Jaki reduktor do KL?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Tomas2000 » 3 mar 2012, 21:56

Witam mam wrażenie że kończy mi się reduktor MAGIC JET III. Po odpaleniu na ciepłym silniku i przełączeniu na gaz następuje coraz częściej szarpnięcie spadek obrotów ostatnio nawet gaśnie silnik.
Czasami spadki obrotów zdarzają się po zatrzymaniu na biegu jałowym.

Komputer ma uruchomioną auto adaptację z nią czy bez niej jest tak samo,
załączam plik oscylatora.

http://wyslijto.pl/files/download/oxhsrmplja

Proszę o polecenie dobrego reduktora.

Zastanawiałem się nad zavoli zeta s.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 12 sty 2012, 17:49
Posty: 429 (0/2)
Skąd: Płock
Auto: Xedos 9 KL 2001
Xedos 9 KL 1999 – EX

Postprzez gamer007 » 19 mar 2012, 23:42

Ludzie chwalę AC-R01 chyba jedyny który ma homologacje do 150KM a ogarnia na spokojnie i 170..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 17:04
Posty: 66
Skąd: Iłża/Warszawa
Auto: MX-3 K8 92'

Postprzez pawelc » 23 mar 2012, 07:19

Zeta s może przyklękać a na pewno jak mu się sprężynki pozapychają ,ja polecam kme golda ,na nim przy odpowiednim zasileniu ciśnienie nie klęknie ,wada golda to to że nie nagrzewa tak gazu jak magic ,chociaż z drugiej strony w lecie jest idealnie bo nie przegrzewa gazu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Tomas2000 » 28 mar 2012, 00:44

Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam! <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 12 sty 2012, 17:49
Posty: 429 (0/2)
Skąd: Płock
Auto: Xedos 9 KL 2001
Xedos 9 KL 1999 – EX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG