Jaki reduktor polecacie? Sprawdź, zanim założysz/wymienisz
Panowie, jaki reduktor byście polecili do mojej Mazdeczki ? mam aktualnie ACR01 i jest walnięty, raz, że niemiłosiernie piszczy to jeszcze co chwile sam zmienia ciśnienie, jak wyreguluje sobie instalke na cacuś to po 2 tyś znów się rozjeżdża, bo reduktor potrafi sobie o 0.2-0.3 bar zmienić ciśnienie i cały mnożnik do życi...
Co byście polecili, dobrego termicznie i przede wszystkim trzymającego ciśnienie i jeszcze było by fajnie jak by istniały do niego zestawy naprawcze
Silnik: 1,5 88 km
Co byście polecili, dobrego termicznie i przede wszystkim trzymającego ciśnienie i jeszcze było by fajnie jak by istniały do niego zestawy naprawcze
Silnik: 1,5 88 km
Ostatnio edytowano 10 paź 2014, 23:58 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Modyfikacja tematu
Powód: Modyfikacja tematu
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Za dużo koni na alaske, trzeba jakiś zapas zostawić, nad scorpionem lub zavoli sie zastanawiam i nie wiem który wybrać.
Wysłane z mojego HTC Vision
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
z5 smiga na alasce nawet przy pociskaniu, chyba ze sie ostro zasyfi. Zavoli czyszczenie co 2 lata bo tez zaczyna swirowac. Skorpionow malo mialem w rekach ale jakos do mnie nie przemawialy.
-
Przemek323c
A kme silver?
Wysłane z mojego HTC Vision
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Do okolo 150koni w n/a dobrze daje rade. Jak nie zavoli to silvera zakladaj. Ac r01 tez dobry ale ostatnio sie z nimi cuda potrafia dziac.
-
Przemek323c
ok, po wypłacie leci silver, dzięki! ...
dziś znowu skręciłem swojego ac01, ciekawe na ile km będzie stabilny
dziś znowu skręciłem swojego ac01, ciekawe na ile km będzie stabilny
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
heh mój r01 znów sobie ciśnienie upuścił, było 1.0 bar, to sobie zjechał na 0.9, nie muszę chyba mówić co się wtedy dzieje, a tak pięknie była instalka wystrojona.
niestety z powodu dużego wkładu w zawieszenie w tym miesiącu muszę jeszcze się z nim męczyć.
niestety z powodu dużego wkładu w zawieszenie w tym miesiącu muszę jeszcze się z nim męczyć.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
0,1 bara to pomijalna roznica. Sa ludzie o ktorych z 1,2 robi 0,5 to dopiero padaczka.
-
Przemek323c
Może i pomijalna, ale ja już czuję różnicę w zachowaniu auta, w szczególności po włączeniu klimy. Przy tak małym silniku każdy słabnący konik się liczy :p
Wysłane z mojego HTC Vision
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
0,1 bara powinna zniwelowac zaszyta korekta cisnieniowa wiec skoro czujesz roznice to albo efekt placebo albo cos jest nie tak pieknie jak myslales.
-
Przemek323c
ja nikomu nie bronie jeździć na rozregulowanych instalacjach, u mnie musi być idealnie w całym zakresie, a nie bieda przy 4 tyś obrotów kto by się tym przejmował, auto jedzie
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Zle mnie zrozumiales, jesli masz taki objaw a wczesniej bylo ok tzn ze cisnienie pada bardziej a moze i wtryskiwacze zapetla. Zaden reduktor nie zapewnia stabilnosci 0,1 bara zawsze i wszedzie bo to pomijalna roznica.
-
Przemek323c
Masz racje
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
nadeszła pora na reduktor, trzymałem go przy życiu co miesiąc regulując, ale dziś przeszedł samego siebie, na odcinku 400 km regulowałem go 3 razy (na szczęście o zmianach ciśnienia informował mnie upierdliwym piszczeniem), raz zszedł z 0.96 do 0.80, potem sobie urósł do 1.1 hehe do tego to piszczenie, nie piszczy tylko w przedziale 0.92 do 0.98.
wiem, że było już w tym temacie pisane, ale upewnię się czy ZAVOLI ZETA N będzie dobrym wyborem
wiem, że było już w tym temacie pisane, ale upewnię się czy ZAVOLI ZETA N będzie dobrym wyborem
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Po wyjeciu kilku sprezynek bedzie wieczny. Dziwna sprawa z tym piszczeniem bo skoki sa dosc normalne.
-
Przemek323c
dość normalne dla każdego reduktora czy tylko dla ac ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
A te skoki to skoki w czasie jazdy czy po prostu zmienia ustawione cisnienie ?
Dopisano 8 wrz 2013, 22:06:
A te skoki to skoki w czasie jazdy czy po prostu zmienia ustawione cisnienie ?
Dopisano 8 wrz 2013, 22:06:
A te skoki to skoki w czasie jazdy czy po prostu zmienia ustawione cisnienie ?
-
Przemek323c
nie nie, w czasie jazdy to wiadomo, że są skoki, chodzi o to, że ustawiasz ciśnienie na wolnych obrotach, a za tydzień lub za chwilę jak to miało miejsce dziś ciśnienie jest całkiem inne niż ustawione.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości