni polecają, to w razie problemów będą mówić, że sam sobie taką instalację wybrałem
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości