Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez rzbierski » 15 sie 2016, 10:34

Witam,
Dziękuję za informację, na pewno rozważę to.
A czy montując ten zestaw http://autogaz-gorzow.pl/instalacja-zenit-pro.php mogę poprosić instalatora, że chce żeby użył wtryskiwaczy Barakuda i filtr twister ?? Tzn, czy to nie jest tak, że np: zenit nie działa z Barakuda.

Dziękuję i pozdr.
Początkujący
 
Od: 15 sie 2016, 08:35
Posty: 15
Auto: Mazda 2 1.5b 75KM

Postprzez Taco » 15 sie 2016, 11:05

Działa. Nie będzie to problem, bez problemu pójdzie. Kwestia odpowiedniego zaznaczenia w programie. Pytaj.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez bady0 » 4 wrz 2016, 21:05

Jaką instalację i jaki zakład polecacie w Warszawie lub okolicy do Mazdy 6 GH 2008, zależy mi na dobrej instalacji i dobrej opinii o zakładzie
bady0
 

Postprzez Danmazda » 5 wrz 2016, 15:23

Jak w Warszawie to tylko oni http://www.migaz-s.com.pl/ w obecnej Mazdzie montaż był wykonany u nich , serwis także i nie mam żadnych zastrzeżeń. Poprzednie auto też u nich serwisowałem i było wszystko dobrze.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Taco » 5 wrz 2016, 16:35

Eco Tech lub klinika lpg
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez Szyna » 6 wrz 2016, 22:22

Panowie co ten zestaw jest wart ?
Sterownik LPG-Tech 204 lub STAG Q-BOX + reduktor ACR01 150 + wtryskiwacze BARRACUDA
Samochód M6 kombi 2.0PB 2004
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez zelka » 7 wrz 2016, 08:30

Imho za mały reduktor. Zapas mocy jakim reduktor powinien dysponować, powinien być większy o min. 10% od mocy auta. Niby są wersje poprawione tego w/w, ale zapodałbym dla spokoju, np. KME Silver pod 6mm, spokojnie wystarczy nawet z o wiele większym zapasem, a cenowo wychodzi bardzo zbliżono.
Sterownik lepszy ten, który majster ogarnia, osobiście mam Qbox+ i nie narzekam, ale strojony po AFR. Wtryskiwacze są ok, byle nie Hany, których raczej większość już nie poleca.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Taco » 9 wrz 2016, 19:03

Też bym poszedł w silvera. Co do Han tez prawda. ja mam wprawdzie u siebie, ale mam dedykowany kit (bezpośredni wtrysk zenit pro direct) i to w sumie hany sprzed dłuższego czasu. Ale faktycznie mówi się, że dzisiejsze hany to nie ta jakość, jak kiedyś. baracudy czy herculesy są dziś bardziej poważane. sterownik to musi ogarniać montażysta, też się zgadzam.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez doozer » 21 lut 2017, 17:12

Witam,

Zapisałem się wczoraj na instalacje LPG. Był zaproponowany następny zestaw (na maxa):
– Parownik AC R01 czerwony (na 250 koni)
– Wtryski Barracuda 130
– Sterownik STAG QBox Plus z OBD
– Zbiornik na 55l

Przeczytałem ze powinno wystarczyć wtrysków Barracuda 115. Jak zrozumiałem różnica jest w 5 KM na cylinder (45 vs 50). Wszyscy inne parametry są takie same...
Nie będzie gorzej z 130?

Kolejne pytanie ze zbiornikiem. Czy będzie równa podłoga z takim na 55l ? Mam sedana.

Jeszcze kto ma sterownik z OBD może powiedzieć czy można kiedy samochód na gazie podłączyć ELMa i na przykład sprawdzić korekty?

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lut 2016, 13:49
Posty: 7
Skąd: Kraków / Kijów
Auto: Mazda6 GG L3 AT 2006
Citroen C2 1.4i VTR 2006

Postprzez Krzysztofde » 8 maja 2017, 17:03

Gość napisał(a):Czy może ktoś z Was ma instalacje gazowa w mazdzie 6 2,3 litra ??
Jezeli tak to jak sie sparwuje ??
Mam 6-tke w automacie i troche duzo pali wiec moze alternatywo na "tanią frajde" jest gaz :)
dzieki za każde info !!!


Szwagier ma i bardzo narzeka.. miał jakąs instalacje premium a auto ledw ciagnie... przy wyprzedaniu zero mocy
Krzysztofde
 

Postprzez Taco » 8 maja 2017, 18:30

Ojjjj ojjj, ale pamiętaj, że mówiąc brzydko d%^&py mógł dać montażysta. Takie opinie biorą się z felernych monterów, a nie z samej instalacji.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez deadzik » 15 cze 2017, 01:06

Kolejne pytanie ze zbiornikiem. Czy będzie równa podłoga z takim na 55l ? Mam sedana.

Tak, butla 55L mieści się bez problemów do sedana. Ponoć nawet 59L można upchać bez podnoszenia podłogi. W moim przypadku 55L było standardem bez dopłaty z racji popularności, a do 59 trzeba było dopłacać kilkadziesiąt do stu złotych, więc 55L i lekkie podgięcie pływaka i włazi 50.5L na pusty.

Krzysztofde napisał(a):
Gość napisał(a):Czy może ktoś z Was ma instalacje gazowa w mazdzie 6 2,3 litra ??
Jezeli tak to jak sie sparwuje ??
Mam 6-tke w automacie i troche duzo pali wiec moze alternatywo na "tanią frajde" jest gaz :)
dzieki za każde info !!!


Szwagier ma i bardzo narzeka.. miał jakąs instalacje premium a auto ledw ciagnie... przy wyprzedaniu zero mocy


Bzdura totalna. Widocznie nie była to instalka premium albo niezbyt kumaty fachura zakładał. Dobry monter oraz odpowiednie bebechy i instalacja w 2.3 sprawuje się tak samo dobrze jak w mniejszych 2.0 i 1.8, bez odczuwalnych spadków mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2016, 22:33
Posty: 59 (4/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 6 GG 2.3L sedan '06

Postprzez Taco » 15 cze 2017, 06:33

deadzik napisał(a):Bzdura totalna.

Oczywiście, że bzdura. Pewnie prawda, ale właśnie poparta błędnym montażem najpewniej lub najtańszymi podzespołami. Jak człowiek się nie zna, to wszystko mu wcisną. Jeszcze w czasach "przed Internetem" to nawet valteki pewnie były gdzieniegdzie jako złoto sprzedawane...
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez Bigbluee » 16 cze 2017, 12:02

Nawet MPSy jeżdżą na gazie a tam jest 260 kucy. Moc silnika można powiedzieć, że nie ma znaczenia. Do każdej mocy można spokojnie dobrać odpowiednie bebechy, które z zapasem będą obsługiwać założoną moc. Przy turbo jest trudniej ale tylko trudniej a nie jest to niemożliwe.
Problemem jest montaż i strojenie. Za długie węże, źle zamontowane elementy, strojenie "automatyczne" zamiast ręczne na sondzie szerokopasmowej AFR.

Cytując to co kiedyś sobie zapisałem o strojeniu:
Odczyty ze sterownika lpg są srednio udane. Inne odczyty z poziomu softu a inne z poziomu ecu auta poprzez obd. Sonda AFR nie jest niezbedna aby wystroic autko jak nalezy na gazie . Ale nie majac jej nie uzyska sie najlepszych mozliwych wynikow moc/spalanie/prawidlowa mieszanka.

Po sondzie zwyklej z auta jedynie ustawisz z grubsza mieszanke niestety.

I czasem jak jest większy problem z zestrojeniem, to właściciel wsiada w auto, gazownik bierze lapka i diagnozują w trasie. Nie jest to bład ani brak umiejętności. Po prostu po iluś km jak nie uda się zestroić na miejscu to jedzie się w trase. Nie każdy gazownik ma armie ludzi do pracy. Niektórzy robią solo.
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 12:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez Celin » 3 lip 2017, 19:01

Z uwagi, że sekcje "5" mało kto odwiedza :P i pewnie nie doczekam się tam na odpowiedź, zadaję pytanie tutaj.

Zastanawiam się coraz poważniej nad założeniem gazu. Z tego co poczytałem to pewnie zakładał bym STAG 300 (wersja premium czym się różni do standardowej?). Wtryskiwacze generalnie widzę po forum, że polecane to Baracuda, choć w sieci wyczytałem też, ze dobre są Keihin. Nie wiem jak to wygląda cenowo, kwestia pewnie też tego, czy warsztat zakłada tego typu wynalazki.

I oczywiście miejscówka. Podobno jeśli Warszawa to tylko http://www.migaz-s.com.pl
Czy jest może jeszcze jakiś inny bardzo dobry warsztat godny polecenia w Warszawie lub okolicach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 11:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Taco » 4 lip 2017, 19:57

Jest, a ten czemu nie? jakieś argumenty, dlaczego stag? ktoś ci go polecił? keihin bardzo dobre (ale i drogie), hercules/barakuda – bardzo dobre.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez Celin » 5 lip 2017, 19:31

Rozumiem, że zadałem pytanie czy są jakieś inne godne polecenia i najprostsza odpowiedź jest
Taco napisał(a):Jest, a ten czemu nie?

no ale proszę... oczywiste dla średnio inteligentnej osoby, że chodzi o poleceni tego "jednego" konkretnego z własnego lub kogoś znajomego doświadczenia. W każdym bądź razie dziękuję za chęci <oczko>
Stag dlatego, że generalnie w odpowiedziach na forum sporo osób poleca, nie mam innych argumentów.
Keihin wiem, że drogi i dobre. Zdążyłem wyczytać przed napisaniem postu :) Tak na pałę nie piszę :D

Jednak to wszystko nic. Wczoraj byłem w polecanym na forum warsztacie http://www.migaz-s.com.pl. W trakcie rozmowy Pan powiedział mi, że do mojej M5 założą Stag qnext i wtryski hana. Potem poszedł coś sprawdzić w komputerze i zostałem poinformowany, że do mojej M5 z tym silnikiem nie ma niestety instalacji gazowej <co?> Lipa.

Szukałem po sieci i jednak znalazłem "jakąś" instalację, zakładaną przez Energy Gaz Polska. Jednak widząc opinie co do tego warsztatu, to podziękuję i nawet nie zadzwonię papa

Pytanie, czy znacie jakieś godne polecenia warsztaty (poproszę o konkretną nazwę/adres a nie tylko "Tak są") w Warszawie/okolicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 11:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Taco » 5 lip 2017, 20:35

Drogi, bardzo inteligentny :) zamiast od razu pisać, kogo się poleca, to się wstrzymuję, żeby zaraz ktoś inny nie napisał, że od razu właśnie POLECAM. Mentalności są różne. Dmucham na zimne. Proponuję sprawdzić taki zakład na Regulskiej Eco Tech. Robert prowadzi warsztat. Montuje Zenity i brc. Ale doświadczenie z różnymi instalacjami ma.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez lukasrap » 8 lip 2017, 17:52

Zły dział, sorki <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2009, 21:15
Posty: 315
Skąd: Żnin/Holandia
Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.

Postprzez oluska » 4 wrz 2017, 19:34

STAG to juz dawna epoka BRC tez
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2017, 19:57
Posty: 91 (1/2)
Skąd: LKR
Auto: Mazda 2
HB 2015
PB 1.5 90KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG