Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Karwoś » 12 kwi 2009, 20:17

Silniki te same – a co do reduktora to u mnie musiał być wzmocniony bo przy automatycznej skrzyni zwykły do 200KM nie pójdzie Wsadzony jes t jakiś do 260KM.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez fedors01 » 12 maja 2009, 21:11

Gazuje swoją w sobotę.
Zaproponowano mi:
-STAGA 300 – podobno najlepszy wybór dla tego silnika ( w tym przedziale cenowym),
-Wzmocniony reduktor do 200KM,
-szybsza listwa MATRIX,
-smarowanie zaworów.
Za to wszystko około 2500-2700.
Jakieś uwagi do zaproponowanego zestawu, bo decyzje niedługo muszę podjąć?
Dzięki.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2013, 16:35
Posty: 32
Auto: Mazda 3 s model 2007, manual 2.3. USA

Postprzez Skrzypek_na_dachu » 23 paź 2009, 09:26

I znów kilka m-cy przerwy w temacie... :)
Karwoś, gdzie kupiłeś kabelki do podłączenia swojej instalki do laptopa? I co jest potrzebne oprócz programu na kompie aby samemu konfigurować instalację Lecho SEC?
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 11:45
Posty: 201
Skąd: Bilcza/Kielce
Auto: Ave t25

Postprzez MaryooSh89 » 23 maja 2010, 13:35

Witam. Planuje założyć gaz do mazdy 6 2.3 2002r byłem w najbardziej cenionej firmie w Łodzi co za tym idzie najdroższej (NAGAZ). Odmówili założenia staga 300(2600zł) i staga 300-4 plus(2700zł) z powodu braku funkcji wycięcia dotrysków i stag 300 nie ma funkcji "zubożenie mazda". zaproponowali LR omegas za 4000zł :| przy czym miałbym podpisać stosowną umowę że nie dają mi gwarancji jeśli silnik padnie itp! Przecież 4 tys to kosztuje dobra instalka do v6 a nie do 4 garów <stop> do tego ten brak gwarancji! Nie chcę oddać auta jakiemuś partaczowi który zrobi tak żeby jakoś to chodziło a nieważne jak długo. Może się wypowiedzieć ktoś kto ma sekwencje w tym silniku i jak mu to chodzi i jaką instalke ma ?? Może ktoś coś doradzi, podpowie??
pozdro
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 00:47
Posty: 186 (0/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia

Postprzez Topaz » 23 maja 2010, 14:42

Mozesz wlozyc kazda instalacje do tego silnika, nie ma to wielkiego znaczenia. Robia cie w trabe z cena i inna instalacja. Nie ten rocznik, nie ten silnik. U ciebie bedzie wszystko OK.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2006, 20:18
Posty: 477
Skąd: Białystok
Auto: M6 2.3 Sport

Postprzez MaryooSh89 » 23 maja 2010, 15:21

Topaz napisał(a):Nie ten rocznik, nie ten silnik. U ciebie bedzie wszystko OK.

Możesz to trochę rozwinąć ?? naczytałem się że ten silnik ma dotryski i ceramiczne gniazda zaworowe i przez to instalacja musi mieć funkcje wycięcia dotrysków i funkcję "zubożenie mazda" ?! jest to prawda czy tylko pic na wodę i da się to zrobić każdą instalacją sekwencyjną ?? Mam dobrego speca od KME który w miare dobrej cenie założy mi i wyreguluje tylko pytanie czy on będzie umiał odpowiednio wyregulować ?! Na różnych forach piszą tylko o LR omegas, BRC, STAG a o KME jest bardzo mało...
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 00:47
Posty: 186 (0/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia

Postprzez Topaz » 23 maja 2010, 15:46

Moge rozwinac, ale to juz wszystko bylo, o tym silniku tez, poczytaj uwazniej forum. KME niekoniecznie, wez staga albo sequela i tyle.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2006, 20:18
Posty: 477
Skąd: Białystok
Auto: M6 2.3 Sport

Postprzez MaryooSh89 » 23 maja 2010, 17:40

Ok dzięki za odzew :) zaraz jeszcze raz wszystko uważnie poczytam :)
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 00:47
Posty: 186 (0/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia

Postprzez spit03 » 8 cze 2010, 13:30

Cześć.

Mam Mazdę 6 2.3 z USA rocznik 2007. Polecono mi do niej gaz BRC Plug & Drive i taki też założyłem. Dodatkowo reduktor do 200KM, większe (żółte) wtryskiwacze oraz lubryfikacja. Wszystko w sumie chodzi dobrze tylko mam dwa problemy:

1. Spalanie gazu jest na poziomie 16-17 litrów gdzie benzyny było 12. To jest cykl mieszany.
2. Wydaje mi się że pobiera benzynę podczas jazdy na gazie.

Uważam, że powinna palić średnio maksymalnie 14 litrów. Jadę dzisiaj już chyba z 5 raz na regulację. Macie może jakieś doświadczenie w tym temacie? Jak jest u Was ze spalaniem w tych silnikach na gazie?

Pozdrawiam
Piotrek
spit03
 

Postprzez japoniec » 25 cze 2010, 12:56

w miescie pali 15-16 litrow, w trasie 12-13 litrow – ostatnio zrobilem 1kkm i wyszlo spalanie z trasy 12.68, beznyny przy bucie, palil 10l w trasie – zrobione 3kkm przed montazem lpg

z tym pobieraniem benzyny to cos nie tak – jakby nie wyrabial gaz...

wrzuc instalke do oceny na lpg-forum.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 10:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

Postprzez tomekk03 » 14 lip 2010, 22:00

Witam!
Posiadam mazde 3 2.3 v6 z 2007 sprowadzona z USA, przebieg około 20000km i mam pytanie czy dobrym rozwiązaniem jest gaz do mojej madzi, a jeśli tak to jaki i jaka cena? Zacząłem się nad tym zastanawiać bo po mieście wciąga 15l/100 Pb przy całkiem spokojnej jeździe. Proszę o porady.
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 15:59
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3s 2.3 AT hatchback USA

Postprzez PIOTREK007 » 26 lip 2010, 19:25

Witam
podłacze sie pod temat, skoro mowa o zagazowaniu to moze ktos z forumowiczow ma/mial doczynienia z m6 2.3. Jak ten silnik wpspólpracuj z LPG? jaka instalacje najlepeij zalozyc?
Jakiej wielkosci wam wchodzi butla w kolo zapasowe??
Początkujący
 
Od: 22 lip 2010, 14:03
Posty: 22
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 GH
2012 rok
2.5 benzyna 170km

Postprzez mario123 » 24 paź 2010, 11:29

Witam
Założyłem nową instalacje LOVATO fast plus,reduktor magic 3,listwa i wtryski valtek
Nie jestem znawcą w tej dziedzinie ale mam kilka problemów i pytań
1 Czy czujnik temperatury powinien ''dyndać sobie koło kolektora" o według mnie chyba nie
2 Do czego są dwa szare kabelki przy reduktorze ;czy tego nie trzeba gdzieś podłączyć
3Zapalił się check kontrolka silnika czy jest to spowodowane brakiem emulatora
4 komputer pokazuje mi spalanie średnie i chwilowe po przełączeniu sie na gaz ,paliwo nie ubywa , ale czy
pokazuje spalanie gazu?
Proszę o podpowiedzi bo znudziły mnie codzienne wizyty w ''serwisie ''
Początkujący
 
Od: 24 paź 2010, 11:11
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA6 2,3

Postprzez marmarek » 25 paź 2010, 08:33

wtryski valtek to sie do tego auta nie nadaja

1. nie powinien dyndac.
2. kabelki przy reduktorze to czujnik temp reduktora
3. check najprawdopodobniej sie zapalil bo mieszanka jest skrajnie zla (mozesz sprawdzic bledy jak masz i mozliwe ze bedzie to blady sondy lambda )
4. komputer na pb wskazuje spalanie pb, po przelaczeniu na lpg komputer powinien pokazywac wartosci takie jak pokazywal na pb. jest dosc prosty sposob na sprawdzenie uswienia instalacji, ale tez niedokladny.
no robiac 100 km na pb wychodzi srednia 9, robiac ta sama trase na lpg jesli wyjdzie tez 9 jest ok jesli wyjdzie cos innego jest zle.
tak samo spalanie chwilowe, w danej chwili na pb i lpg komp ma pokazywac to samo.

generalnie to ja bym wywalil ta instalacje i zalozyl cos sprawdzonego u kogos kto ma jakies pojecie.
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez mario123 » 28 paź 2010, 19:57

Dzięki za podpowiedź,a co do spalania to średnie na mieście pokazywał 11-12 a teraz 16-17 baranina jak potrzeba,dodam jeszcze że ''specjaliści''mają problem z ustawieniem kontrolek stanu gazu ;) a koledze który polecił zakład już podziękowałem
Początkujący
 
Od: 24 paź 2010, 11:11
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA6 2,3

Postprzez marmarek » 28 paź 2010, 21:25

na mieście pokazywał 11-12 a teraz 16-17


no to jest skrajnie ubogo bo ecu podlewa ile sie da (stad wysokie wskazanie kompa), nie jezdzij na gazie szkoda silnika.
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez micagh » 30 paź 2010, 17:13

Checka wywala bo zapewne jest za ubogo bez korekty map nic nie poradzisz, dyndać też raczej nic nie powinno luzem, a co do spalania na kompie to u mnie dla przykładu komp pokazuje spalanie na lpg 2 literki mniej niż w rzeczywistości :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 16:08
Posty: 52
Skąd: mazowieckie
Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM

Postprzez mario123 » 31 paź 2010, 10:52

no dobra , wiem że szkoda silnika ,ale poprzednia mazdą 626 wprawdzie na zwykłej instalacji przejechałem ponad 80 000 km bez problemowo i wychodze z założenia ; albo instalacja nie będzie kolidowała z autem i tu chodzi o różnego rodzaju check, dziwne zachowania kom. itp.,itd. albo
benzynka ,bo ok można taniej ale jak doliczy się dodatkowe koszty napraw spowodowane licha instalacją to ja dziękuję .
Czy w zwiazku z tym możecie śmiało polecić jakąś konkretna instalke któr współpracuje z Mazdą6 2,3 2003
Początkujący
 
Od: 24 paź 2010, 11:11
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA6 2,3

Postprzez gazparts » 31 paź 2010, 11:40

stag 300
reduktor magic
wtryski hana
prawidłowy montaż

i 100% zadowolenia
o tu masz 2,3 motor , robiłem taki w automacie w 3 ce
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... %20%2023L/
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez mario123 » 31 paź 2010, 12:38

Dzięki za podpowiedź sugerowałem staga300 premium pseudo gazownikom ale zapewniali że to co wkładają nie będzie kolidować ,niestety skończyło sie na cotygodniowych wizytach a najgorsze jest
to że juz czwarty raz jadę w celu ustawienia wskazań gazu na centralce <oczko> ciągle pokazuje tyle samo gazu ,żadnej rezerwy, o cotygodniowym zapalaniu CHECK nie wspomnę
Początkujący
 
Od: 24 paź 2010, 11:11
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA6 2,3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG