Premacy FL 2002 2.0 – zmieniłem STAGA 300 premium.....

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez newuser » 9 wrz 2012, 00:51

TOMBLA napisał(a):Pojechałem tu na fotce....
wywaliłem sterownik z fotki.... po próbie zestrojenia...
Kolega z Buska stwierdził iż instalacja jest ładnie zamontowana (inaczej tylko poprowadziłby zasilanie do listwy) i ....
wsadziliśmy TECHA.... 100 km strojenia.... :)
sympatyczna atmosfera.... :)
stwierdzam że STAG 300 PREMIUM nie nadaje się do "zubożenia MAZDA"
Teraz mam wreszcie "BANANA" na twarzy....
jestem kolejnym przykładem na to że lepiej pojechać.... dalej ale tylko raz.... do fachowca...
Dziękuję koledze Bananminowi za sympatyczną sobotę.... :)



no to fajnie ze wszystko wreszcie smiga jak nalezy, pisalem Ci od razu jedz a nie bedziesz zalowal ;) , co do sympatycznej atmosfery to potwierdzam, Bananmin to dusza-czlowiek <ok> , ja nawet na kolacje sie zalapalem :P to teraz tez techa montuje, czy to jednostkowy montaz ?
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 00:08
Posty: 167 (0/2)
Auto: mazda 3S 2,3 2006

Postprzez TOMBLA » 9 wrz 2012, 20:19

newuser napisał(a): to teraz tez techa montuje, czy to jednostkowy montaz ?


zamieniłem się.... :D bo jest lepszy do zubożenia....
Stag szarpie i tyle...
"montażysta twierdzi i ja naocznie i namacalnie odczułem różnice jeżdżąc na jednym i na drugim
Tech jest lepszy i do FS-a i do każdego silnika ze zubożeniem...
Bananmin ma autoryzację STAGA więc głośno go nie wsadza.... :D
ale Mazdy wyjeżdzają z Techem
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 13:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez enkai » 9 wrz 2012, 22:45

TOMBLA napisał(a): do każdego silnika ze zubożeniem...

Q!, znowu. To co AC nazwało sobie "zubożaniem" to nie właściwość silnika a wyduma na zasadzie obejścia problemu wymyślona przez AC! W naszych silnikach nie ma żadnego BIEDNIENIA!!!
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 18:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez Gregory » 9 wrz 2012, 23:28

Enkai jesteś pewien tego co piszesz? :)
Przecież w Mazdach w określonych silnikach występuje takie sterowanie wtryskami, które w określonym zakresie obrotów i przy określonym obciążeniu gwałtownie zmienia czasy wtrysku(zmienia sekwencje wtrysku paliwa), aby ograniczyć spalanie oraz zapewnić optymalną prace silnika. Potocznie nazywane zubożaniem( yyy przesterowaniem czasów wtrysku)?.
Ostatnio edytowano 10 wrz 2012, 05:39 przez Gregory, łącznie edytowano 1 raz
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 11:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez diapazon » 9 wrz 2012, 23:53

Ja tam jeżdżę na Stagu300+ i nie narzekam, takiego mi założyli do FS i ciągnie jak talala :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2011, 03:16
Posty: 81
Skąd: Poznań/Ziemia Lubuska
Auto: Mazda GF FS & Stag300+ , H 2000, ACR01, Tomasetto AT02

Postprzez TOMBLA » 10 wrz 2012, 07:38

enkai napisał(a):
TOMBLA napisał(a): do każdego silnika ze zubożeniem...

Q!, znowu. To co AC nazwało sobie "zubożaniem" to nie właściwość silnika a wyduma na zasadzie obejścia problemu wymyślona przez AC! W naszych silnikach nie ma żadnego BIEDNIENIA!!!


no dobra nie "zubożenie"
w przedziale 2000 – 3500 czas wtrysku benzyny jest zamieniany z jednego długiego otwarcia wtryskiwacza na 2 krótsze... np. zamiast 14ms są 2 otwarcia po 5ms różnica to oszczędność....
jak sie myle to poprawiajcie...
i pojawiaja sie szarpnięcia bo wtryskiwacz gazowy nie daje itp.. itd...
Masz racje wyduma ale sie przyjęła.
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 13:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez enkai » 10 wrz 2012, 09:21

Gregory,
Sekwencja się nie zmienia. Zmieniają się czasy. Informatykowi różnicy wyjaśniać chyba nie muszę.
Pokaż mi Gregory choć jedną publikację Mazdy opisującą to o czym napisałeś. Pokaż mi choć jedną publikację Mazdy, która nazywa to "zubożaniem"/"zubażaniem".
My obserwujemy zmiany w czasach, ale po co to jest robione nie jest wiadome. Domysły dotyczące obniżania zużycia paliwa są tylko domysłami. Do mnie mało przemawiają, bo skoro ograniczenie czasu na jednym cylindrze daje oszczędność, to ja postuluję o zmniejszenie czasów na wszystkich cylindrach! Skoro zmniejszenie czasów na wszystkich cylindrach daje tak znaczne oszczędności, to ja domagam się wyzerowania czasów wtrysków! Bzdura? Nie jesteśmy w stanie wykazać, po co to robią. Faktem jest, że robią i do tego powinien dostosować się sterownik LPG a nie jak STAG uśredniać.
Opisywałem to sterowanie w http://lpg-forum.pl/isa2-i-zubozenie-ma ... 33-15.html
Kto ma oczy, niech patrzy, jak wygląda to sterowanie, co robi z tym STAG i co robi Tech.

Obrazek
Czasy wtrysków w kolejnych cyklach – kolorami zaznaczone kolumny czasów benzynowych i odpowiadające im czasy gazowe.

Obrazek
Jak wyżej, ale zaznaczone czasy maksymalne benzynowe i gazowe. Widać, że sterownik benzynowy chce dać więcej drugiemu a STAG dodaje trzeciemu. W następnej czwartemu a STAG dodaje drugiemu. W trzeciej benzynowy dodaje trzeciemu a STAG wszystkim po równo. I TAK DALEJ. Nie ma w tym żadnego ładu. Zdaje się, że ci myśliciele innowacyjni napisali WG1=RND*WG1*x ...

Obrazek
Tak to się odbywa w Techu. Czasy benzynowe są odwzorowywane na bieżąco dla gazowych. dlatego w Techu nie są potrzebne wydumy mędrców z AC.



TOMBLA,
Się przyjęło jak nazywanie komputerowców informatykami ;–) Przyjęło się również używanie mianownika w charakterze wołacza i odwrotnie. Przyjęło się także zwracanie się po nicku w następującej formie: @TOMBLA.
Stosowanie się do powyższych jest nieprawidłowe i przyjęcie nie usprawiedliwia a nawet grozi pałą z egzaminu/sprawdzianu.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 18:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez TOMBLA » 10 wrz 2012, 11:22

enkai napisał(a):Stosowanie się do powyższych jest nieprawidłowe i przyjęcie nie usprawiedliwia a nawet grozi pałą z egzaminu/sprawdzianu.


Na szczenście szkoły żem pokończył... póki co... te trzy klasy sie ma i starcza sprawnie zakupy w pierdonce zrobić i grosiwo w rąci porachować co by Pani z kasy za mało nie oddała...
zamiast 1 proponowałbym 1 litra :)
a @enkai sory ale źle mi się kojarzy :)
zrobił sie :) mały OT...
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 13:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez Gregory » 10 wrz 2012, 22:58

Zapewne któryś z moderatorów w najbliższym czasie zamknie wątek. Wszystko w temacie zostało już powiedziane, nawet trochę za dużo. <ziew>
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 11:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG