Witam!
przyszła pora na kurację instalacji gazowej.
Do wymiany mam wtryski – teraz są żółte valteki w tragicznym stanie. Instalacja ogólnie rozregulowana
– nie chce jechać poniżej 1800obr a powyżej 4000 brakuje gazu, v-max na gazie to 160...
– wskaźnik poziomu paliwa pokazuje bzdury
Chce kupić nowe wtryski – myślę o Magic Jetach – mam je w Omedze ( zrobiły 30kkm na "leżąco" – paproki z Auto Gleńsk tak zakładają... – podratowałem je zestawem naprawczym bodajże za 10zł i zrobiły kolejne 30kkm już bez problemu, są DUŻO cichsze od valteków )
Po zakupie wtrysków będzie je trzeba kalibrować.. i tu mam problem bo nie bardzo wiem co w Maździe jest za sterownik. W papierach od legalizacji jest wpisane sterownik 4GAS ( reduktory zawory tomasetto ), od paproków z auto gleńsk nie ma nic o sterowniku... przy producencie wpisali tomasetto ( tak wnioskuje z tych bazgrołów ) rozmiar 601... cokolwiek znaczy...
Macie jakiekolwiek pojecie jaki kabel kupić do tego ustrojstwa?
Znalazłem że to to samo co STAG300 – mam kabel do stag300/6 z programem AC GAS Synchro 7,0,0,90 ( spróbowałbym ale nie mam garażu a na zewnątrz jest -20 więc mam to gdzieś.... i wole wam pozawracać gitarę. )
Instalacja 4GAS – co to jest? jaki kabel?
Strona 1 z 1
Kalibrację i strojenie musisz zrobić po wymianie wtrysków
kup hana to super wtryskiwacz
Do obsługi sterowników STAG-200 wyprodukowanych od listopada 2009 służy
program konfiguracyjny SetupAcGasSynchro od wersji 5.5.0.4 do wersji 8.1.0.1
Starsze sterowniki obsługuje:
Program konfiguracyjny AcGasSynchro v1.14.1.0 do STAG-200, STAG-300
ps nazwij poprawnie temat i uzupełnij profil
kup hana to super wtryskiwacz
Do obsługi sterowników STAG-200 wyprodukowanych od listopada 2009 służy
program konfiguracyjny SetupAcGasSynchro od wersji 5.5.0.4 do wersji 8.1.0.1
Starsze sterowniki obsługuje:
Program konfiguracyjny AcGasSynchro v1.14.1.0 do STAG-200, STAG-300
ps nazwij poprawnie temat i uzupełnij profil
jest! Kabel ze staga 300/6 jak najbardziej pasuje ale mi wymarzło dup****
program najstarszy www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/file ... 14_1_0.exe
zrobiłem kalibracje, skorygowałem mape i od razu lepiej ( nawet była cewka pojedyncza ustawiona i sterownik gazu liczył obroty silnika x2... )
ale Valteki i tak do kosza...
Na Hane mi szkoda hajsu... drogie są strasznie... kupie za pół ceny Magic Jety z 50 kkm na pewno zrobią.
W programie wyszło że valteki są 3ohmy.. a pod maską widzę żółte czyli powinny być 1ohm... nie ważne jak pisałem lecą do kosza..
program najstarszy www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/file ... 14_1_0.exe
zrobiłem kalibracje, skorygowałem mape i od razu lepiej ( nawet była cewka pojedyncza ustawiona i sterownik gazu liczył obroty silnika x2... )
ale Valteki i tak do kosza...
Na Hane mi szkoda hajsu... drogie są strasznie... kupie za pół ceny Magic Jety z 50 kkm na pewno zrobią.
W programie wyszło że valteki są 3ohmy.. a pod maską widzę żółte czyli powinny być 1ohm... nie ważne jak pisałem lecą do kosza..
- Od: 7 wrz 2010, 08:57
- Posty: 19
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 626 GW 2,0+LPG 1999
zależy jak trafisz – nie raz miałem przypadek że cewka wtryskiwacza padła już podczas strojenia autka
nosek86 napisał(a):Na Hane mi szkoda hajsu... drogie są strasznie... kupie za pół ceny Magic Jety z 50 kkm na pewno zrobią.
nie byłbym taki pewien, u mnie jeden wtrysk Magica padł już po 10k km a drugi już teraz się upomina o wymianę po 35k km..
- Od: 29 mar 2010, 18:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości