Mazda 3 – Jaką instalację założyć? Ogólne informacje

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez kachel1 » 31 mar 2010, 09:25

w 3 w silniku 1.6 nie ma ceramiki pytałem przed załozeniem w serwisie lubryfikator jednak zalecali założyc
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 19:02
Posty: 67 (0/2)
Skąd: kolno
Auto: mazda 6 gj 2012 przed liftem wersja skayenergy

Postprzez Vandit » 31 mar 2010, 21:36

lubryfikacja ? w skrócie to smarowanie zaworów. A mnie to bardziej przekonuje , że gazownik daje gwarancje na instalacje tylko z lubryfikatorem bez limitów km i czasu.
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez japoniec » 6 kwi 2010, 09:24

nie mam lubryfikatora – gwarancja 2 lata, bez limitu kilometrow

byla dyskusja o lubryfikacji – zdania podzielone, ja nie montowalem, dla mnie to zbedna rzecz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 10:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

Postprzez marcinsm3 » 1 cze 2010, 11:06

Pomóżcie .... Mam autko Mazda 3 2.0 150 km 2004 . Nie wiem jaką instalacje wybrać – każdy "fachowiec" poleca inną .... mam do wyboru
BRC seq za 2600 zł , w tym samym mieście ta same instalacja 3100 zł skąd ta różnica ? diabeł tkwi w szczegółach ?
STELLA EOBD za 2700 zł – ponoć współgra z komputerem auta i na bieżąco kasuje błedy itp – ale czy to nie zacznie sie sypać skoro tyle elektroniki ?
stg 4 listwa valtek reduktor do 250 km tomaseto za 2300 zł

koszt waha się 100-400 zł różnicy – nie jest to wiele dlatego zależy mi aby wybrac najlepszą instalacje do tego modelu...

Prosze o podpowiedź jeśli ktoś ma w tym jakiekolwiek doświadczenie/ wiedzę
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2010, 15:05
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK 2.0

Postprzez deinonychus » 1 cze 2010, 20:18

jak stag to 300 premium, bo też tak jak stella odczytuje korekcje zadawane przez ECU dlatego istnieje pewność że sterownik lepiej dobierze korekcje niż poprzez ręczne ustawienie jak w stagu 4 czy też stagu 300 i 300 plus,
a jak się już zdecydujesz na staga to broń Boże tylko nie valteki, bo to żadna pewność że każdy wtryskiwacz podaje równo gaz i są do tego bardzo wolne, zacznij od magic jet a jak chcesz mieć już naprawdę cool to załóż pojedyncze matrixy hs 211, i niech nikt nie zapomni o przyzwoitym reduktorze i niech będzie koniecznie nadmiarowy, zavoli S lub skorpion ST bądź z tej półki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2009, 13:21
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: 323BJ FP

Postprzez Młody » 2 cze 2010, 20:41

Wg gazownika który montował u mnie, zupełnie nie ma konieczności montażu Premium. Sterowanie, ani silnik, nie jest tak skomplikowany, żeby było trzeba stosować korekcję po OBD, dobrze zrobione mapy powinny działać(u mnie 1000 km bez żadnego rozstrojenia). Co nie co więcej napisałem tu.

viewtopic.php?f=20&t=55586&start=40#p1710033

Stag 300+
Reduktor Magic 3
Wtryski Magic JET pojedyńcze
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2005, 07:52
Posty: 31
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF

Postprzez deinonychus » 2 cze 2010, 23:09

zgadza się że jest to prosty silnik, jeżeli chodzi o typ wtrysku to nawet prostszy od FP czy FS, ale korekcje obd pozwalają mieć większą pewność iż wszystko jest ok tym bardziej że większość gazowników tylko odwala robotę byle tylko na tym gazie jeździło a zubożoną mieszankę trudniej rozpoznać od za bogatej, a tylko nieliczni kupują interfejs by podejrzeć jak rzeczywiście jest wszystko ustawione
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2009, 13:21
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: 323BJ FP

Postprzez Młody » 3 cze 2010, 11:43

Wszystko się zgadza. Dlatego ja wybrałem porządnego gazownika mimo że muszę do niego dymać 70km. Uznałem że wolę zapłacić więcej za montaż kosztem Premium, ale żeby mapy były dopieszczone. Z tego co mi tłumaczono na lpg-forum, to Premium niesie to ryzyko że druciarz kiepsko dostroi mapy, check engine się nie zapali bo korekcja OBD na to nie pozwoli, a silnik będzie pracował tylko "jako tako". Co do mieszanki to mając komputer pokładowy (po jego uprzednim sprawdzeniu z rzeczywistym spalaniem) można policzyć różnice w spalaniu PB95 i LPG. U mnie to 23%, wiec mieszanka dość bogata.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2005, 07:52
Posty: 31
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF

Postprzez marcinsm3 » 13 cze 2010, 10:47

No nic ... wybrałem autoryzowany warsztat BRC i instalacje seq 24 – koszt 3100 zł i serwis klimy gratis.

We wtorek bedzię zagazowana więc zobaczymy jak będzie autko jezdziło :)

Dziękuje za odpowiedzi na mój post.

Pozdrawiam ZOOM-ZOOM
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2010, 15:05
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK 2.0

Postprzez gazparts » 13 cze 2010, 13:57

Ja bym założył sobie staga na 3004+ magic jet listwa i reduktor magic i za 2400 masz super instalkę z rozbudowanymi możliwościami regulacji, tańszy w serwisowaniu a serwis brca jest drogi
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Vandit » 13 cze 2010, 20:55

ile kosztuje przeglad BRC seq 24 po 20 tys przjechanych??? zaraz bede musial to koniecznie zrobic zeby gwarancji nie starcic na instalacje
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez gazparts » 14 cze 2010, 22:43

berca zapytaj , ale pewnie drogi ze względu na małą konkurencje warsztatów montujących tą instalkę w danym mieście,
ja nie odradzam montażu brca ale z racji dobrej znajomości instalek staga z całą pewnością wpiął bym ją sobie ze względu na atrakcyjną cenę, i według mnie dobrą jakość produktu :)
kilka autek które fajnie śmigają na stagu
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/content/start/
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez marcinsm3 » 15 cze 2010, 23:49

Vandit napisał(a):ile kosztuje przeglad BRC seq 24 po 20 tys przjechanych??? zaraz bede musial to koniecznie zrobic zeby gwarancji nie starcic na instalacje




w Bydgoszczy 80-100 zł , jak cos to pisz na prv
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2010, 15:05
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK 2.0

Postprzez Vandit » 16 cze 2010, 22:21

Po wyjeździe do Włoch do butli w której wczesnej się mieściło 34 litry gazu teraz się mieszczą się 42 litry gazu. Coś się może dziać jak szybko tej poduszki powietrznej nie dobiją do butli?
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez Vandit » 16 cze 2010, 22:23

Tak czy inaczej na przegląd musze jechać i butle wyregulować
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez ggrreenn » 27 wrz 2010, 13:32

witam!!! krótko, mazda 5 2,3L jaka instalacje gazowa założyć? mam zamiar zakładać w przyszłym miesiącu (sugeruja BRC). Szczesliwych posiadaczy M5 z 2,3 L prosze o recenzje!!! pozdrowienia dla wszystkich!!!
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2010, 12:41
Posty: 3

Postprzez Lukano » 28 wrz 2010, 08:10

DeadlY napisał(a):
wicio007 napisał(a):Słyszałem też od jakiegoś magika niedawno, że LPG nie korzystnie wpływa na automatyczną skrzynię biegów – chociaż moim zdaniem jedno z drugim nie za wiele ma wspólnego <glupek2>

Nie do końca na skrzynie. Bardziej na jej prace, a dokładnie na zmianę biegów.

Wpływa tyle co zeszłoroczny śnieg.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Vandit » 28 wrz 2010, 19:40

wpływa tylko na portfel <lol> <lol>
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez Seraf » 28 wrz 2010, 19:54

jestem po montażu Mazda 3 BK 2.0 Top Sport

sterownik: STAG 300 premium
reduktor: Zavoli S
listwa: Dream

montaż zrobiony tak że nie mam się do czego przyczepić. Wszystko ładnie schowane pod plastikiem silnika. i na tą chwilę chodzi jak marzenie :D

Będę na bieżąco informował o tym jak się sprawuje :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Vandit » 28 wrz 2010, 22:41

Mazda 3 udana jest do tego gazik tyle ,że mało już miejsca w bagażniku zostaje jak koło zapasowe trzeba wozić i butle szef grającą wzmacniacze i dodatkowy ksenon :P <lol>
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy LPG