Pomocy problem z nowa instalacja sekwencyjną

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez pawlik2009 » 9 mar 2012, 10:50

Witam w grudniu założono mi nową instalacje sekwencjną. redaktor Shark 1500, listwa wtryskowa Alex 2ohm, komputer Tech-104( wymieniony na nowy bo tamten podał z nie wiadomych powodów) ciśnienie gazu ustawienie na 1,24 bara, dysze 2.6, mapa według fachowca idealna i brak mocy, wolno reaguje na gaz. może ktoś mi pomóc, doradzić żeby to działało dobrze?
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 15:57
Posty: 26
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V

Postprzez gazparts » 9 mar 2012, 10:55

Pasowało by się podpiąć i zobaczyć , albo daj pliki oscyloskopu ustawień
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez oponki » 10 mar 2012, 21:49

Może po prostu masz za małe ciśnienie ustawione.
Początkujący
 
Od: 7 mar 2012, 14:55
Posty: 7

Postprzez pawlik2009 » 12 mar 2012, 23:28

na większym ciśnieniu to samo jest
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 15:57
Posty: 26
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V

Postprzez enkai » 13 mar 2012, 10:32

Masz nowe i z gwarancją. Jedź niech Ci zrobią dobrze a jak nie potrafią niech zdemontują.

Ew. podepnij się i odczytaj ustawienia a plik z ustawieniami umieść tu. Jeśli kabelka nie masz, niech Ci fachowcy odczytają.

PS
Gdybyś miał w profilu gdzie żyjesz, byłoby łatwiej.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez pawlik2009 » 13 mar 2012, 20:00

ustawiają mi to już od grudnia i pokazuje im że wszystko jest dobrze mapa idealna i dlatego nie oddadzą ani grosza bo ja coś wydziwiam. jestem z okolic Grudziądza a pliki umieszcze w sobotę bo jadę do innego gazownika
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 15:57
Posty: 26
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V

Postprzez enkai » 18 mar 2012, 02:10

Poproś, aby zgrali ustawienia przed zmianami. Umieść tu też po zmianach.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez diapazon » 18 mar 2012, 04:07

NIe żebym się wymądrzał, ale nie lepiej było wpierw przejrzeć forum, zamiast teraz 100 razy poprawiać instalkę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2011, 04:16
Posty: 81
Skąd: Poznań/Ziemia Lubuska
Auto: Mazda GF FS & Stag300+ , H 2000, ACR01, Tomasetto AT02

Postprzez pawlik2009 » 18 mar 2012, 10:49

nie udało się dojechać do gazownika w sobotę ale w poniedziałek napewno będę. a co do wypowiedzi "diapazon" to zapewniali mnie że nie będzie żadnych problemów i strat mocy bo to najlepszy gazownik w mieście.
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 15:57
Posty: 26
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V

Postprzez Andi_79 » 19 mar 2012, 20:44

Skoro gazownk dobry to niech zrobi swoją robotę, co z tego że mapa ok skora auto nie jeździ.
Ja mam Staga, Hany 2000, Magicjet III i wszystko jest ok. Spadek mocy niezauważalny zbiera się też super.
Nie jestem fachowcem ale czy ten twój komp w ogóle nadaje się do Mazdy, nasze silniki przełączają sekwencje wtrysku, czy ten komputer jest w stanie za tym nadążyć. Wtryski też muszą być szybkie bez tego lipa. Wielu na forum trąbiło o tym, że "Stag+Hany+Dobry reduktor" To sukces czemu poszedłeś w jakieś "wynalazki"??.
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2011, 13:13
Posty: 93
Skąd: Gliwice Śląsk
Auto: Mazda Premacy 2002r 1,8 74kW (Pb+LPG STAG Hana+Magic III)

Postprzez pawlik2009 » 19 mar 2012, 23:35

dzisiaj spędziłem 5 godzin u gazownika i wyjaśniło się czemu wszystko waliło się. a wina była bezpiecznika który słabo siedział i wszystko głupiało przez to. teraz smiga aż miło zero strat mocy przy mniejszym spalaniu gazu niż benzyny.
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 15:57
Posty: 26
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V

Postprzez pawlik2009 » 20 mar 2012, 22:02

no niestety długo nie trwała przyjemnosc jeżdzenia na gazie. jutro demontują mi instalacje gazowa z powodu poniesionych kosztów napraw
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 15:57
Posty: 26
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V

Postprzez enkai » 24 mar 2012, 22:33

Andi_79 napisał(a):Wielu na forum trąbiło o tym, że "Stag+Hany+Dobry reduktor" To sukces czemu poszedłeś w jakieś "wynalazki"??

Tech bardziej nadaje się od Staga bo nie pudruje problemu nie do przeskoczenia dla STAGa, który głupieje podczas tymczasowego podnoszenia czasów na niektórych cylindrach i aby jakoś jeździć, wycina oraz uśrednia. Tech za to w czasie rzeczywistym steruje pojedynczymi "wtryskami" i nie ma dla niego znaczenia czy czasy są 3, 18, 9, 1 czy 5,5,5,5.

Co to znaczy z tymi kosztami? Szkoda trochę a bezpieczniki instalator pewno miejscami pomylił.

PS
Nie powinno spalać mniej gazu niż benzyny.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG