Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Przemek323c » 2 lut 2014, 11:05

Ale co pokazuje sonda i czasy wtrysku ? Cisnienie reduktora nie spada tragicznie ? Bez tego ani rusz.
Przemek323c
 

Postprzez brodaM6 » 2 lut 2014, 13:27

Szczerze to nie mialem okazji pojezdzic z podpietym kompem,forscanem to zapewne nie odpowiem ci czy spada cisnienie w reduktorze.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Przemek323c » 2 lut 2014, 13:52

Cisnienie to akurat nie forscanem ale duzo to moze powiedziec.
Przemek323c
 

Postprzez brodaM6 » 4 lut 2014, 16:30

Video w trakcie realizacji :) http://www.youtube.com/watch?v=3QzWyEM1SJA

Dopisano wtorek, 4 lutego 2014, 19:50:

Dodam ze te wypadanie zaplonow zawsze na 4 i ponad 4 tys rpm, na 5 ta sama prędkość i wypadania zero,no wiadomo obroty niższe niż 4900rpm :D na 4
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez brodaM6 » 6 lut 2014, 09:49

No panowie chcieliście film Bo można sie dowiedzieć . Za długi :D , zastanawia mnie to co sie dzieje zaznaczylem na czerwono.
Załączniki
dane.jpg
dan2.jpg
dane3.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez brodaM6 » 8 lut 2014, 10:41

?
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 13 lut 2014, 00:49

Mam pytanko do zakładającego temat ;)

Jaka masz butle z tyłu? Tzn jakie wymiary? Najbardziej interesuje mnie średnica czy 630 albo 650 wejdzie??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 23:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 14 lut 2014, 14:23

Przewiozlem dziś pana gazowania i jego super komputer :D i wyszło ze miałem za bogata mieszankę przy wysokich obrotach ,teraz na 4 i 5 tys rpm i jadę. Zauważyłem odrazu ze M6 jakby ożyła ,dawka paliwa została zmniejszona o 23% .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez WisniaUs » 25 maja 2014, 10:41

Witam,zima za nami ;) a u mnie wymienione filtry LPG i kolejne tyś.km przejechane bez problemowo.Pozdrawiam
WisniaUs
 

Postprzez dirtyterror » 14 paź 2015, 08:48

Witam serdecznie.
Od 26.09.2015 posiadam mazdę 6 2.3 166Koni.
Zdecydowałem się na LPG. Zakład w którym gaz montuje do swoich aut mój szwagier (Sprowadza auta z Austrii i zakłada sporo instalacji) założył mi taki zestaw:
Reduktor/Parownik Shark 1500
Zawór odcinający Tomasetto
Zbiornik Toroidalny 54 litry
Wielozawór Tomasetto
Wlew koło korka PB
Sterownik Stag GoFast200
Wtryski Barracuda
+ osławiona lubryfikacja.

Za wszystko policzyli mi 2300 zł. Co myślicie o zestawie, sprawdzi się w tym aucie? Jak oceniacie trwałość komponentów? Dodam, że od 26.09 zrobiłem 2.500 i na razie jestem zadowolony. Spalanie na trasie 10-10,5, w mieście 13-15 ( w zależności jak często przyciskam :P)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2012, 20:15
Posty: 35 (0/2)
Auto: Była Mazda 323s 2.0 74KW 2003
Jest M6 GY Liftback 2.3 MZR 122KW 2003.

Postprzez brodaM6 » 10 lut 2016, 09:02

pisze tu ,a wiec moja mazda pali od strzala na benzynie za kazdym razem ,przelocze na gaz i nie moge jej odpalic dopiero gdzies za 10 kreceniem laskawie zaskoczy ,bylem dzis u gazownika ,powiedzial mi ze parownik do roboty i 200 zł ,tylko czy oby napewno
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez gazparts » 10 lut 2016, 14:02

może się pompować reduktor ale w to wątpię
i mogą lać wtryskiwacze
reduktor poznasz organoleptycznie
twardość węża znacznie wzrasta gdy ciśnienie gazu jest ok 4 bar
natomiast lejący wtryskiwacz , gasisz na gazie i po 10 minutach sprawdzasz odkręcając opaskę np przy filtrze czy masz ciśnienie na wężu od gazu
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez brodaM6 » 11 lut 2016, 15:15

a prada jest to ze moge ten reduktor rozebrac sam i wyczyscic ,dzis sluszalem ze tam metalowe membrany nie ma czego spitolic?.,brc sq24
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez makmarc » 11 lut 2016, 22:13

A u kogo byłeś? Możesz to zrobić sam o ile masz komplet naprawczy, tylko ciekawe czy poskładasz dobrze i nie będzie przepuszczał.
makmarc
 

Postprzez brodaM6 » 12 lut 2016, 06:55

Byłem wczoraj u kolegi z pracy i mu mowię ,on trochę kumaty z tym gazem i mi powiedział ze mozna to samemu zrobić ze tu nie ma co spitolic ,co oringi złe powsadzam ,a u kubusia krzyknęli mi 200 złamasy nawet nie brał pod uwagę co mu o wtryskach gadam,jestem dziś na 15 umówiony ale mam ich w .......,nie jadę ,zrobię test co gazpart mi powiedział ,a ten zestaw naprawczy to z akąd

Dopisano piątek, 12 lutego 2016, 11:41:

A wiec przewody od reduktora robia sie twarde.co do tego drugiego tesciku to nawet psyt nie bylo nic .czyli ze wtryski puszczaja nie parownik
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez gazparts » 12 lut 2016, 13:17

brodaM6 napisał(a):czyli ze wtryski puszczaja nie parownik

tak bym obstawiał :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez brodaM6 » 12 lut 2016, 15:23

A jak wykluczyć który to ,sam moge go śmiało wymienić ,co do zestawu naprawczych to juz wiem z skąd <lol> ,przedział cenowy od 75 do 120 zł ,ale to dalszy plan ,teraz wtryski .......

Dopisano sobota, 13 lutego 2016, 11:12:

Hej a to nie jest jedna cała listwa tych wtrysków ?
Załączniki
20160212_120339~2~2.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez brodaM6 » 11 mar 2016, 08:31

Yo ,pany chcem – chcę wtryski baracuda ,tylko nie wiem które ,można liczyć na jakieś podpowiedzi
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Taco » 12 mar 2016, 15:31

To pytanie raczej nie do tego wątku.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez brodaM6 » 13 mar 2016, 10:33

Ten dzial to wogle jakis umrzyk ,o odpowiedz podpowiedz trzeba prosc h...........na to
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG