Późno przełącza się na LPG sekw.
Strona 1 z 1
Samochód łapie pełną temperaturę i tu dzieje się coś nowego. Nie leci od tego momentu ciepło z nawiewu (dopiero po 10min)i przełącza się na LPG też późno. Mimo, że auto już posiada właściwą temperaturę. Poprzedniej zimy tak nie było.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Dolej płynu do chłodnicy
1. Nie przełącza się bo układ zapowietrzony i LPG podmarza przez to sterownik ma odczyt o bardzo małej temp, więc nie ma jak przełączyć.
2. Za mało płyny/zapowietrzony układ to i nagrzewnica nie działa jak trzeba
1. Nie przełącza się bo układ zapowietrzony i LPG podmarza przez to sterownik ma odczyt o bardzo małej temp, więc nie ma jak przełączyć.
2. Za mało płyny/zapowietrzony układ to i nagrzewnica nie działa jak trzeba
Podepnę się pod temat.
Z czego może wynikać późniejsze przełączanie na gaz zimą przy szybkiej jeździe?
Przypuszczam że pęd powietrza chłodzi elementy instalacji. Przy jednostajnej jeździe bez zatrzymywania na światłach przełącza mi się dopiero gdy temp. dochodzi do połowy wskaźnika. Na postoju przełączy się wcześniej- gdzieś w dolnym zakresie wskaźnika. Instalacja (Lovato smart) bierze temp. chyba z czujnika płynu, więc na logikę powinno się w podobnych momentach przełączać.
Z czego może wynikać późniejsze przełączanie na gaz zimą przy szybkiej jeździe?
Przypuszczam że pęd powietrza chłodzi elementy instalacji. Przy jednostajnej jeździe bez zatrzymywania na światłach przełącza mi się dopiero gdy temp. dochodzi do połowy wskaźnika. Na postoju przełączy się wcześniej- gdzieś w dolnym zakresie wskaźnika. Instalacja (Lovato smart) bierze temp. chyba z czujnika płynu, więc na logikę powinno się w podobnych momentach przełączać.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
zakup kabelek pobierz program podepnij się i zobacz jakie masz ustawienia, warto zmienić przełączanie na przyspieszanie, zmienić obroty przełączania najczęściej ustawione jest przy 1600 obr i właśnie na zwlanianie, do lovato wielu monterów nie kładzie czujnika temperatury do redka. Sprawdź jeszcze czy masz od redka jedną parę przewodów do eletrozaworu czy są 2. Jeśli jedna to nie masz czujnika i możesz ewentualnie spróbować pobawić się korektami przełączania między temperaturą z czujnika gazu względem sekund. Tylko trzeba zaznaczyć zwłoka przełączania. Czasami też jest montowany czujnik cieczy na przewodzie.
Ostatnio edytowano 26 sty 2013, 20:37 przez cob_ra, łącznie edytowano 1 raz
Jak ja kiedyś w corsie ustawiłem sobie przełączanie na przyśpieszanie to następnego dnia w momencie przełączenia gdyby nie pasy to bym wybił głową szybę bardziej komfortowo jest jak schodzi z obrotów, ale to tak moim zdaniem
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Witam czy wadliwy czujnik temperatury silnika może mieć również wpływ na opóźnienie przełączania LPG ?
Dopisano 15 sie 2015, 01:49:
Witam chcę wymienić czujnik temperatury – powód zbyt późno przełącza sie na gaz 1,8 mazda premacy ale nie mogę go zlokalizować pomocy ! – wymienię również termostat , przy obecnych upałach rano dopiero się załącza po 4 km
Dopisano 15 sie 2015, 01:49:
Witam chcę wymienić czujnik temperatury – powód zbyt późno przełącza sie na gaz 1,8 mazda premacy ale nie mogę go zlokalizować pomocy ! – wymienię również termostat , przy obecnych upałach rano dopiero się załącza po 4 km
-
trzaha
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości