Mazda 3 – Jaką instalację założyć? Ogólne informacje
nie mam lubryfikatora – gwarancja 2 lata, bez limitu kilometrow
byla dyskusja o lubryfikacji – zdania podzielone, ja nie montowalem, dla mnie to zbedna rzecz
byla dyskusja o lubryfikacji – zdania podzielone, ja nie montowalem, dla mnie to zbedna rzecz
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
Pomóżcie .... Mam autko Mazda 3 2.0 150 km 2004 . Nie wiem jaką instalacje wybrać – każdy "fachowiec" poleca inną .... mam do wyboru
BRC seq za 2600 zł , w tym samym mieście ta same instalacja 3100 zł skąd ta różnica ? diabeł tkwi w szczegółach ?
STELLA EOBD za 2700 zł – ponoć współgra z komputerem auta i na bieżąco kasuje błedy itp – ale czy to nie zacznie sie sypać skoro tyle elektroniki ?
stg 4 listwa valtek reduktor do 250 km tomaseto za 2300 zł
koszt waha się 100-400 zł różnicy – nie jest to wiele dlatego zależy mi aby wybrac najlepszą instalacje do tego modelu...
Prosze o podpowiedź jeśli ktoś ma w tym jakiekolwiek doświadczenie/ wiedzę
BRC seq za 2600 zł , w tym samym mieście ta same instalacja 3100 zł skąd ta różnica ? diabeł tkwi w szczegółach ?
STELLA EOBD za 2700 zł – ponoć współgra z komputerem auta i na bieżąco kasuje błedy itp – ale czy to nie zacznie sie sypać skoro tyle elektroniki ?
stg 4 listwa valtek reduktor do 250 km tomaseto za 2300 zł
koszt waha się 100-400 zł różnicy – nie jest to wiele dlatego zależy mi aby wybrac najlepszą instalacje do tego modelu...
Prosze o podpowiedź jeśli ktoś ma w tym jakiekolwiek doświadczenie/ wiedzę
- Od: 6 mar 2010, 15:05
- Posty: 9
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 3 BK 2.0
jak stag to 300 premium, bo też tak jak stella odczytuje korekcje zadawane przez ECU dlatego istnieje pewność że sterownik lepiej dobierze korekcje niż poprzez ręczne ustawienie jak w stagu 4 czy też stagu 300 i 300 plus,
a jak się już zdecydujesz na staga to broń Boże tylko nie valteki, bo to żadna pewność że każdy wtryskiwacz podaje równo gaz i są do tego bardzo wolne, zacznij od magic jet a jak chcesz mieć już naprawdę cool to załóż pojedyncze matrixy hs 211, i niech nikt nie zapomni o przyzwoitym reduktorze i niech będzie koniecznie nadmiarowy, zavoli S lub skorpion ST bądź z tej półki
a jak się już zdecydujesz na staga to broń Boże tylko nie valteki, bo to żadna pewność że każdy wtryskiwacz podaje równo gaz i są do tego bardzo wolne, zacznij od magic jet a jak chcesz mieć już naprawdę cool to załóż pojedyncze matrixy hs 211, i niech nikt nie zapomni o przyzwoitym reduktorze i niech będzie koniecznie nadmiarowy, zavoli S lub skorpion ST bądź z tej półki
- Od: 28 lut 2009, 13:21
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323BJ FP
Wg gazownika który montował u mnie, zupełnie nie ma konieczności montażu Premium. Sterowanie, ani silnik, nie jest tak skomplikowany, żeby było trzeba stosować korekcję po OBD, dobrze zrobione mapy powinny działać(u mnie 1000 km bez żadnego rozstrojenia). Co nie co więcej napisałem tu.
viewtopic.php?f=20&t=55586&start=40#p1710033
Stag 300+
Reduktor Magic 3
Wtryski Magic JET pojedyńcze
viewtopic.php?f=20&t=55586&start=40#p1710033
Stag 300+
Reduktor Magic 3
Wtryski Magic JET pojedyńcze
- Od: 12 lip 2005, 07:52
- Posty: 31
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
zgadza się że jest to prosty silnik, jeżeli chodzi o typ wtrysku to nawet prostszy od FP czy FS, ale korekcje obd pozwalają mieć większą pewność iż wszystko jest ok tym bardziej że większość gazowników tylko odwala robotę byle tylko na tym gazie jeździło a zubożoną mieszankę trudniej rozpoznać od za bogatej, a tylko nieliczni kupują interfejs by podejrzeć jak rzeczywiście jest wszystko ustawione
- Od: 28 lut 2009, 13:21
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323BJ FP
Wszystko się zgadza. Dlatego ja wybrałem porządnego gazownika mimo że muszę do niego dymać 70km. Uznałem że wolę zapłacić więcej za montaż kosztem Premium, ale żeby mapy były dopieszczone. Z tego co mi tłumaczono na lpg-forum, to Premium niesie to ryzyko że druciarz kiepsko dostroi mapy, check engine się nie zapali bo korekcja OBD na to nie pozwoli, a silnik będzie pracował tylko "jako tako". Co do mieszanki to mając komputer pokładowy (po jego uprzednim sprawdzeniu z rzeczywistym spalaniem) można policzyć różnice w spalaniu PB95 i LPG. U mnie to 23%, wiec mieszanka dość bogata.
- Od: 12 lip 2005, 07:52
- Posty: 31
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
No nic ... wybrałem autoryzowany warsztat BRC i instalacje seq 24 – koszt 3100 zł i serwis klimy gratis.
We wtorek bedzię zagazowana więc zobaczymy jak będzie autko jezdziło
Dziękuje za odpowiedzi na mój post.
Pozdrawiam ZOOM-ZOOM
We wtorek bedzię zagazowana więc zobaczymy jak będzie autko jezdziło
Dziękuje za odpowiedzi na mój post.
Pozdrawiam ZOOM-ZOOM
- Od: 6 mar 2010, 15:05
- Posty: 9
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 3 BK 2.0
Ja bym założył sobie staga na 3004+ magic jet listwa i reduktor magic i za 2400 masz super instalkę z rozbudowanymi możliwościami regulacji, tańszy w serwisowaniu a serwis brca jest drogi
berca zapytaj , ale pewnie drogi ze względu na małą konkurencje warsztatów montujących tą instalkę w danym mieście,
ja nie odradzam montażu brca ale z racji dobrej znajomości instalek staga z całą pewnością wpiął bym ją sobie ze względu na atrakcyjną cenę, i według mnie dobrą jakość produktu
kilka autek które fajnie śmigają na stagu
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/content/start/
ja nie odradzam montażu brca ale z racji dobrej znajomości instalek staga z całą pewnością wpiął bym ją sobie ze względu na atrakcyjną cenę, i według mnie dobrą jakość produktu
kilka autek które fajnie śmigają na stagu
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/content/start/
DeadlY napisał(a):wicio007 napisał(a):Słyszałem też od jakiegoś magika niedawno, że LPG nie korzystnie wpływa na automatyczną skrzynię biegów – chociaż moim zdaniem jedno z drugim nie za wiele ma wspólnego
Nie do końca na skrzynie. Bardziej na jej prace, a dokładnie na zmianę biegów.
Wpływa tyle co zeszłoroczny śnieg.
jestem po montażu Mazda 3 BK 2.0 Top Sport
sterownik: STAG 300 premium
reduktor: Zavoli S
listwa: Dream
montaż zrobiony tak że nie mam się do czego przyczepić. Wszystko ładnie schowane pod plastikiem silnika. i na tą chwilę chodzi jak marzenie
Będę na bieżąco informował o tym jak się sprawuje
sterownik: STAG 300 premium
reduktor: Zavoli S
listwa: Dream
montaż zrobiony tak że nie mam się do czego przyczepić. Wszystko ładnie schowane pod plastikiem silnika. i na tą chwilę chodzi jak marzenie
Będę na bieżąco informował o tym jak się sprawuje
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości