Mazda6 2008> LPG a wskaźnik poziomu paliwa.
Strona 1 z 1
Witam,
czy ktoś może wie jak skalibrować wskaźnik paliwa, a mianowicie założyłem lpg do 6-ki 2009 2.0 i podczas jazdy na lpg wskaźnik paliwa mi opadł, mimo to, że paliwo w baku było.Próbowałem trochę dolać, dolałem do pełnego baku, ale wskazówkę mam dalej na zero, czy miał może ktoś taką sytuację poprzednio?
Pozdrawiam
czy ktoś może wie jak skalibrować wskaźnik paliwa, a mianowicie założyłem lpg do 6-ki 2009 2.0 i podczas jazdy na lpg wskaźnik paliwa mi opadł, mimo to, że paliwo w baku było.Próbowałem trochę dolać, dolałem do pełnego baku, ale wskazówkę mam dalej na zero, czy miał może ktoś taką sytuację poprzednio?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 2 sty 2015, 10:20 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
- Od: 6 sie 2012, 22:33
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 salon 2009
niesiol84 napisał(a):założyłem lpg do 6 ki 2009 2.0 i podczas jazdy na lpg wskaźnik paliwa mi opadł mimo to że paliwo w baku było
mysle, ze koledzy z dzialu LPG mieli juz podobne sytuacje... warto tam zapytac...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witaj!
Też tak miałem, podjedź tam gdzie zakładali i niech założą TANK FLOPPER. Urządzenie oszukuje kompa, montuje sie to przed kostkę pompy paliwa. Dojście do pompy masz pod fotelem tylnym w częśći siedziska za kierowcą.
Pozdrawiam!
Też tak miałem, podjedź tam gdzie zakładali i niech założą TANK FLOPPER. Urządzenie oszukuje kompa, montuje sie to przed kostkę pompy paliwa. Dojście do pompy masz pod fotelem tylnym w częśći siedziska za kierowcą.
Pozdrawiam!
- Od: 20 sie 2006, 22:39
- Posty: 83
- Skąd: Mazowieckie
- Auto: Mazda 6 2.0 2009r AT HB 42500km.
Czesć chłopaki,
Kupiłem mazda 6 dynamic 2,5 mrz i mam ten sam problem po założeniu gazu BRC tzn wskaźnik opadł na rezerwę i komp pokazuje 0 km pozostało do zrobienia.
Będę wdzięczny za info jak uaktualnić pracę wskaźnika paliwa.
czy tam nie ma pływaka?
echh japońce.....
dzięki
aaaa. gdzie kupiliście ten tank flopper?
Kupiłem mazda 6 dynamic 2,5 mrz i mam ten sam problem po założeniu gazu BRC tzn wskaźnik opadł na rezerwę i komp pokazuje 0 km pozostało do zrobienia.
Będę wdzięczny za info jak uaktualnić pracę wskaźnika paliwa.
czy tam nie ma pływaka?
echh japońce.....
dzięki
aaaa. gdzie kupiliście ten tank flopper?
-
ny156
Panowie też tak miałem 2 razy w ciagu roku jak mam LPG w swojej M6 2007 rok.Odpiołem plus z akumulatora i podpiołem spowrotem ,problem znikł a wystarczyło 5 min,skasowalo sie radio i szyby ale zaprogramowac to, to kolejne 5 min .Nieraz tak resetuje kompa jak na przyklad wyskoczy mi CHECK ENGINE bo zapomne dobrze dokrecic korek od PB(dokładnie moja żonka).Robiłem tak moze w subie z 5 razy.Zaraz ktoś tu wyskoczy ze nie dobrze tak robic ale akumulator kiedys tez trzeba wymieniac i odpinac klemy wiec raz na jakis czas nic sie nie stanie i doradzil mi to koleś który pracuje jako mechanik w MAZDA-SUBARU. Nie masz kopa do OBD skasuj błedy odpięciem akumulatora. Pozdrawiam
-
WisniaUs
ny156 napisał(a):echh japońce.....
nie tylko japońce tak mają, w passacie od B5 w góre masz to samo tylko dodatkowo wywała check engine i odpalic nie chce
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
w mazdach GH po 2008 r sprawdza się idealnie emulator AC FLE-FC
sprawdziłem, można montować z powodzeniem
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/375/fle-fc
sprawdziłem, można montować z powodzeniem
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/375/fle-fc
WitM.chcialbym podpiac sie pod temat.Sorki za pisownie ale pisze z tel.i nie zbyt mam czas na pisanie poprawnych liter polskich.Posiadam madza 6 GH 2.0 benzyna 2008 rok.Zalozony gas King z emulatorem FLE-P .Moj problem polega na tym ze od nie dawna dokladnie od 2 tygodni czasami mam problem z odpalaniem na benzynie.Pierwszy raz bylo tak; zajechalem do kolegi postawilem autko na malym wzniesieniu a mialem malo paliwka i po 2 godzinach wsiadam do auta i auto nie odpala jakby nie chcialo podac paliwa.Rozrusznik kreci a auto nie zaskakuje dokladnie jakby pompa nie chciala podac benzyny.2 h czekania na pomoc drogowa mechanik wsiada do auta i oczywiscie auto odpalilo z pierwszego kopa.Potem tydzien jazdy wszytko okej i nagle auto stalo na gorce i znowu problem z odpalenie identyczny jak wczesniej tyle ze ze na bank mialem ponad pol zbiornika paliwa bo tankowalem 2 dni wczesniej shell nitro+ .Znowu pomoc drogowa i pomoc odpaleniem za pomoca spray easy starter prosto do przepustnicy auto krecilo ledwo ledwo ale naszczescie silnik cieply i szybkie prz3laczenia na gas automatgcznie i auto nabiera obrotow i smiga az milo ale po chwili mowie przelacze na benzyne i sprawdzimy czy wsio ok i co? Auto gasnie.Znowu pomoc odpalenia za pomoca spray easy starter do przepustnicy i znowu krece kfeci az przelaczy sie na gas i auto znowu zywe.Auto nie odpala jak pokazuje rezerwe mimo ze mam pol zbiornika paliwa i wskaznik szaleje w zaleznisci od wlaczenia , wylaczenia zaplonu.Czasem pokazuje odpowiedna ilosc paliwa a czasem nie.Moje pytanie brzmi czy jak emulator wysyla bledne dane do centralki ze niby nie ma paliwa i moze temu wylaczac pompe czy cos w tym stylu czy moze emulator warjuje i wylacza pompe kiedy mu sie chce??? Ktos wyzej napisal ze u niego dziala dobrze inny model emulatora niz mi zamontowali gazownicy.Dodam ze auto anglik i obecnie jestem w UK a instalka zakladana w bialymstoku polska.Czy ktos mysli ze jak wymienie na ten inny emulator to rozwiaze problem ?
- Od: 18 mar 2014, 22:30
- Posty: 6
- Auto: Mazda6 GH 2.0 benzyna 2008
Ja nie mam zainstalowanego emulatora przez co często pomimo pełnego baku paliwa widzę zapaloną kontrolkę rezerwy jak i wskaźnik paliwa na 0. Jednak nie ma to żadnego wpływu na odpalanie samochodu. Nie ukrywam, że chciałem coś takiego zakupić, ale nie znalazłem typowych dedykowanych do Mazdy, a po tym co piszecie będę się musiał jeszcze zastanowić.
Ostatnio edytowano 20 mar 2014, 15:02 przez daras404, łącznie edytowano 1 raz
Jeszcze raz mi nie odpali to wywale ten emulator i zobacze czy bedzie ten sam problem z odpalniem czy nie.Jesli bez emulatora znowu bedzie problem z odpalaniem to zamowie ten co kolega wyzej napisal i zobaczymy jak to bedzie dzialac na innym.Coz czlowiek uczy sie na bledach i probach.Gazownik dzis mowil ze emulator nie powinien miec wplywu na problem z odpalaniem a wiec gdzie problem jak komputer nie zczytuje zadnego bledu wszytko czyste.Ja obstawiam na emulator ze tk wina tego ale narazie daje ost szanse i wywale go.
- Od: 18 mar 2014, 22:30
- Posty: 6
- Auto: Mazda6 GH 2.0 benzyna 2008
Ok problem chyba będzie rozwiązany.Psuje się przekaźnik pompy paliwa.Gazownik doszedł do tego.Wypiął przekaźnik i złączył styki kabelkiem i auto odpalało.Szukam teraz przekaźnika , ale w motoryzacyjnych takiego nie mają.Przekaźnik to denso AJ 51 i moje pytanie czy można taki zastąpić innym?
Dopisano 30 mar 2014, 13:42:
Ok problem chyba będzie rozwiązany.Psuje się przekaźnik pompy paliwa.Gazownik doszedł do tego.Wypiął przekaźnik i złączył styki kabelkiem i auto odpalało.Szukam teraz przekaźnika , ale w motoryzacyjnych takiego nie mają.Przekaźnik to denso AJ 51 i moje pytanie czy można taki zastąpić innym?
Dopisano 30 mar 2014, 13:42:
Ok problem chyba będzie rozwiązany.Psuje się przekaźnik pompy paliwa.Gazownik doszedł do tego.Wypiął przekaźnik i złączył styki kabelkiem i auto odpalało.Szukam teraz przekaźnika , ale w motoryzacyjnych takiego nie mają.Przekaźnik to denso AJ 51 i moje pytanie czy można taki zastąpić innym?
- Od: 18 mar 2014, 22:30
- Posty: 6
- Auto: Mazda6 GH 2.0 benzyna 2008
Witam. Jednak problem z odpalaniem na benzynie nie rozwiazany. Autko czasem nie
opdala na benyznie.Wymieniony przekaznik pompy paliwa i dalej to samo auto odpala a czasem nie.Potrafi tez zgasnac po przelaczeniu na benzynie ale tez nie zawsze.Czy to moze szfankowac pompa paliwa?Ale jak by padla to by raczej nie dzialala calkowicie czy poprostu czasem moze sie zawieszac? czy moze problem jest w skrzynce przekaznika pompy paliwa moze tam cos sie psuje??prosze o rady.Pozdrawiam
opdala na benyznie.Wymieniony przekaznik pompy paliwa i dalej to samo auto odpala a czasem nie.Potrafi tez zgasnac po przelaczeniu na benzynie ale tez nie zawsze.Czy to moze szfankowac pompa paliwa?Ale jak by padla to by raczej nie dzialala calkowicie czy poprostu czasem moze sie zawieszac? czy moze problem jest w skrzynce przekaznika pompy paliwa moze tam cos sie psuje??prosze o rady.Pozdrawiam
- Od: 18 mar 2014, 22:30
- Posty: 6
- Auto: Mazda6 GH 2.0 benzyna 2008
Witam czy kotś miał problem z w/w wskaźnikem po założeniu instalacji ,czyli tak jakby auto jeździ na 2 paliwach , zauważyłem to w trasie na urlop ponad 1000km w zbiorniku 3/4 Pb po tym dystansie 1/4.
instalacja
Lpgtech 224
reduktor -kme tur
wtryski barracuda (wkrętki w głowicy)
instalacja
Lpgtech 224
reduktor -kme tur
wtryski barracuda (wkrętki w głowicy)
- Od: 10 cze 2014, 21:50
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 2.0 GH PB+LPG
2008r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości