Stag 300-6 plus przełącza się na benzynę w trakcie jazdy

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Tomas2000 » 18 lut 2012, 15:43

Witam Kolegów.

Problem z instalacją wygląda następująco:

W trakcie jazdy do 3000obr instalacja przełącza się co chwile na benzynę po czym zaraz wraca na LPG.
Obiaw jest przemijający czasamu jeździ tydzień bez problemów a jak sie uprze to cały dzień pstryk i pstryk. Zrobiłem diagnostykę... Ze wskazań programu w trakcie jazdy temp. parownika spada do -30 na jakieś 5s nastepuje przejscie na benzynę potem temp. wraca do normy pstryk i spowrotem jade na gazie. Parownik jest cały czas gorący, sprawdziłem połączenie czujnika temp. nic nie przerywa. Wina leży pewnie po stronie samego czujnika który niestety jest wbudowany w parownik (MAGIC JET III). Sam parownik działa bez zarzutu szkoda było by go wywalac i dawać nowy... Myślałem jeszcze żeby założyć oddzielny czujnik temp. w wąrz od płynu chłodzącego przy parowniku i podłączyć zamiast tego w parowniku.

Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 12 sty 2012, 16:49
Posty: 429 (0/2)
Skąd: Płock
Auto: Xedos 9 KL 2001
Xedos 9 KL 1999 – EX

Postprzez lichy » 18 lut 2012, 21:37

Witam
Masz uszkodzony czujnik temperatury płynu, przełamany przewód zaraz przy czujniku i raz łącz a raz nie przerabiałem ten temat. Znajduje się on na parowniku koszt takiego czujnika to kilkanaście zł.
Ostatnio edytowano 18 lut 2012, 22:29 przez lichy, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2007, 18:15
Posty: 78
Skąd: Koszalin
Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi

Postprzez Tomas2000 » 19 lut 2012, 01:29

Dzięki za odpowiedź Lichy jak to naprawić??? podkładka czujnika w wąż od wody wystarczy? czy wymiana czujki w parowniku? <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 12 sty 2012, 16:49
Posty: 429 (0/2)
Skąd: Płock
Auto: Xedos 9 KL 2001
Xedos 9 KL 1999 – EX

Postprzez lichy » 19 lut 2012, 11:59

Wymień czujnik w parowniku koszt nowego to jak mówiłem kilkanaście złoty a spalisz przez to benzyny za więcej nie mówiąc o straconych nerwach.

Poszukaj jaki występuje u ciebie: :)
http://www.drypa.pl/kategoria228_CZUJNI ... atury.html
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2007, 18:15
Posty: 78
Skąd: Koszalin
Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi

Postprzez gazparts » 19 lut 2012, 12:13

w magic III masz wklejony czujnik
można go wydłubać i wkleić jakiś zamiennik
ale w parametrach instalacji trzeba potem zmienić rodzaj czujnika reduktora
można ostatecznie iść na łatwiznę i zamontować na wężu ale to popularnie nazywane "druciarstwo" :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Tomas2000 » 20 lut 2012, 15:32

Ok a czy ten czujnik jest wklejony tylko w obudowę parownika czy może ma styczność z płynem chłodzącym i jak go wydłubie to się zacznie ulewać? Czy końieczne jest rozebranie parownika zeby go wydłubać czy wystarczy z zewnątrz pokombinować? pozdrawiam i dziekuje za odpowiedź <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 12 sty 2012, 16:49
Posty: 429 (0/2)
Skąd: Płock
Auto: Xedos 9 KL 2001
Xedos 9 KL 1999 – EX

Postprzez gazparts » 20 lut 2012, 16:03

otwór nie ma styczności z płynem, można wydłubać i wkleić śmiało inny bez wyciągania reduktora :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG