Witam mam wrażenie że kończy mi się reduktor MAGIC JET III. Po odpaleniu na ciepłym silniku i przełączeniu na gaz następuje coraz częściej szarpnięcie spadek obrotów ostatnio nawet gaśnie silnik.
Czasami spadki obrotów zdarzają się po zatrzymaniu na biegu jałowym.
Komputer ma uruchomioną auto adaptację z nią czy bez niej jest tak samo,
załączam plik oscylatora.
http://wyslijto.pl/files/download/oxhsrmplja
Proszę o polecenie dobrego reduktora.
Zastanawiałem się nad zavoli zeta s.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Jaki reduktor do KL?
Strona 1 z 1
Ludzie chwalę AC-R01 chyba jedyny który ma homologacje do 150KM a ogarnia na spokojnie i 170..
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
Zeta s może przyklękać a na pewno jak mu się sprężynki pozapychają ,ja polecam kme golda ,na nim przy odpowiednim zasileniu ciśnienie nie klęknie ,wada golda to to że nie nagrzewa tak gazu jak magic ,chociaż z drugiej strony w lecie jest idealnie bo nie przegrzewa gazu
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości