problem dotyczy nie mazdy a volvo ale to chyba nie przeszkadza hehe
instalacja sekwencyjna wtryski valtek 3 ohm reduktor musze zerknąć instalacja nowa po przebiegu 14tys
problem zaczął sie kiedy spadła temperatura około 5 stopni i niżej
po przejechaniu około 1.5 km przełącza sie na lpg i pracuje jak by na 4 cyl ale tylko poniżej 2 tys obrotów
po dojechaniu do skrzyżowania jakieś 400 metrów dalej gaśnie temperatura powiedzmy 40 stopni silnika
po dojechaniu do pracy temperatura silnika około 70 brak wolnych albo wysokie falowanie z 300 na 800
po rozgrzaniu do optimum problem mija
wczoraj temperatura spadła do -14 kompletny brak wolnych obrotów
silnik rozgrzany do optimum nic nie pomogło przy zmianie biegów było wyczuć ze obroty za szybko spadają
dziś podobnie było po przejechaniu 6 km brak wolnych
na postoju przytrzymałem 1500 obrotów i powoli bardzo powoli puszczałem pedał gazu silnik zaczął falować i po chwili sie unormowało falowanie i trzymał około 700 obrotów
opis umiejscowienia poszczególnych elementów instalacji
rurka 6mm na całości filtr od gazu ciule umieścili w wlocie powietrza do filtra powietrza
reduktor jest umiejscowiony przy chłodnicy wody
przewód zasilający wtryski
reduktor przewód mapsensor filtr gazu i z filtra wyjścia na 2 listwy
jedna listwa 3 cyl
druga 2 cyl
sterownik stag jutro dopisze resztę dokładnych elementów składowych
ma ktoś jakiś pomysł na te obroty bo to zaczyna sie robić denerwujące
na zasileniu silnika paliwem żadnych objawów
silnik to 5 cyl 2.5 litrowa 170 konna wersja B5254S
ps
odpowiedzi typu jedz do tych co montowali bo coś spie...... pozostawię w ciszy
na dniach do nich będę jechał ale pewnie mi znowu powiedzą ze zmienili filtry coś tam podregulowali i jest ok
a niby warsztat polecany ehh szkoda gadać i rodzinie nie wierzyć
Volvo 850 -falowanie obrotów brak wolnych obrotów
Strona 1 z 1
Mogą być spore problemy żeby na Valtekach obskoczyć takisamochód. Sądzę, że powodem jest duża korekta skracająca po temperaturze gazu, co zachodzi kiedy silnik, a tym samym reduktor, a tym, samym gaz jest zimny. Valteki są najtańszym i najgorszym na rynku chłamem, dającym brak jakiejkolwiek precyzji dawkowania, w dodatku są bardzo wolne i mało wydajne. A Pana głowica (gniazda i zawory) nie są jakoś szczególnie tolerancyjne na takie warunki.
Im prędzej zdecyduje się Pan zainwestować w sensowne wtryski LPG, ewentualną przebudowę i wystrojenie systemu, tym pewniej uchroni się Pan przed bolesnymi wydatkami na remont głowicy.
W razie czego możemy to skonsultować, zapraszam, daleko nie ma.
Im prędzej zdecyduje się Pan zainwestować w sensowne wtryski LPG, ewentualną przebudowę i wystrojenie systemu, tym pewniej uchroni się Pan przed bolesnymi wydatkami na remont głowicy.
W razie czego możemy to skonsultować, zapraszam, daleko nie ma.
GZW Odbudowa i Tuning. Profesjonalne instalacje LPG
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
- Od: 8 lis 2012, 02:27
- Posty: 20
- Skąd: Zbrosławice / Gliwice
- Auto: Kilka różnych :–)
valteki do wywalenia albo chocaż regularnej kalibracji, polecam jednak zmianę
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
po 14 tys by sie wysypały
dziś temperatura na + falowanie jak by zanikło czasami jeszcze zgaśnie
jedynie co zrobiłem to zasłoniłem reduktor gdyż jest idealnie ustawiony na wprost wielkiej dziury do kturej wpada zimne powietrze
dziś go troche pogoniłem i zauważyłem ze jak by mu brakowało gazu przy wyższych obrotach
raz szarpnął w przedziale 3-4 tys (w tych obrotach otwierają sie klapy w kolektorze)
a drugi raz w przedziale 5-6 tys
wystąpiło to kilka razy
i jeszcze jeden problem w przedziale 3-6 tysięcy na pb kiedy klapy otwarte auto robi zie zrywniejsze
na lpg to jest prawie nie zauważalne czasami jedzie jak by na 80%
reduktor według papieru to
kme silver ale na reduktorze odczytałem
kme red
jest jakaś różnicą w tych reduktorach
dziś temperatura na + falowanie jak by zanikło czasami jeszcze zgaśnie
jedynie co zrobiłem to zasłoniłem reduktor gdyż jest idealnie ustawiony na wprost wielkiej dziury do kturej wpada zimne powietrze
dziś go troche pogoniłem i zauważyłem ze jak by mu brakowało gazu przy wyższych obrotach
raz szarpnął w przedziale 3-4 tys (w tych obrotach otwierają sie klapy w kolektorze)
a drugi raz w przedziale 5-6 tys
wystąpiło to kilka razy
i jeszcze jeden problem w przedziale 3-6 tysięcy na pb kiedy klapy otwarte auto robi zie zrywniejsze
na lpg to jest prawie nie zauważalne czasami jedzie jak by na 80%
reduktor według papieru to
kme silver ale na reduktorze odczytałem
kme red
jest jakaś różnicą w tych reduktorach
- Od: 27 kwi 2009, 20:42
- Posty: 207
- Skąd: skierniewice
- Auto: volvo 850
Valteki bywa że już w pudełku są spieprzone... Dosłownie.
GZW Odbudowa i Tuning. Profesjonalne instalacje LPG
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
- Od: 8 lis 2012, 02:27
- Posty: 20
- Skąd: Zbrosławice / Gliwice
- Auto: Kilka różnych :–)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości