Gregory,
Sekwencja się nie zmienia. Zmieniają się czasy. Informatykowi różnicy wyjaśniać chyba nie muszę.
Pokaż mi Gregory choć jedną publikację Mazdy opisującą to o czym napisałeś. Pokaż mi choć jedną publikację Mazdy, która nazywa to "zubożaniem"/"zubażaniem".
My obserwujemy zmiany w czasach, ale po co to jest robione nie jest wiadome. Domysły dotyczące obniżania zużycia paliwa są tylko domysłami. Do mnie mało przemawiają, bo skoro ograniczenie czasu na jednym cylindrze daje oszczędność, to ja postuluję o zmniejszenie czasów na wszystkich cylindrach! Skoro zmniejszenie czasów na wszystkich cylindrach daje tak znaczne oszczędności, to ja domagam się wyzerowania czasów wtrysków! Bzdura? Nie jesteśmy w stanie wykazać, po co to robią. Faktem jest, że robią i do tego powinien dostosować się sterownik LPG a nie jak STAG uśredniać.
Opisywałem to sterowanie w
http://lpg-forum.pl/isa2-i-zubozenie-ma ... 33-15.htmlKto ma oczy, niech patrzy, jak wygląda to sterowanie, co robi z tym STAG i co robi Tech.
Czasy wtrysków w kolejnych cyklach – kolorami zaznaczone kolumny czasów benzynowych i odpowiadające im czasy gazowe.
Jak wyżej, ale zaznaczone czasy maksymalne benzynowe i gazowe. Widać, że sterownik benzynowy chce dać więcej drugiemu a STAG dodaje trzeciemu. W następnej czwartemu a STAG dodaje drugiemu. W trzeciej benzynowy dodaje trzeciemu a STAG wszystkim po równo. I TAK DALEJ. Nie ma w tym żadnego ładu. Zdaje się, że ci myśliciele innowacyjni napisali WG1=RND*WG1*x ...
Tak to się odbywa w Techu. Czasy benzynowe są odwzorowywane na bieżąco dla gazowych. dlatego w Techu nie są potrzebne wydumy mędrców z AC.
TOMBLA,
Się przyjęło jak nazywanie komputerowców informatykami ;–) Przyjęło się również używanie mianownika w charakterze wołacza i odwrotnie. Przyjęło się także zwracanie się po nicku w następującej formie: @TOMBLA.
Stosowanie się do powyższych jest nieprawidłowe i przyjęcie nie usprawiedliwia a nawet grozi pałą z egzaminu/sprawdzianu.