Duże spalanie LPG Xedos 6 2.0 v6

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez crazy86 » 29 gru 2011, 21:02

Witam. Ostatnio doprowadzalem instalacje LPG w moim samochodzie do porzadku czyli wykonalem nastepujace czynnosci: regeneracja wtryskiwaczy, wymiana wszystkich filtrow, wymiana przewodow do wtryskiwaczy (mialy rozne dlugosci), regulacja. Po tych czynnosciach moje spalanie na 100km wynosi 18l a wczesniej miescilem sie w 13l po miescie. Czy ma ktos pojecie co sie moglo stac? dodam je 3 razy regolowalem gaz i dalej to samo:( moze mial ktos podobna sytuacje. Prosze o pomoc. Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 14:34
Posty: 51
Skąd: Myszków
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6

Postprzez cichy_86 » 29 gru 2011, 21:33

może masz gdzieś nie szczelną instalacje po tych zabiegach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 14:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez crazy86 » 30 gru 2011, 06:49

A czy sonda lambda ma cos wspolnego z gazem? zainteresowal mnie inny watek na forum a mianowicie taki iz jakis kolega z forum ma problem z przygasaniem silnika lub gasnieciem przy delikatnym dodaniu gazu z niskich obrotow na zimnym silniku, a ja to samo zauwazylem u siebie po tych zabiegach. Tylko ze u niego wlasnie podejzewaja sonde lambda. Moje pytanie odnosi sie czy sonda lambda ma cos wspolnego ze spalaniem lpg? bo z tego co mi wiadomo to chyba odczyt z sondy jest omijany przy jezdzie na lpg.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 14:34
Posty: 51
Skąd: Myszków
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6

Postprzez gazparts » 30 gru 2011, 08:45

sterownik sekwencji kieruje się informacjami z komputera benzynowego , głównie czasami wtrysku benzyny, a sonda oczywiście w dużej mierze wpływa na dawkowanie paliwa, a co za tym idzie również gazu
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez kyluz » 30 gru 2011, 10:17

Jeśli masz instalowane waldemary to je wywal i wstaw nowe. bo po kalibracji często jeszcze gorzej pracują. Jeśli nie to sprawdź szczelność wszystkiego i czy map ci działa.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 14:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez crazy86 » 31 gru 2011, 06:18

a wiec mam wszystko niby szczelne. waldemery? chodzi o firme wtryskow? jesli tak to mam inne, stig lub stag...cos w tym rodzaju. a o co chodzi ze sprawdzniem "maps"? da sie jakos sprawdzic te sondy lambda? moze u elektromechanika? u mnie sa dwie te sondy i chcialbym wiedziec ktora wymienic.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 14:34
Posty: 51
Skąd: Myszków
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6

Postprzez cichy_86 » 31 gru 2011, 15:26

crazy86 napisał(a):. a o co chodzi ze sprawdzniem "maps"


to nic innego jak mapa wtryskowa .W jakim momencie i ktory ma Ci sie otworzyc zawor gazowy(wtryskiwacz gazu) a i na jak długo. Są tam jeszcze wyprzedzania ale nie wiem o co doklanie chodzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 14:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez crazy86 » 1 sty 2012, 17:00

Jak juz wspomnialem mialem juz pare razy regulowany ten gaz, a to nie jest czasem tak ze regulacja wplywa na te mapy wtryskowe?
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 14:34
Posty: 51
Skąd: Myszków
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6

Postprzez crazy86 » 13 sty 2012, 22:53

A wiec tak... samochod oddalem do (podobno) najlepszego gazownika w okolicach miasta w ktorym mieszkam:P Powiedzialem co sie dzieje i co inni gazownicy robili przed nim zanim zaczal tak wiele palic (przy okazji zlecilem mu przerobienie nagrzewnicy z parownikiem w szereg). Stwierdzil ze wtryskiwacze mogly byc po regeneracji nie skalibrowane wiec powiedzial ze je skalibruje. Potem podlaczyl pod komputer i stwierdzil ze wszystko jest zle poustawiane. Dzisiaj bylem odebrac samochod i po przelaczeniu na gaz zaczely obroty strasznie falowac wiec sie wrocilem i zostawilem samochod ponownie gdyz nie bylo wlasciciela ktory sie tym zajmowal. Zadzwonil wieczorem ze pracownicy powiedzieli mu co mi sie przytrafilo i ze wszystko jest dobrze i na zimnym silniku moze falowac a tym bardziej ze mam zanizona temperature. okazalo sie jeszcze ze dysze wymienil na wieksze. Wedlug mnie taka sytuacja nie powinna miec miejsca gdyz wczesniej mialem zanizona temperature a na zimnym silniku nawet obroty nie drgnely przy przejsciu na lpg. Gazownik skrobnal 300zl. jesli ktos sie zna na instalacjach lpg to prosilbym o rade w czym tki przyczyna i czy gazownik nie leci w ch...bo odnosze takie wrazenie.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 14:34
Posty: 51
Skąd: Myszków
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6

Postprzez siemek55 » 14 sty 2012, 13:40

No stary, chyba sam już zrozumiałeś: kierunek bananmin. Masz trochę ponad 100km. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 09:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez Sewer » 15 sty 2012, 07:52

czyli co auto nadal zle jedzie a ty dales mu 300 pln??
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 10:28
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 1.6 BJ r.2002 + lpg

Postprzez crazy86 » 15 sty 2012, 22:23

wrocilem sie i zostawilem mu samochod. w sobote dzwonil do mnie ze faktycznie na zimnym silniku faluja obroty a prawdopodobnie przez za duze dysze. jutro mam odebrac wiec zobaczymy. ale i tak mi sie wydaje za duzo te 300zl za ta robote. Korzystajac z okazji dopytam jakie sa skutki wypalonej uszczelki pod glowica? chodzi o to ze ubywa mi plynu i strasznie kopci na bialo. olej mam czysty i plyn tez prawie. prawie tzn oleju w nim nie mam ale mam zolty osad a raczej piane ale to mozliwe ze przez plukanie ukladu woda.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 14:34
Posty: 51
Skąd: Myszków
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6

Postprzez crazy86 » 17 sty 2012, 18:56

Odebralem samochod i teraz nic inneko nie pozostaje jak zatankowac gazu do pelna i wyjezdzic do zera;p
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 14:34
Posty: 51
Skąd: Myszków
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6

Postprzez DamianSzatan666 » 28 sty 2012, 01:58

no i jak?? wszystko już gra??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2011, 23:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG