Witam wszystkich.co sądzicie o wykonaniu tej instalacji gazowej. dodam że sterownik leży luzem.przewody od wtrysków do listwy nieosłonięte i także puszczone luzem.pozdro
Czy poprawnie zamontowana instalka lpg???
Strona 1 z 1
Zadaj pytanie na forum lpg – http://lpg-forum.pl/galeria-25.html
- Od: 20 cze 2008, 11:17
- Posty: 331
- Skąd: Lublin/Turka
- Auto: 626 GH 2.2 163km
Nie jest tragicznie ale nie jest też dobrze w 100% ,nie bardzo widać na fotkach czy rozdzielacze masz skompensowane ? ,druga sprawa ja puściłbym jeden rozdzielacz z jednej strony a drugi z drugiej ,ponadto dodatkowo wężyki do wtrysków nie pod kolektorem tylko na kolektorze w peszlach (i tak puścić aby nie dotykały kolektora ) z tego względu że silniki z serii K. to istne piekarniki i potrafią tak węże nagrzać że np. temp. gazu przed rozdzielaczem jest znacznie niższa niż przed samym wtryskiem i cała korekta po temp.gazu zaczyna się rozjeżdżać ,Sterownik oczywiście umocować ,reduktor może pozostać w tym miejscu a podciśnienie najlepiej za przepustnicą nawiercić,to tak pokrótce ,więcej można by było powiedzieć jakbyś wrzucił osc. z jazdy i zrzuty ustawień z programu
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):Nie jest tragicznie ale nie jest też dobrze w 100% ,nie bardzo widać na fotkach czy rozdzielacze masz skompensowane ? ,druga sprawa ja puściłbym jeden rozdzielacz z jednej strony a drugi z drugiej ,ponadto dodatkowo wężyki do wtrysków nie pod kolektorem tylko na kolektorze w peszlach (i tak puścić aby nie dotykały kolektora ) z tego względu że silniki z serii K. to istne piekarniki i potrafią tak węże nagrzać że np. temp. gazu przed rozdzielaczem jest znacznie niższa niż przed samym wtryskiem i cała korekta po temp.gazu zaczyna się rozjeżdżać ,Sterownik oczywiście umocować ,reduktor może pozostać w tym miejscu a podciśnienie najlepiej za przepustnicą nawiercić,to tak pokrótce ,więcej można by było powiedzieć jakbyś wrzucił osc. z jazdy i zrzuty ustawień z programu
No ok dzięki za podpowiedzi powiem im to przy pierwszym przeglądzie ale wg mnie to auto duzo wolniej się zbiera niż na benzynie najgorzej jest pod górkę.A rozdzielacze skompensowane nie wiem? poprostu filtr fazy lotnej rozdziela się na 2 króćce i tam są połączone rozdzielacze po 3 na jedną i na drugą.I narazie nie mam przewodu do podłączenia w zasadzie nie wiem czy się podłączać żeby coś nie poprzestawiać.Jak chciałem kupić od nich parę filtrów to powiedzieli że nie mogę sam wymieniać bo utracę gwarancję pozdrawiam
- Od: 3 mar 2012, 04:31
- Posty: 46
- Skąd: Świdnica
- Auto: CA 1997 Xedos 6
V6 2.0l 24V 140 KM
Dobrze wystrojone nie powinno się odczuć różnicy lpg -Pb ,sam najlepiej nic nie ruszaj ,jedź do gazowników niech stroją
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Rozdzielacze muszą być skompensowane gdy są dwa oddzielne filtry, lub najpierw rozdzielacz a następnie filtry lub zawsze – gdy jest kolosalna różnica w długości między magistralami średniego ciśnienia. Tu sam filtr posiada kompensację na wyjściu z niego ( filtr 1wejście 2 wyjścia)
www.kolomax.pl Montaż i serwis LPG , poprawki , regulacje szarpiących Mazd 323 626 primacy mx-5 Również takie w których nie pomaga funkcja "Zubożenie Mazda"
- Od: 1 maja 2012, 21:18
- Posty: 11
- Skąd: Łódź
- Auto: Audi A4
to zamontuj dwa czujniki ciśnienia a gwarantuje że zobaczysz różnicę -przecież magistrale nigdy idealnie takie same nie są ,tym bardziej te na fotkach gdzie z jednej strony leżą a zasilają cylindry wężykami różnej długości .Nie wiem co za problem zastosować rozdzielacze z czterema wyjściami i nieobsługiwane króćce ze sobą połączyć ?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):to zamontuj dwa czujniki ciśnienia a gwarantuje że zobaczysz różnicę -przecież magistrale nigdy idealnie takie same nie są ,tym bardziej te na fotkach gdzie z jednej strony leżą a zasilają cylindry wężykami różnej długości .Nie wiem co za problem zastosować rozdzielacze z czterema wyjściami i nieobsługiwane króćce ze sobą połączyć ?
no gazownicy idą po najniższej lini oporu.ale spoko dzięki za podpowiedzi.pozdrawiam
- Od: 3 mar 2012, 04:31
- Posty: 46
- Skąd: Świdnica
- Auto: CA 1997 Xedos 6
V6 2.0l 24V 140 KM
dzięki za uwagę,wogóle nie jestem zadowolony z tego montażu nie wspomnąc już o problemach z szrpaniem i zwiększonym spalaniem.pawelc napisał(a):Nie jest tragicznie ale nie jest też dobrze w 100% ,nie bardzo widać na fotkach czy rozdzielacze masz skompensowane ? ,druga sprawa ja puściłbym jeden rozdzielacz z jednej strony a drugi z drugiej ,ponadto dodatkowo wężyki do wtrysków nie pod kolektorem tylko na kolektorze w peszlach (i tak puścić aby nie dotykały kolektora ) z tego względu że silniki z serii K. to istne piekarniki i potrafią tak węże nagrzać że np. temp. gazu przed rozdzielaczem jest znacznie niższa niż przed samym wtryskiem i cała korekta po temp.gazu zaczyna się rozjeżdżać ,Sterownik oczywiście umocować ,reduktor może pozostać w tym miejscu a podciśnienie najlepiej za przepustnicą nawiercić,to tak pokrótce ,więcej można by było powiedzieć jakbyś wrzucił osc. z jazdy i zrzuty ustawień z programu
- Od: 3 mar 2012, 04:31
- Posty: 46
- Skąd: Świdnica
- Auto: CA 1997 Xedos 6
V6 2.0l 24V 140 KM
Reduktor może być tak zamontowany i będzie dogrzany nie ma z tym żadnego problemu w tym aucie ..dziwi mnie że przez prawie dwa lata użytkowania autor tematu nie ogarnął tej instalacji . W tym aucie idzie ogarnąć instalację lpg aby nie było spadku mocy i szarpania . Co do szarpania problem jest jedyny podczas rozgrzewania ,sterownik benzyny za dużo miesza czasami wtrysków od bardzo długich po krótkie. Idzie to prawie ogarnąć na lpg-techu ale nie do końca ....można też podwyższyć temperaturę przełączania do 35 stopni i problem też nie będzie występował . Duże znaczenie ma też układ zapłonowy .
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości