Mazda CX-9 3.7 V6 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez SEBAJWACH » 10 lut 2014, 10:07

TO szarpanie to abo problem z brakiem gazu na wysokich obrotach ( można zwiększyć dawkę na reduktorze) albo małe dysze...Przez to silnik jak się dławi wspomagany zostaje przez benz.
jeżeli powyższe nie pomoże ustaw automatyczne przejście na benz chwile przed osiągnięciem maksymalnej wydajności silnika (momentu obr) tj jakieś 4300 obr/min i powinno pomóc
Po trasie i tak kulasz w przedziale 1600-2200 (w naszych warunkach drogowych)
Jeśli chodzi o awaryjność to u mnie nic się nie dzieje. Obecna temperatura cieczy na przełączenie gazu to 35 st C i obroty 1500
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 18:21
Posty: 40
Skąd: inowrocław/POZNAŃ
Auto: CX-9

Postprzez daronnn » 22 lut 2014, 21:44

A jeździ kolega na dodatkową regulację zaworów w związku z posiadaniem instalacji gazowej? Jeśli tak to co ile km, gdzie i jak to kosztowo wygląda? O ile dobrze pamiętam to jedyny opisywany w gazetach problem z gazem w cx9?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2008, 09:55
Posty: 144 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 '05 FL
Cx9 2010 EU

Postprzez drout » 23 lut 2014, 11:14

Chętnie posłucham rad co do regulacji zaworów. W subaru robię co 60kkm

Dopisano 23 lut 2014, 11:15:

I koszt 800pln
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2013, 15:29
Posty: 159 (1/0)
Auto: Forek 2,5XT
CX-9 2010 EU/PL

Postprzez Speedy27 » 5 lip 2014, 11:44

Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy CX-9 (przesiadka z 6). Motor 3.7 V6. Nie ukrywam że wolałbym wydawać na paliwo nieco mniej, dlatego też pomyślałem żeby zamontować instalacje LPG. Poprzednie Mazdy które miałem były bez alternatywnych paliw. Dlatego pojawia się moje pytanie jaką instalację i gdzie w Warszawie najlepiej założyć do takiego auta? Czytałem coś o BRC, STAG itp. ale jestem raczej zielony w temacie więc będę wdzięczny za pomoc.
Mazda Inside
Wcześniej:
Mazda 6 2.0
Mazda 626 1990
Mazda 626 1985
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2014, 23:11
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-9 3.7 V6 2010 + LPG

Postprzez foqz » 7 lip 2014, 13:11

Dołączam się do tematu. W moim przypadku Mazda 6i (USA) z silnikiem 2,3L (2.3L I4 MPI, DOHC 16V 166KM) i również Warszawa.
Początkujący
 
Od: 16 cze 2014, 18:28
Posty: 9 (1/1)
Auto: Mazda 6 2.3 (166KM) '05 hb [USA]

wcześniej:
626 GE [Cronos] 2.0 i (115KM) '96 sedan [USA]

a jeszcze wcześniej:
MX-3 1.6 również z '96

Postprzez MrMein » 17 lip 2014, 10:37

Moj szef zakladal sobie instalacje pare miesiecy temu w CX9. Robil to na targowku na ul. Matki Teresy Z Kalkuty (kiedys ul. Budowlana). Specjalizuja sie tam glownie w stagu. Silnik rowniez 3.7 V6. Wczesniej zakladal tam gaz w Kia Sorento 2010' i Hondzie Accord 2010' i zero problemow.

Warsztat znajduje sie niemal na skrzyzowaniu ul. Chodeckiej z ul. Matki Teresy z Kalkuty. Polecam, zazwyczaj trzeba troche poczekac – maja spore oblozenie – 1, 2 tygodnie.
Początkujący
 
Od: 19 maja 2014, 13:58
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Auto: Lexus IS200 `99 V6 2.0 155KM

Postprzez papapower7 » 21 lip 2014, 11:33

Ja gazowałem swoja Mazdę CX-7, motor 2.3 (chyba taki sam jak u kolegi w 6) w Energy Gaz w Warszawie na Ostrobramskiej. Instlacja to BRC Sequent SDI, sądzę że do CX-9 też się nada BRC, tylko że chyba P&D. Ogólnie jestem zadowolony, auto jak na razie jeździ bez problemów. Podrzucam też zdjęcia z montażu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 2 wrz 2014, 09:39 przez papapower7, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 15 lip 2014, 17:28
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG

Postprzez Przemek323c » 21 lip 2014, 13:17

Daj zdjecia bez oslony silnika.
Przemek323c
 

Postprzez TOMBLA » 22 lip 2014, 13:29

papapower7 napisał(a):Ja gazowałem swoja Mazdę CX-7, motor 2.3 (chyba taki sam jak u kolegi w 6) w


Ty masz turbo... DISI...
a on zwykłe 2,3
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 13:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez papapower7 » 28 lip 2014, 10:37

Ok, to nie wiedziałem;) Co do zdjęć to na razie nie da rady ale jak tylko będę miał możliwość to podeślę.
Początkujący
 
Od: 15 lip 2014, 17:28
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG

Postprzez Speedy27 » 29 lip 2014, 13:40

A jak to w tym Energy Gaz wygląda z ceną i gwarancją? Patrzyłem na stronie na FB więc trochę tych aut gazują to może mają jakieś pojecie.
Mazda Inside
Wcześniej:
Mazda 6 2.0
Mazda 626 1990
Mazda 626 1985
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2014, 23:11
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-9 3.7 V6 2010 + LPG

Postprzez Przemek323c » 29 lip 2014, 18:08

Taaa, byle szybciej i nastepny :D
Przemek323c
 

Postprzez papapower7 » 31 lip 2014, 09:08

Fakt że starają się raczej szybko uwijać, no ale też bez przesady;) Jak ma się tyle aut do montażu to ja się nie dziwie. Co do gwarancji i ceny to przy BRC masz gwarancje na całą Polskę na 2 lata bez limitu kilometrów z assistance. Odnośnie ceny to jeżeli byś montował ten sam rodzaj BRC co ja to około 4.5 tyś. za całość, przynajmniej ja tak płaciłem.
Początkujący
 
Od: 15 lip 2014, 17:28
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG

Postprzez Przemek323c » 31 lip 2014, 09:21

Nie wiem jak obecnie, ale kiedys odwalali straszne fuszerki byle szybciej. Co to jest 2 lata gwarancji jak potem koszty jak za zboze :D
Przemek323c
 

Postprzez papapower7 » 7 sie 2014, 14:25

Ja akurat mam dobrą opinie o BRC. Brat też ma w Subaru Forester 1.8 motor auto z 2007 roku. Gaz od nowości i zero problemów. Gwarancja tez już minęła i raczej na nic nie narzeka, głównie koszty to wymiana filtrów, kalibracje, softy ale to robią jako przegląd i koszt jest 150 zł co 15 tyś., to wszystko zależy jak ktoś dba i podchodzi. Jak zamontujesz i olejesz serwis to faktycznie koszty cię zniszczą, zwłaszcza przy włoskich instalacjach:)
Początkujący
 
Od: 15 lip 2014, 17:28
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG

Postprzez Przemek323c » 7 sie 2014, 15:00

Ciekawe ile go skasuja jak mu padnie listwa wtryskiwaczy albo map sensor (o ile ma :D). Wiadomo, da sie z tym zyc ale skoro jest tansza Polska altetrnatywa to po co ?
Przemek323c
 

Postprzez papapower7 » 8 sie 2014, 10:28

A tak z ciekawości to jak się nazywa ta polska alternatywa?
Początkujący
 
Od: 15 lip 2014, 17:28
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG

Postprzez emenems » 8 sie 2014, 13:33

KME, LPG-Tech, STAG...

co kto lubi – to chyba trzech najbardziej liczących się producentów elektroniki.
Początkujący
 
Od: 23 lip 2014, 09:35
Posty: 15
Auto: nieMAZDA

Postprzez Przemek323c » 8 sie 2014, 18:30

Jeszcze Agis.
Przemek323c
 

Postprzez Speedy27 » 12 sie 2014, 11:00

Poczytałem wasze porady, poszukałem też sporo w necie. Ostatecznie zdecydowałem się na montaż instalacji BRC, tak jak kolega powyżej. Na innych forach znalazłem kilka przykładów gdzie właśnie gazowali Mazdy instalacją BRC. Też wybrałem Sequent P&D (akurat za dużego wyjścia nie było;) Z polskich instalacji jednak zrezygnowałem chociaż zastanawiałem się jak wrzuciliście tu przykłady. Cena taka sama jak u kolegi od CX-7 bo i warsztat wybrałem ten sam (Energy Gaz). Na teraz instalacja sprawuje się dobrze ale bardziej miarodajną opinię będę mógł dać gdzieś za 2-3 miesiące. Też mam zdjęcia z montażu LPG więc podrzucę jak to u mnie wygląda:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 6 sty 2015, 21:36 przez Speedy27, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2014, 23:11
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-9 3.7 V6 2010 + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG