Pomocy problem z nowa instalacja sekwencyjną
Strona 1 z 1
Witam w grudniu założono mi nową instalacje sekwencjną. redaktor Shark 1500, listwa wtryskowa Alex 2ohm, komputer Tech-104( wymieniony na nowy bo tamten podał z nie wiadomych powodów) ciśnienie gazu ustawienie na 1,24 bara, dysze 2.6, mapa według fachowca idealna i brak mocy, wolno reaguje na gaz. może ktoś mi pomóc, doradzić żeby to działało dobrze?
- Od: 4 mar 2012, 15:57
- Posty: 26
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V
Pasowało by się podpiąć i zobaczyć , albo daj pliki oscyloskopu ustawień
na większym ciśnieniu to samo jest
- Od: 4 mar 2012, 15:57
- Posty: 26
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V
Masz nowe i z gwarancją. Jedź niech Ci zrobią dobrze a jak nie potrafią niech zdemontują.
Ew. podepnij się i odczytaj ustawienia a plik z ustawieniami umieść tu. Jeśli kabelka nie masz, niech Ci fachowcy odczytają.
PS
Gdybyś miał w profilu gdzie żyjesz, byłoby łatwiej.
Ew. podepnij się i odczytaj ustawienia a plik z ustawieniami umieść tu. Jeśli kabelka nie masz, niech Ci fachowcy odczytają.
PS
Gdybyś miał w profilu gdzie żyjesz, byłoby łatwiej.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
ustawiają mi to już od grudnia i pokazuje im że wszystko jest dobrze mapa idealna i dlatego nie oddadzą ani grosza bo ja coś wydziwiam. jestem z okolic Grudziądza a pliki umieszcze w sobotę bo jadę do innego gazownika
- Od: 4 mar 2012, 15:57
- Posty: 26
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V
Poproś, aby zgrali ustawienia przed zmianami. Umieść tu też po zmianach.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
nie udało się dojechać do gazownika w sobotę ale w poniedziałek napewno będę. a co do wypowiedzi "diapazon" to zapewniali mnie że nie będzie żadnych problemów i strat mocy bo to najlepszy gazownik w mieście.
- Od: 4 mar 2012, 15:57
- Posty: 26
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V
Skoro gazownk dobry to niech zrobi swoją robotę, co z tego że mapa ok skora auto nie jeździ.
Ja mam Staga, Hany 2000, Magicjet III i wszystko jest ok. Spadek mocy niezauważalny zbiera się też super.
Nie jestem fachowcem ale czy ten twój komp w ogóle nadaje się do Mazdy, nasze silniki przełączają sekwencje wtrysku, czy ten komputer jest w stanie za tym nadążyć. Wtryski też muszą być szybkie bez tego lipa. Wielu na forum trąbiło o tym, że "Stag+Hany+Dobry reduktor" To sukces czemu poszedłeś w jakieś "wynalazki"??.
Ja mam Staga, Hany 2000, Magicjet III i wszystko jest ok. Spadek mocy niezauważalny zbiera się też super.
Nie jestem fachowcem ale czy ten twój komp w ogóle nadaje się do Mazdy, nasze silniki przełączają sekwencje wtrysku, czy ten komputer jest w stanie za tym nadążyć. Wtryski też muszą być szybkie bez tego lipa. Wielu na forum trąbiło o tym, że "Stag+Hany+Dobry reduktor" To sukces czemu poszedłeś w jakieś "wynalazki"??.
- Od: 22 wrz 2011, 13:13
- Posty: 93
- Skąd: Gliwice Śląsk
- Auto: Mazda Premacy 2002r 1,8 74kW (Pb+LPG STAG Hana+Magic III)
dzisiaj spędziłem 5 godzin u gazownika i wyjaśniło się czemu wszystko waliło się. a wina była bezpiecznika który słabo siedział i wszystko głupiało przez to. teraz smiga aż miło zero strat mocy przy mniejszym spalaniu gazu niż benzyny.
- Od: 4 mar 2012, 15:57
- Posty: 26
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V
no niestety długo nie trwała przyjemnosc jeżdzenia na gazie. jutro demontują mi instalacje gazowa z powodu poniesionych kosztów napraw
- Od: 4 mar 2012, 15:57
- Posty: 26
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V
Andi_79 napisał(a):Wielu na forum trąbiło o tym, że "Stag+Hany+Dobry reduktor" To sukces czemu poszedłeś w jakieś "wynalazki"??
Tech bardziej nadaje się od Staga bo nie pudruje problemu nie do przeskoczenia dla STAGa, który głupieje podczas tymczasowego podnoszenia czasów na niektórych cylindrach i aby jakoś jeździć, wycina oraz uśrednia. Tech za to w czasie rzeczywistym steruje pojedynczymi "wtryskami" i nie ma dla niego znaczenia czy czasy są 3, 18, 9, 1 czy 5,5,5,5.
Co to znaczy z tymi kosztami? Szkoda trochę a bezpieczniki instalator pewno miejscami pomylił.
PS
Nie powinno spalać mniej gazu niż benzyny.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości