Jaki reduktor polecacie? Sprawdź, zanim założysz/wymienisz

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez gik » 17 wrz 2013, 22:07

tak dla ciekawostki dodam, że do złączenia tych dwóch przewodów miedzianych potrzebowałem złączki o takiej:
http://www.phjacus.pl/G3-Lacznik-zlaczk ... -p744.html
jak widac kosztuje 11 zł + 10 zł wysyłka czyli 21. Myślę sobie kupię u gazownika bo nie chce mi się czekać, zachodzę a on że ma po.... 45 zł buahahahhaha ... złodziejski kraj, miałby po 25 albo nawet 30 to bym kupił, ale nie w polsce trzeba nakładać 450 % marży i dziwić się że interes nie idzie.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 20 paź 2013, 11:35

Na czyms musza zarobic a czasy ciezkie.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 20 paź 2013, 12:09

ja proponuje zarabiać na uczciwości, solidności, fachowemu podejściu, szlifowaniu umiejętności, kulturze, przystępnym cenom, a wtedy klient nie będzie kombinował i zawsze wróci, bo wie, że tam zrobią solidnie i w miarę tanio.
przykład nr 2 tego samego zakładu, znajomemu padł przełącznik gaz/benzyna, jest on w kształcie diody na 3 kabelkach, kosztuje 30 zł, tam chcieli z robotą 130 zł.... 100 zł za przylutowanie 3 kabelków i to wszystko na czysto bo 100% bez ujęcia tego w księdze przychodów...

czasy ciężkie też dla klientów są ;)

kurcze off top się robi :P
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez mixalixus » 2 gru 2013, 14:37

Dopiero się zarejestrowałem i już mam do was pytanie. Mam w swojej maździe xedos 6 2.0 parownik zavoli zeta n i mam wątpliwości czy nie jest on za słaby to takiego silnika? Czy można ten parownik rozłożyć i wyczyścić bez większych problemów? Czy po takim czyszczeniu trzeba będzie go na nowo ustawiać?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 13:48
Posty: 16
Skąd: Okolice Częstochowy
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 93r. LPG

Postprzez Przemek323c » 2 gru 2013, 14:40

Jest stykowy ale powinien spokojnie dac rade. Mozna wyczyscic, potem trzeba ustawic cisnienie robocze takie jak bylo wczesniej.
Przemek323c
 

Postprzez mixalixus » 2 gru 2013, 15:42

ok, a to ciśnienie robocze można jakoś samemu ustawić czy trzeba z tym jechać do gazownika/mechanika? ew jakie przyrządy trzeba do tego posiadać bo może brat ma takie coś <oczy>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 13:48
Posty: 16
Skąd: Okolice Częstochowy
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 93r. LPG

Postprzez gik » 2 gru 2013, 15:44

podpiąć pod komputer sterownik lpg i tam w programie będzie pokazane ciśnienie, regulujesz śrubką na reduktorze, czyli musisz sprawdzić przed rozbieraniem
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 2 gru 2013, 15:48

Wystarczy podlaczyc sie pod instalacje i krecic sruba w reduktorze. Na upartego manometr roznicowy jesli jestes anty komputer.
Przemek323c
 

Postprzez mixalixus » 2 gru 2013, 17:35

kuzyn ma taki komputer i jest mechanikiem to się z mi pomoże ;) czyli przed rozebraniem parownika zmierzyć ciśnienie i po czyszczeniu ustawić takie samo? a jakbym zamontował inny parownik to ciśnienie ustawić takie samo jak na tym czy już trzeba jakoś regulować? Dzięki za tak szybkie odpowiedzi <piwo>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 13:48
Posty: 16
Skąd: Okolice Częstochowy
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 93r. LPG

Postprzez Przemek323c » 2 gru 2013, 18:24

Nawet jesli zalozysz inny to cisnienie musisz ustawic takie samo (chyba ze bedziesz stroil od nowa) bo to kluczowy parametr pracy instalacji.
Przemek323c
 

Postprzez mixalixus » 2 gru 2013, 19:15

Mogę jeszcze zadać jedno głupie pytanie? <zawstydzony> na czym polega strojenie? Czym się stroi?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 13:48
Posty: 16
Skąd: Okolice Częstochowy
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 93r. LPG

Postprzez carsik » 2 gru 2013, 20:37

no trzeba ustawić odpowiednie warunki pracy całej instalacji przy pomocy programu do strojenia danej instalacji (komputera) zachowując odpowiednie dawki paliwa (LPG) w każdym stanie pracy silnika
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez mixalixus » 3 gru 2013, 17:26

ok, kuzyn się trochę na tym zna więc mam nadzieje że damy rade ;) Jeszcze raz dzięki za pomoc <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 13:48
Posty: 16
Skąd: Okolice Częstochowy
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 93r. LPG

Postprzez Tomasz83 » 5 gru 2013, 14:28

Ja mam u siebie Palacar KR4 do 150KM. Jeżdżę na nim już od maja i do tej pory jestem zadowolony. Instalacje polecał mi znajomy gazownik. Na reduktor masz 3 lata gwarancji bez limitu kilometrów.
Tomasz83
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy LPG