Jaka instalacja LPG do 626 GF 2.0 136KM FS

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez slipmatt » 8 gru 2011, 21:05

W najbliższym czasie planuje montaż instalacji w mojej Madzi. Proszę o pomoc lub odesłanie do odpowiedniego postu (nie znalazłem informacji jakiej szukam).

Oto kilka kluczowych pytań:

1. Jaką instalację wybrać? Planuję KME Diego NEVO gdyż budżet też <płacze> ograniczony :P
2. Czy potrzebna jest lubryfikacja (różne opinie czytałem i słyszałem) i czy warto inwestować w ten element?
Podobno moja głowica ma węższe gniazda zaworowe i się wypalają, a regulacja zaworów jest płytkowa.
Z drugiej strony z innego źródła (gaziarz) uzyskałem informację że wypalanie uzależnione jest od mieszanki – tzn. jeśli mieszanka jest uboga (mało gazu a dużo powietrza) występuje efekt wyższej temperatury spalania takiej mieszanki który powoduje wypalanie gniazd.
3. Wtryski Hana2000, Magic Jet czy jeszcze :D jakieś inne...
4. Który warsztat polecacie w Łodzi?

Dzięki za pomoc :) <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 kwi 2009, 18:13
Posty: 9
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GF 2.0i-16V HP 100kW

Postprzez Dominator » 8 gru 2011, 21:17

zakładaj STAG300 lub STAG4. polskie i niedrogie, a dobre. do tego vtryskiwacze Valtek czerwone- chyba jedne z najtanszych na rynku, w razie czego nowe 120zł, ja przejechałem na nich juz 30kkm i jest dobrze. lepsze by byly pomoc Magic Jet ale ponad 200zl kosztuja, a najlepsze chyba Hana2000 ale to wydatek rzedu 500zł.. Lubryfikacja to zbedny dodatek, powie Ci to kazdy, poza montującym gaz( zdarzają się wyjątki). na 4 pytanie nie umie pomóc..
Obrazek
...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4686 (58/71)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: 323C B3,626 GF FS, MX-6 KL, J.Stype AJ-byly
Vtec – jest

Postprzez slipmatt » 8 gru 2011, 22:44

Dzięki :)

Jakie parametry powinny być ustawione przy tej jednostce?
Podobno 30stopni to za mało bo potrafi szarpać, a 40stopni eliminuje tą bolączkę. Aha no i chyba przy montażu od razu powinni przeczyścić przepustnicę bo też lubi szarpać jak jest zabrudzona...?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 kwi 2009, 18:13
Posty: 9
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GF 2.0i-16V HP 100kW

Postprzez Dominator » 8 gru 2011, 22:53

jak zapłacisz dodatkowo, to może przeczyszczą Ci przepustnice tak profilaktycznie , ale lepiej zrobić to samemu.. co do temp.jaka konkretnie powinna byc, to nie wiem, zapewne wyzsza lepsza dla silnika ale i oszczedność paliwa mniejsza..
Obrazek
...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4686 (58/71)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: 323C B3,626 GF FS, MX-6 KL, J.Stype AJ-byly
Vtec – jest

Postprzez slipmatt » 8 gru 2011, 23:06

Mam tego świadomość że wyższa temperatura przełączenia = szybciej ubywający petrol :P tym bardziej w okresie zimowym. Chyba w tym wszystkim najgorsze jest wypośrodkowanie wszystkich parametrów tak aby nie było problemów z ustawianiem...


Czytając <nauka> i słuchając już powoli mam niezły mętlik więc muszę przegryźć temat i dobrze przeanalizować.

Może ktoś jeszcze przyłączy się do dyskusji i podzieli się swoimi wiadomościami na w/wym temat :)

:D :D :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 kwi 2009, 18:13
Posty: 9
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GF 2.0i-16V HP 100kW

Postprzez arrow00 » 9 gru 2011, 00:06

Ja w swojej madzi mam Staga 300-4 reduktor Magic III, wtryskiwacze Hana2000.
Działa bez problemu – nie ma szarpania ani innych dolegliwości typowych dla LPG.
Przejechane mam na niej ponad 20 000 km.
Pamiętaj tylko, że ten silnik ma półsekwencje i musisz znaleźć gazownika, który Ci to odpowiednio wystroi.
Jak zrobi Ci mieszankę "na bogato" na całym zakresie obrotów to żadnej lubryfikacji nie potrzeba.
Co to temp. przełączania to u mnie, z tego co pamiętam było to ustawione na kilkanaście stopni.
Dokładnie już Ci nie powiem.
Choć wydaje mi się czasami, że to za mało, bo przy zimnym silniku przy ruszaniu czuć czasem spadek mocy i takie przyduszenie. Ale to naprawdę rzadko.
Przepustnicę czyściłem bo mi się już pedał gazu blokował jak robiło się zimno.
Mechanicy mówili że już nieźle zasyfiona była – robiłem przy 140 000 km.
A co do warsztatu to polecam lpg-forum.
Poszukaj, poczytaj posty instalatorów, na pewno kogoś znajdziesz.

Pozdrawiam,

Tomek
Pozdrawiam,

Tomek
Początkujący
 
Od: 13 lut 2007, 16:01
Posty: 12
Skąd: Wrocław
Auto: było 626 DITD 2000 GW 74KW,
jest 626 2.0 FS 100 kW HP

Postprzez gazparts » 9 gru 2011, 07:15

chcesz tanie a dobre wtryski wybierz OMVL reg fast
elektronika też proponował bym stag
reduktor ACr01 – bardzo fajny produkt (cichy wydajny stabilny)
warsztat – ja mogę polecić moto gaz Ciepłowski Bełchatów :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 992 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez woojas25 » 9 gru 2011, 09:27

ja u siebie mam brc sq 24 spisuje sie super od poczatku mam wszystko na bogato ustawione zrobiłem juz na niej 35tys km spalanie ok 10 l polecam
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 21:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez umcyk » 9 gru 2011, 17:55

ja mam instalke ktora sklada sie z:
STAG 4 z nowym softem, wtryski HANNA 2000 (czerwone) reduktor ZAWOLI N, zbiornik w kolo 44L (uzytkowe ok 35-38L ). Zaklad w ktorym montowalem gaz to polecany przez kolege bananmin
MotoGaz Cieplowski w Belchatowie. Jest tam taki mlody spryciarz o imieniu Mateusz, ktory ogarnia zubozenie Mazdy. Jak chcesz zakladac gaz to naprawde nie oszczedzaj, bedziesz mial mnostwo klopotow, o ktorych mozesz poczytac na forum. Jakbys mial pytania pisz na PW.
pozdrawiam
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 20:44
Posty: 658 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez slipmatt » 9 gru 2011, 19:35

Widzę że większość z Was ma STAG'a
Dwa zakłady zaproponowały mi taki zestaw (który spisuje się podobno w Mazdach dobrze). Jeden z tych gaziarzy lubuje się w japońcach, zwłaszcza w Mazdach i sam ma w swojej GF'ce takowy zestaw:

* KME Diego G3
* wtryski OMVL
* reduktor SILVER

Co sądzicie o tym zestawieniu?

Znajomy ma taki sterownik i nie narzeka, tylko że w Megane, a Francuz to Francuz a Japan to :P Japan więc <co?> jak zawsze jest pytanie "czy wszystko będzie działało przez dłuuugie kilometry"...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 kwi 2009, 18:13
Posty: 9
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GF 2.0i-16V HP 100kW

Postprzez umcyk » 9 gru 2011, 23:31

slipmatt napisał(a):Widzę że większość z Was ma STAG'a
Dwa zakłady zaproponowały mi taki zestaw (który spisuje się podobno w Mazdach dobrze). Jeden z tych gaziarzy lubuje się w japońcach, zwłaszcza w Mazdach i sam ma w swojej GF'ce takowy zestaw:

* KME Diego G3
* wtryski OMVL
* reduktor SILVER

Co sądzicie o tym zestawieniu?

Znajomy ma taki sterownik i nie narzeka, tylko że w Megane, a Francuz to Francuz a Japan to :P Japan więc <co?> jak zawsze jest pytanie "czy wszystko będzie działało przez dłuuugie kilometry"...


zadzwon tu:
MotoGaz Cieplowski
Miasto: Bełchatów
Ulica: Rynek Grocholski 11
Kod Pocztowy: 97-413
Telefon: 446334776
Województwo: łódzkie

tylko w sobote nie pracuja
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 20:44
Posty: 658 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez Mazda6262.0116 » 12 mar 2012, 10:34

Witam!

Kupiłem dziś Mazde 626 2.0 116KM z Niemiec z przebiegiem udokumentowanym 173.400km od razu chce zamontowac w niej instalację gazową sekwencje. Mam pytanie o najlepszy bezproblemowy zestaw Lpg do mojej Madzi. Chce uniknąc problemów z szarpaniem podczas jazdy, falowaniem obrotów i gaśnięciem auta oraz problemem zbyt dużego spalania gazu. Proszę doświadczonych użytkowników o propozycje takiej instalacji. Narazie świece i przewody zostawie te co są bo nie widzę śladu zużycia. Wymienie filtry kabinowy i powietrza oraz paliwa. Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Początkujący
 
Od: 12 mar 2012, 10:22
Posty: 1
Auto: Mazda 626 2.0 116KM 2001r.

Postprzez gladziu90 » 22 cze 2013, 23:17

umcyk napisał(a):ja mam instalke ktora sklada sie z:
STAG 4 z nowym softem, wtryski HANNA 2000 (czerwone) reduktor ZAWOLI N, zbiornik w kolo 44L (uzytkowe ok 35-38L ). Zaklad w ktorym montowalem gaz to polecany przez kolege bananmin
MotoGaz Cieplowski w Belchatowie. Jest tam taki mlody spryciarz o imieniu Mateusz, ktory ogarnia zubozenie Mazdy. Jak chcesz zakladac gaz to naprawde nie oszczedzaj, bedziesz mial mnostwo klopotow, o ktorych mozesz poczytac na forum. Jakbys mial pytania pisz na PW.
pozdrawiam

To mój pierwszy post, więc witam wszystkich.
Kupiłem moją mazdę gf 2.0 115KM miesiąc temu i na trasie Wieluń-Wrocław spalanie gazu wychodzi 11-14 litrów/100 km. (liczyłem że będzie to max 10litrów, dla porównania honda civic vi 1.5 v-tec przy podobnej jeździe spala 6.7l/100km) Dlatego jestem ciekaw ile spala Twoja mazda, ponieważ bełchatów nie jest daleko i rozważam podjechanie na regulacje do sprawdzonego zakładu.
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 cze 2013, 10:14
Posty: 2
Skąd: Wieluń
Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 99r.
Pb + LPG

Postprzez kudlacz78 » 2 lip 2013, 23:57

w mojej magdzie uzytkowana jest instalacja AGC, zenit + valtek <spoko> . kosztowała mnie w 2010r 1700zł.
taniocha prawda :D ? od trzech lat śmiga jak trzeba. spalanie 10~`11L.
Monterzy mówili że ten silnik na wszystkim pójdzie (gorzej z 1.8) . Równie dobrze radziły sobie z instalacją 2 generacji.
Problem jedynie był z umiejscowieniem klapki chroniącej przepływomierz.
wierze im poniewaz montowali mi taką instalację w 323F 16v 93r i hula od dziewieciu lat bez z jedna przerwą na regenerację parownika <jupi> . szkoda, że zakonczyli działalność...

po 6 latach AGC nadal działa bez zarzutu, valteki także...
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 11:32
Posty: 19
Skąd: Brwinów
Auto: mazda 626 gw 2,0 1999r lpg
mazda 323F bg 1,6 16V 93r lpg (była)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG