Jaki reduktor polecacie? Sprawdź, zanim założysz/wymienisz

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez gik » 23 maja 2013, 23:20

Panowie, jaki reduktor byście polecili do mojej Mazdeczki ? mam aktualnie ACR01 i jest walnięty, raz, że niemiłosiernie piszczy to jeszcze co chwile sam zmienia ciśnienie, jak wyreguluje sobie instalke na cacuś to po 2 tyś znów się rozjeżdża, bo reduktor potrafi sobie o 0.2-0.3 bar zmienić ciśnienie i cały mnożnik do życi...
Co byście polecili, dobrego termicznie i przede wszystkim trzymającego ciśnienie i jeszcze było by fajnie jak by istniały do niego zestawy naprawcze :D

Silnik: 1,5 88 km
Ostatnio edytowano 10 paź 2014, 23:58 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Modyfikacja tematu
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 24 maja 2013, 10:00

Na upartego alaska a ze spokojem silver, zavoli zeta.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 24 maja 2013, 12:54

Za dużo koni na alaske, trzeba jakiś zapas zostawić, nad scorpionem lub zavoli sie zastanawiam i nie wiem który wybrać.

Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 24 maja 2013, 14:17

z5 smiga na alasce nawet przy pociskaniu, chyba ze sie ostro zasyfi. Zavoli czyszczenie co 2 lata bo tez zaczyna swirowac. Skorpionow malo mialem w rekach ale jakos do mnie nie przemawialy.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 24 maja 2013, 14:53

A kme silver?

Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 24 maja 2013, 18:15

Do okolo 150koni w n/a dobrze daje rade. Jak nie zavoli to silvera zakladaj. Ac r01 tez dobry ale ostatnio sie z nimi cuda potrafia dziac.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 24 maja 2013, 18:49

ok, po wypłacie leci silver, dzięki! ...
dziś znowu skręciłem swojego ac01, ciekawe na ile km będzie stabilny
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez kostasik » 14 cze 2013, 13:49

Odpuść sobie skorpiona, ma spadki ciśnienia przy obciążeniu.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2013, 08:55
Posty: 59 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 323F BA '94 Z5
Premacy CP '01 FP
6 GY '06 LF
6 GH '08 LF
3 BN '16 PE

Postprzez gik » 14 cze 2013, 17:02

heh mój r01 znów sobie ciśnienie upuścił, było 1.0 bar, to sobie zjechał na 0.9, nie muszę chyba mówić co się wtedy dzieje, a tak pięknie była instalka wystrojona.
niestety z powodu dużego wkładu w zawieszenie w tym miesiącu muszę jeszcze się z nim męczyć.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 14 cze 2013, 23:20

0,1 bara to pomijalna roznica. Sa ludzie o ktorych z 1,2 robi 0,5 to dopiero padaczka.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 15 cze 2013, 11:33

Może i pomijalna, ale ja już czuję różnicę w zachowaniu auta, w szczególności po włączeniu klimy. Przy tak małym silniku każdy słabnący konik się liczy :p

Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 15 cze 2013, 18:54

0,1 bara powinna zniwelowac zaszyta korekta cisnieniowa wiec skoro czujesz roznice to albo efekt placebo albo cos jest nie tak pieknie jak myslales.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 15 cze 2013, 18:59

ja nikomu nie bronie jeździć na rozregulowanych instalacjach, u mnie musi być idealnie w całym zakresie, a nie bieda przy 4 tyś obrotów kto by się tym przejmował, auto jedzie
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 16 cze 2013, 09:41

Zle mnie zrozumiales, jesli masz taki objaw a wczesniej bylo ok tzn ze cisnienie pada bardziej a moze i wtryskiwacze zapetla. Zaden reduktor nie zapewnia stabilnosci 0,1 bara zawsze i wszedzie bo to pomijalna roznica.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 16 cze 2013, 10:57

Masz racje ;)
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez gik » 8 wrz 2013, 19:44

nadeszła pora na reduktor, trzymałem go przy życiu co miesiąc regulując, ale dziś przeszedł samego siebie, na odcinku 400 km regulowałem go 3 razy (na szczęście o zmianach ciśnienia informował mnie upierdliwym piszczeniem), raz zszedł z 0.96 do 0.80, potem sobie urósł do 1.1 hehe do tego to piszczenie, nie piszczy tylko w przedziale 0.92 do 0.98.

wiem, że było już w tym temacie pisane, ale upewnię się czy ZAVOLI ZETA N będzie dobrym wyborem ??
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 8 wrz 2013, 21:12

Po wyjeciu kilku sprezynek bedzie wieczny. Dziwna sprawa z tym piszczeniem bo skoki sa dosc normalne.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 8 wrz 2013, 21:30

dość normalne dla każdego reduktora czy tylko dla ac ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 8 wrz 2013, 22:06

A te skoki to skoki w czasie jazdy czy po prostu zmienia ustawione cisnienie ?

Dopisano 8 wrz 2013, 22:06:

A te skoki to skoki w czasie jazdy czy po prostu zmienia ustawione cisnienie ?
Przemek323c
 

Postprzez gik » 8 wrz 2013, 22:19

nie nie, w czasie jazdy to wiadomo, że są skoki, chodzi o to, że ustawiasz ciśnienie na wolnych obrotach, a za tydzień lub za chwilę jak to miało miejsce dziś ciśnienie jest całkiem inne niż ustawione.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy LPG