Witam,
Tak jak w temacie proszę o poradę gdzie najlepiej zamontować przełacznik (wskaźnik ilości gazu) w mazdzie 6? Jeżeli to możliwe to poproszę o zdjęcia gdzie Panowie montujecie.
Dodam jeszcze, że w planach jest instalacja BRC Sequent 24.11
Gdzie najlepiej zamontować przełącznik (wskaźnik ilości gazu)
Strona 1 z 1
Polecam gdzieś na lewo od kierownicy.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
klajgus napisał(a):tez mam BRC i włącznik zażyczyłem sobie nietypowo w popielniczce ja nie pale, wiec jak dla mnie idealne miejsce.
A to ciekawy pomysł ale masz wyjęty pojemnik popielniczki? Myślałem, żeby zainstalować go w schowku na okulary który jest po lewej stronie kierownicy.
Sprzedam alufelgi do Mazdy 6 (5x114,3 16") "wiatraki"
- Od: 13 sie 2012, 13:55
- Posty: 8
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 (141KM) 2004r.
A ja mam tak bezproblemowo i porecznie, fotka ponizej,Pozdrawiam Ps. Ten brzydki czerwony guzik to przeciwmgielne tylne wlasnej roboty bo mam wersje US,heh
-
WisniaUs
Pokroś napisał(a):A to ciekawy pomysł ale masz wyjęty pojemnik popielniczki? Myślałem, żeby zainstalować go w schowku na okulary który jest po lewej stronie kierownicy.
tak popielniczka wyciągnięta, jutro walne ci fotkę
Gdzie jeszcze, oprócz podanych przykładów, można umieścić przełącznik do LPG. Pacjent Mazda 6 2007 polift idzie na dniach do gazownika, a chciałbym jakieś dyskretne miejsce, aby nie rzucał się w oczy.
- Od: 6 cze 2010, 01:30
- Posty: 87
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 LF-DE 2007
było: Corolla e12 2.0 D4D | 626 GF 2.0
Mniejsza o to gdzie zamontujesz. Na to i tak nie ma sensu spoglądać. Jeździ się na kilometry. Wskaźnik poziomu gazu opiera się o zasilanie jakie dostaje sterownik. Progi znikania kropek na wskaźniku ustawia się po podpięciu kompa do laptopa. Po kupieniu kabla do LPG, juz tydzień ustawiam zasilania na poszczególnych progach wskaźnika a i tak cały czas coś nie gra. Obniżenie się zasilania po spaleniu 10 litrów nie jest proporcjonalne i nie mozna sobie przemnożyć i wpisać wartosci w kompa na zasadzie że skoro po 10L zasilanie spadło o 0,8V to będzie tak spadać liniowo. Trzeba dziubać metoda prób i błędów. Nawet w instrukcji jest jasno napisane, że poziom gazu na wskaźniku nie musi sie zgadzac z rzeczywiostą pojemnoscia i jest tylko wskaznikiem orientacyjnym. Zdarza sie tak ze przyjezdzam i są 3/5 kropki a rano odpalam i świeca się 4.
Ja ustawiam to dla żony żeby nie zapomniała zatankować. Mi ten wskaźnik jest do niczego niepotrzebny. Mam go pod kierownica przy prawym kolanie.
Ja ustawiam to dla żony żeby nie zapomniała zatankować. Mi ten wskaźnik jest do niczego niepotrzebny. Mam go pod kierownica przy prawym kolanie.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości