Volvo 850 -falowanie obrotów brak wolnych obrotów

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez tubus2125 » 27 sty 2013, 23:31

problem dotyczy nie mazdy a volvo ale to chyba nie przeszkadza hehe :)
instalacja sekwencyjna wtryski valtek 3 ohm reduktor ?? musze zerknąć instalacja nowa po przebiegu 14tys
problem zaczął sie kiedy spadła temperatura około 5 stopni i niżej
po przejechaniu około 1.5 km przełącza sie na lpg i pracuje jak by na 4 cyl ale tylko poniżej 2 tys obrotów
po dojechaniu do skrzyżowania jakieś 400 metrów dalej gaśnie temperatura powiedzmy 40 stopni silnika
po dojechaniu do pracy temperatura silnika około 70 brak wolnych albo wysokie falowanie z 300 na 800
po rozgrzaniu do optimum problem mija

wczoraj temperatura spadła do -14 kompletny brak wolnych obrotów
silnik rozgrzany do optimum nic nie pomogło przy zmianie biegów było wyczuć ze obroty za szybko spadają

dziś podobnie było po przejechaniu 6 km brak wolnych
na postoju przytrzymałem 1500 obrotów i powoli bardzo powoli puszczałem pedał gazu silnik zaczął falować i po chwili sie unormowało falowanie i trzymał około 700 obrotów

opis umiejscowienia poszczególnych elementów instalacji

rurka 6mm na całości filtr od gazu ciule umieścili w wlocie powietrza do filtra powietrza
reduktor jest umiejscowiony przy chłodnicy wody
przewód zasilający wtryski
reduktor przewód mapsensor filtr gazu i z filtra wyjścia na 2 listwy
jedna listwa 3 cyl
druga 2 cyl
sterownik stag jutro dopisze resztę dokładnych elementów składowych

ma ktoś jakiś pomysł na te obroty bo to zaczyna sie robić denerwujące

na zasileniu silnika paliwem żadnych objawów

silnik to 5 cyl 2.5 litrowa 170 konna wersja B5254S

ps
odpowiedzi typu jedz do tych co montowali bo coś spie...... pozostawię w ciszy
na dniach do nich będę jechał ale pewnie mi znowu powiedzą ze zmienili filtry coś tam podregulowali i jest ok
a niby warsztat polecany ehh szkoda gadać i rodzinie nie wierzyć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez SebastianS » 28 sty 2013, 01:27

Mogą być spore problemy żeby na Valtekach obskoczyć takisamochód. Sądzę, że powodem jest duża korekta skracająca po temperaturze gazu, co zachodzi kiedy silnik, a tym samym reduktor, a tym, samym gaz jest zimny. Valteki są najtańszym i najgorszym na rynku chłamem, dającym brak jakiejkolwiek precyzji dawkowania, w dodatku są bardzo wolne i mało wydajne. A Pana głowica (gniazda i zawory) nie są jakoś szczególnie tolerancyjne na takie warunki.

Im prędzej zdecyduje się Pan zainwestować w sensowne wtryski LPG, ewentualną przebudowę i wystrojenie systemu, tym pewniej uchroni się Pan przed bolesnymi wydatkami na remont głowicy.

W razie czego możemy to skonsultować, zapraszam, daleko nie ma.
GZW Odbudowa i Tuning. Profesjonalne instalacje LPG
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
Początkujący
 
Od: 8 lis 2012, 02:27
Posty: 20
Skąd: Zbrosławice / Gliwice
Auto: Kilka różnych :–)

Postprzez Marcin L » 28 sty 2013, 23:22

valteki do wywalenia albo chocaż regularnej kalibracji, polecam jednak zmianę :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez tubus2125 » 29 sty 2013, 21:26

po 14 tys by sie wysypały
dziś temperatura na + falowanie jak by zanikło czasami jeszcze zgaśnie
jedynie co zrobiłem to zasłoniłem reduktor gdyż jest idealnie ustawiony na wprost wielkiej dziury do kturej wpada zimne powietrze
dziś go troche pogoniłem i zauważyłem ze jak by mu brakowało gazu przy wyższych obrotach
raz szarpnął w przedziale 3-4 tys (w tych obrotach otwierają sie klapy w kolektorze)
a drugi raz w przedziale 5-6 tys
wystąpiło to kilka razy

i jeszcze jeden problem w przedziale 3-6 tysięcy na pb kiedy klapy otwarte auto robi zie zrywniejsze
na lpg to jest prawie nie zauważalne czasami jedzie jak by na 80%
reduktor według papieru to
kme silver ale na reduktorze odczytałem
kme red
jest jakaś różnicą w tych reduktorach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez SebastianS » 30 sty 2013, 04:21

Valteki bywa że już w pudełku są spieprzone... Dosłownie.
GZW Odbudowa i Tuning. Profesjonalne instalacje LPG
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
Początkujący
 
Od: 8 lis 2012, 02:27
Posty: 20
Skąd: Zbrosławice / Gliwice
Auto: Kilka różnych :–)

Postprzez tubus2125 » 5 lut 2013, 18:31

dziwne to bo jak mu ostatnio pociskałem do czerwonego to na cały dzień objawy ustały dopiero na drugi dzień spowrotem zaczął głupieć do puki go ostro nie przegnałem
zobaczymy co gaziarze powiedzą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez Marcin L » 8 lut 2013, 23:05

to zależy jakie pojęcie mają gaziarze ;))
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez cob_ra » 9 lut 2013, 09:04

gdzie masz zamiar podjechać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 16:18
Posty: 724 (2/4)
Skąd: skierniewice
Auto: Była 323c
Honda Accord VI 1,8
Honda Accord VIII 2.0

Postprzez tubus2125 » 17 lut 2013, 00:47

tam gdzie mi montowali instalacja ma 5 miesięcy i przelatała z 17 tys
do pseudogazownikuw raw-gaz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG