Witam Kolegów.
Problem z instalacją wygląda następująco:
W trakcie jazdy do 3000obr instalacja przełącza się co chwile na benzynę po czym zaraz wraca na LPG.
Obiaw jest przemijający czasamu jeździ tydzień bez problemów a jak sie uprze to cały dzień pstryk i pstryk. Zrobiłem diagnostykę... Ze wskazań programu w trakcie jazdy temp. parownika spada do -30 na jakieś 5s nastepuje przejscie na benzynę potem temp. wraca do normy pstryk i spowrotem jade na gazie. Parownik jest cały czas gorący, sprawdziłem połączenie czujnika temp. nic nie przerywa. Wina leży pewnie po stronie samego czujnika który niestety jest wbudowany w parownik (MAGIC JET III). Sam parownik działa bez zarzutu szkoda było by go wywalac i dawać nowy... Myślałem jeszcze żeby założyć oddzielny czujnik temp. w wąrz od płynu chłodzącego przy parowniku i podłączyć zamiast tego w parowniku.
Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc
Stag 300-6 plus przełącza się na benzynę w trakcie jazdy
Strona 1 z 1
Witam
Masz uszkodzony czujnik temperatury płynu, przełamany przewód zaraz przy czujniku i raz łącz a raz nie przerabiałem ten temat. Znajduje się on na parowniku koszt takiego czujnika to kilkanaście zł.
Masz uszkodzony czujnik temperatury płynu, przełamany przewód zaraz przy czujniku i raz łącz a raz nie przerabiałem ten temat. Znajduje się on na parowniku koszt takiego czujnika to kilkanaście zł.
Ostatnio edytowano 18 lut 2012, 22:29 przez lichy, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 4 sie 2007, 18:15
- Posty: 78
- Skąd: Koszalin
- Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi
Wymień czujnik w parowniku koszt nowego to jak mówiłem kilkanaście złoty a spalisz przez to benzyny za więcej nie mówiąc o straconych nerwach.
Poszukaj jaki występuje u ciebie:
http://www.drypa.pl/kategoria228_CZUJNI ... atury.html
Poszukaj jaki występuje u ciebie:
http://www.drypa.pl/kategoria228_CZUJNI ... atury.html
- Od: 4 sie 2007, 18:15
- Posty: 78
- Skąd: Koszalin
- Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi
w magic III masz wklejony czujnik
można go wydłubać i wkleić jakiś zamiennik
ale w parametrach instalacji trzeba potem zmienić rodzaj czujnika reduktora
można ostatecznie iść na łatwiznę i zamontować na wężu ale to popularnie nazywane "druciarstwo"
można go wydłubać i wkleić jakiś zamiennik
ale w parametrach instalacji trzeba potem zmienić rodzaj czujnika reduktora
można ostatecznie iść na łatwiznę i zamontować na wężu ale to popularnie nazywane "druciarstwo"
Ok a czy ten czujnik jest wklejony tylko w obudowę parownika czy może ma styczność z płynem chłodzącym i jak go wydłubie to się zacznie ulewać? Czy końieczne jest rozebranie parownika zeby go wydłubać czy wystarczy z zewnątrz pokombinować? pozdrawiam i dziekuje za odpowiedź
otwór nie ma styczności z płynem, można wydłubać i wkleić śmiało inny bez wyciągania reduktora
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości