Jaka instalacja gazowa do Mazda5 2.0 145KM?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez alk80 » 10 cze 2016, 17:05

podawanie cen jest nie zgodne z regulaminem!

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Osamboch » 10 cze 2016, 17:53

alk80 napisał(a):podawanie cen jest nie zgodne z regulaminem!


Sorki, mój błąd <glupek2> , nie doczytałem – już poprawione – i dzięki za uwagę <spoko> .


To ja już nie wiem Panowie i Panie...czy szukać uparcie kogoś kto wsadza nowsze stery jak Zenit Pro, AGIS, AEB/KING czy LPG Tech, czy zostać przy STAGu i zrobić instalacje jeszcze w tym miesiącu za normalną kasę?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lip 2014, 20:25
Posty: 20 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 CR1, 2.0 benzyna, 146MK, 2005r.

Postprzez Taco » 10 cze 2016, 21:00

To zawsze będzie Twoja decyzja ostateczna. Ja bym poczekał i wybrałbym te, jak to opisujesz, nowsze stery (osobiście do zenita pro jestem przekonany). Nie ma się co nadto spieszyć – montaż to inwestycja, miej to na uwadze. nie możesz w tym tygodniu, to podjedź w następnym. czy zadzwoń do drugiego warsztatu, ale zbierz ofertę. niech ci taki adar cito czy kto tam jeszcze uzasadni, dlaczego poleca daną instalacją. Zbierz oferty kompletne, rozważ je, posłuchaj argumentów i montuj. A oszczędzanie zacznij od pierwszego tankowania, nie od ceny za montaż. Amen.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez dzux » 12 cze 2016, 07:56

Bardzo dobre podzespoły proponuja do mazdy sam mam taki zestaw wszystko narazie ok, mało wpisów bo jak wszystko gra to ludzie nie siedzą na forum. Nie baw sie w zadnie zenity, czy lavato wkładaj polskiego staga. Wejdz na forum-lpg dużo jest tam dużo na temat mazd
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 22:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez Taco » 12 cze 2016, 08:05

Nie baw sie w żadne stagi. Jak jest wszystko ok to ludzie nie siedzą i nie piszą po forach. A na lpg forum watki z problemami staga jest najwięcej w odróżnieniu od innych instalacji. A Ty idź sie pobaw w co chcesz milosniku Polski kupujacy pewnie same polskie produkty. Ha ha.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez Biniu » 12 cze 2016, 08:07

Najwiecej tematów bo najwięcej ludzi jeździ z takimi instalacjami. Tak samo pewnie odsetek montujacych druciarzy jest w przypadku staga największy.

Stag dobry jest.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez dzux » 12 cze 2016, 08:25

Taco napisał(a):Nie baw sie w żadne stagi. Jak jest wszystko ok to ludzie nie siedzą i nie piszą po forach. A na lpg forum watki z problemami staga jest najwięcej w odróżnieniu od innych instalacji. A Ty idź sie pobaw w co chcesz milosniku Polski kupujacy pewnie same polskie produkty. Ha ha.


Widać taco że pojecia żadnego nie ma także baw sie dale w gimbaze pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 22:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez Fred.X » 12 cze 2016, 08:53

Zenit czy Tech to niby czyja produkcja panie dzux ??
przestań siać ferment

Dopisano 12 cze 2016, 08:54:

Staga montują bo mają na nim największy zarobek , najtańszy w zakupie i największa marża :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez Taco » 12 cze 2016, 08:54

Użyłem Twoich "argumentów" dzux. I kole widzę, że ktoś ma coś innego niż Ty i chwali to, co ma.

"Widać dzux że pojecia żadnego nie ma także baw sie dale w gimbaze pozdrawiam."
Idź fajkę pokoju odpal.

A z Tobą Biniu777 się zgodzę – z tym odsetkiem druciarzy od staga. Nie mówię, że stag jest zły. Dokładnie tak, jak zły NIE jest zenit pro. Kwestia regulacji i mozliwości wykorzystania programu przez instalatora. No ale są tu tacy, co się "obrażajo", że są ludzie, którzy mają swoje piaskownice i je chwalą, bo się w nich dobrze bawi.

Dopisano 12 cze 2016, 08:58:

Fred.X napisał(a):przestań siać ferment
dołączam się do tego apelu

Dopisano 12 cze 2016, 09:01:

Fred.X napisał(a):Zenit czy Tech to niby czyja produkcja panie dzux ??
przestań siać ferment

Dopisano 12 cze 2016, 08:54:

Staga montują bo mają na nim największy zarobek , najtańszy w zakupie i największa marża :)

Wreszcie ktoś kumaty się odezwał. Kto rozumie pewne zjawiska rynkowe i mechanizmy, jakie branżami rządzą.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez Fred.X » 12 cze 2016, 17:53

To jest dokładnie jak z mitem słynnego "kałacha" – niby najlepsza broń na świecie , niby ,
ja powiem inaczej , najpopularniejsza , a to nie oznacza najlepszą ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez Osamboch » 14 cze 2016, 09:14

Dobra Panowie nie bijcie się tylko radźcie ;)

Otrzymałem ofertę z CITO, więc pozwolę sobie podsumować:


1. Jakart na Legnickiej we Wrocławiu:

system sterujący- QBOX
wtryskiwacze – BARRACUDA
Wielozawór: Tomasetto,
reduktor AC R01-250
zbiornik – 53 l obligatoryjnie w cenie, natomiast 64 l- dopłata 150 zł (facet twierdzi, że taki wejdzie..)

wlew pod klapką
dwa lata gwarancji bez limitów kilometrów
cena: standardowa za tego typu instalację – ani za drogo, ani mega tanio (niech to będzie cena wyjściowa dla pozostałych ofert)
data realizacji: do tygodnia od decyzji
czas realizacji: 2 dni

Przesłanki logistyczne: blisko obecnego zakładu pracy, więc nie byłoby problemu z pozostawieniem np na serwis.



2. Speed-gaz Oława:

Instalacja Stag (nie robi na innych bo uważa ten za jeden z najlepszych)
Wtryskiwacze: Barakuda
Wielozawór: Tomasetto,
reduktor: AC 150
poj. zbiornika 47 litrów

wlew pod klapką
dwa lata gwarancji bez limitów kilometrów
cena: stówke mniej niż 1. (może jeszcze jedną stówke utarguje jak załatwie przez mojego mechanika).
data realizacji: do tygodnia od decyzji
czas realizacji: nieznany

Przesłanki logistyczne: bliżej o kilkanaście km do domu w porównaniu z innymi zakładami z Wrocławia


3. V-GAZ ze Swojczyckiej:

Instalacja LGP TEch lub Stag
Wtryskiwacze: Barakuda
Wielozawór: chyba Tomasetto, ale nie jestem pewien bo przez tel i nie zapamiętałem, więc biorąc pod uwagę cenę może być coś lepszego,
reduktor: KM Silver
poj. zbiornika 37 litrów

wlew pod klapką
gwarancja 2 lata bez limitu km
cena: 5 stówek więcej niż 1.

ewentualnie wszystko na Princ'e za przeszło kolejne 5 stówek więcej..

data realizacji: ok dwa miesiące od decyzji...
czas realizacji: 2 dni

Przesłanki logistyczne: Łatwiejszy dojazd z domu (mniejszy ruch) w porównaniu z innymi zakładami we Wrocławiu, ale kiepska komunikacja powrotna jakby trzeba było auto zostawić.



4. CITO z Grabiszyńskiej:

Instalacja Zenit PRO OBD
Wtryskiwacze: Herkules (Barakuda 150zł więcej, ale obecnie niedostępne)
Wielozawór: Tomasetto,
reduktor: ponoć też Tomasetto
poj. zbiornika 47 litrów

fotele muszę podnieść sobie sam, w cenie pokrowiec na koło i wlew pod klapką
tu ciekawa opcja: 5 lat gwarancji!
cena: ok 250zł więcej niż 1.

data realizacji: ok 3 tygodnie od decyzji
czas realizacji 7h

Raczej nie będę szukał więcej zakładów, bo z zebranych opinii te wydają się najsensowniejsze.



Proszę zatem o sugestię (zdaje sobie sprawę, że ostateczna decyzja należy oczywiście do mnie) uwzględniając Waszą wiedzę i doświadczenia.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lip 2014, 20:25
Posty: 20 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 CR1, 2.0 benzyna, 146MK, 2005r.

Postprzez makmarc » 14 cze 2016, 21:08

Panowie, przerwijmy tą dyskusję, bo zaraz zrobią się dalsze nie potrzebne przepychanki słowne.

Ile instalacji, tylu zwolenników i przeciwników. Pisałem już nie raz, nie dwa i nie trzy, w różnych tematach na temat Staga, nikt tutaj nie odkrył Ameryki, że montują, bo najtańszy i największy zarobek, a to niestety dla właściciela auta wcale dobrze nie wróży. Stag działać działa, ale nie ma tylu możliwości co do ustawień, korekt, map itp. Jest zdecydowanie mniej stabilny, bardzo często gubi ustawienia.

Co do lubryfikacji, również każdy ma swoje zdanie, nie we wszystkich autach są one potrzebne, a jeśli nie są wskazane, to nie ma sensu. Zamontować lubrę i lać byle badziewie to nic dziwnego, że potem syf zostaje, wiele już widziałem, wiele doświadczyłem i w żadnym aucie krzywdy nie zrobiła.
makmarc
 

Postprzez Taco » 14 cze 2016, 21:27

Jasne, nie ma co kruszyć kopii. Tym samym odpowiadając na prośbę, radzę. Osobiście wybrałbym opcję nr 4 czyli cito i zenit pro hercules. 5 lat ma znaczenie. masz też gwarancję ogólnopolską, ale to już chyba wiesz. pytałeś, ile godzin będą pracować przy aucie? o ile podzespoły można 1:1 przyrównać, o tyle poświęcony czas już nie. jak 3 gości pracuje przy jednam aucie, to się uwiną szybko. Jak pracuje 3 a mają długie przerwy i 10 innych rzeczy za dnia do zrobienia, to zejdzie im dłużej. a są i tacy, są sami na warsztacie i wtedy to w ogóle zejdzie. Powodzenia.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez rafik256 » 18 cze 2016, 23:07

@osamaboch bierz instalkę od v-gaz. Gość dobrze znany w branży lpg. Bez problemu możesz znaleźć zdjęcia i komentarze z wykonanych przez niego instalacji. Nie odwala fuszery i zna się na rzeczy przez co ma ugruntowaną pozycję na rynku.
@makmarc od pewnego czasu czytam Twoje wypowiedzi na temat Staga i jaki to on okropny. Rozwiń proszę co to znaczy że brakuje mu korekt ustawień czy map, bo tak się składa że to co wspomniałeś to m.in. tam jest. Ale chętnie się dowiem czego zabrakło w jego sofcie a mają inni producenci. Nie żebym go bronił bo całkowicie mi lata co się o nim mówi i pisze. Po prostu chętnie uzupełnię wiedzę.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 18:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Postprzez Taco » 18 cze 2016, 23:35

Wiedzę można u producenta uzupełnić. Ma swoje przekonania o których pisal. Teraz ma się każdemu z osobna zgłębiać. Dajcie zyc panowie. Pytanie nie dotyczy juz montażu tylko odswieza wątek. Dajmy spokój z tym.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez rafik256 » 19 cze 2016, 21:46

producent mi powie czego nie ma w jego sofcie a ma konkurencja?? ciekawe stwierdzenie. Wydawało mi się że od takich porównań i obiektywnych opinii użytkowników są właśnie wszelakiego rodzaju fora.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 18:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Postprzez Taco » 19 cze 2016, 21:56

Phi. Jak mówimy o obiektywnych funkcjach, konkretnych, to myślisz, ze cos zostanie zatajone? Nie mówimy o składzie bułki pszennej, którego nie ocenisz i nie poznasz po jej obejrzeniu i zjedzeniu. Mówimy o sprzętach producentów. Nie rozumiem dlacEgo po telefonie na infolinie techniczna mialbys nie dostać prwdziwej informacji o tym co w sofcie jest a czego nie ma.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez rafik256 » 20 cze 2016, 22:45

Taco odpowiadasz na pytanie które nie jest kierowane do Ciebie i piszesz od rzeczy. Jednak zanim wdam się z Tobą w dyskusję to zapytam. Czy stroiłeś kiedyś jakąś instalację gazową IV generacji??
Przypomnę Ci tylko że pytanie jest kierowane do kolegi makmarc który stwierdził: "Stag działać działa, ale nie ma tylu możliwości co do ustawień, korekt, map itp. Jest zdecydowanie mniej stabilny, bardzo często gubi ustawienia." Ale skoro już się udzielasz to idąc Twoim tokiem rozumowania zapytałem u źródła i w Stagu twierdzą że ma wszystko a nawet więcej niż konkurencja. W związku z powyższym ponawiam pytanie do makmarck chociaż jako jego adwokat możesz odpowiedzieć za niego.
P.S. odpowiadając na Twoje pytanie czy coś zostało zatajone... tak. Kod źródłowy, zaszyte korekty, wszelakiego rodzaje strategie np. wyjścia z przerostów, obsługi zapętleń itp. Oprócz tego charakterystyki i sposób sterowania dla dostępnych w programie wtryskiwaczy chociażby w funkcji ciśnienia czy temperatury i masa masa innych bardzo istotnych informacji.
Na deser jeszcze cytat z kolegi makmarc. Po tym wpisie śmiem twierdzić że negujesz coś czego nie znasz.
makmarc napisał: "pierwszym i dla mnie bardzo ważnym plusem na korzyść innej instalacji jak Stag jest niestandardowa możliwość ustawienia korekt mapy LPG kroczek po kroczku, korzystając z testera OBD i obserwując dane pracującego silnika, mam możliwość modyfikacji procentowej w najmniej dostępnych momentach, czego przy innych instalkach nie ma, tam układasz wykres, doregulowujesz "kropeczki" i to wszystko. Mało tego, chociaż to już teraz żadna nowość, ale przynajmniej dopracowana przez Polaków, to autoregulacja podczas jazdy, które dostosowuje się do np. mieszanki zalanego aktualnie gazu. Straty?"
Jesteś tego pewien i podtrzymujesz powyższe??
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 18:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Postprzez Taco » 21 cze 2016, 18:35

No nie rozumiemy się dalej. Nie doszukuj się bieli w czerni a czerni w bieli lub na odwrót, jakby wątpliwy klasyk powiedział, bo ja tu żadnej adwokatury nie prowadzę. Chyba, że Ty jesteś adwokatem staga. Odniosłem się 1. do pierwszego apelu – że gość już gdzieś o tym pisał 2. że nie widzę powodu, dla którego producenci mieli by zatajać rzeczy oczywiste, które sa widoczne podczas użytkowania programu 3. żeby w tym wątku nie zamazywać tematu.
I dalej to podtrzymuję – wątek Jaka instalacja gazowa do Mazda5 2.0 145KM? niech zostanie tym właśnie wątkiem.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 13:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez rafik256 » 21 cze 2016, 20:19

Nie jestem niczyim adwokatem po prostu od forum oczekuję rzetelnego poziomu merytorycznego i przedstawiania prawdziwych informacji. Tym bardziej takie informacje powinien podawać moderator. Jednak przeglądając jego wypowiedzi śmiem twierdzić, że "mija się z prawdą" podając informacje na temat Staga. Użytkownicy nie mający orientacji w branży lpg czytając takie wypowiedzi zostają wprowadzeni w błąd. Wcale nie uważam że Stag jest najlepszy porównując go np. z Techem. Jednak jeżeli kolega makmarc chce dyskredytować jakiś produkt niech podaje konkretne argumenty, ponieważ jak dotąd wydźwięk jego wypowiedzi wygląda mniej więcej tak: Stag to zło. Dlaczego?? – bo tak... Ale jakby co montuj Agisa <ściana>
Ja uważam, że producent elektroniki jest akurat najmniej istotny. Ważne żeby osoba montująca dobrze znała sterownik i potrafiła to ustawić. Ma to zrobić tak żeby korekty paliwowe w CL i AFR w OL były takie jak na benzynie. Jak to zrobi i na czym jego sprawa. Dlatego dyskredytowanie montera na podstawie sterownika jest dla mnie bzdurą. Dlaczego nie poświęca się tu tyle miejsca najważniejszym elementom instalacji czyli wtryskiwacze, reduktor no i może przede wszystkim sposób montażu.
P.S. do mazdy 2.0 w okolicy 150 KM wybrałbym Barracuda 115NL na T, KME TUR/Silver, filtr Alex Ultra 360 poliester, zasilanie FARO/PARKER. Jednak przede wszystkim dobry monter i to on niech wybierze sterownik w jakim się dobrze czuje...
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 18:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG