w mojej 626 koltec ma ten wlacznik czarny z czerwona kontrolka (widzialem tez takie z podiałka stanu gazu)
otóz
wiem ze miganie mocniej/slabiej oznacza przelaczanie sie stanu LPG <–> PB
wiem ze jazenie sie to przelaczony na LPG
ale próbuje zinterpretowac co oznacza ciagle sweicenie sie diody jasnym swiatłem – mam wrazenie ze w takim momencie chodzi na Pb i zaraz przelacza sie na LPG – nie mam pojecia jak to interpretowac
zdarza mi sie to czasami w czasie dluzszego postoju na swiatłach
czy to moze uszkodzenie czegos, za bogata/za biedna mieszanka
koltec necam – zachowanie przelacznika
Strona 1 z 1
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
W tej inst. sa 3 elektrozawory. Jak by ci sie na pb przełączało to byś słyszał jak się zamyka na rodzielaczu, a póxniej na parowniku. Czy biedna, czy bogata? Sonda lambda odpowiada za to. Chyba przewody podciśnienia(są dwa jeden napewno idzie do map), odpowiadają za sygnał z sondy labda. Jeżeli się myle to przepraszam. Ale napewno sygnały z sondy są odbierane i podawany wedlug tego jest gaz. Ja nie patrze na przełącznik :–) Przekręcam kluczyk, otwiera się pierwszy elektr. na butli. Jak temp. silnika jest już odpowiednia elektr. na parowniku puszcza gaz. Gdy się wypełni inst. otwiera się na rozdzielaczu i idzie do wtrysków. :–) Mój przełącznik jest z "podziałką" Słychać elektrozawory jak się otwierają po koleji. Jak by coś to pisz na prv ostatnio zrobiłem całą kapitalke tej ist. mam troche pdfow i innych rzeczy na temat.
Pozdrawiam
Dawid
Pozdrawiam
Dawid
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
LPG
9l/100km
- Od: 12 sty 2010, 17:54
- Posty: 43
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG
Dawid_J-bie napisał(a):W tej inst. sa 3 elektrozawory. Jak by ci sie na pb przełączało to byś słyszał jak się zamyka na rodzielaczu, a póxniej na parowniku. Czy biedna, czy bogata? Sonda lambda odpowiada za to. Chyba przewody podciśnienia(są dwa jeden napewno idzie do map), odpowiadają za sygnał z sondy labda. Jeżeli się myle to przepraszam. Ale napewno sygnały z sondy są odbierane i podawany wedlug tego jest gaz. Ja nie patrze na przełącznik :–) Przekręcam kluczyk, otwiera się pierwszy elektr. na butli. Jak temp. silnika jest już odpowiednia elektr. na parowniku puszcza gaz. Gdy się wypełni inst. otwiera się na rozdzielaczu i idzie do wtrysków. :–) Mój przełącznik jest z "podziałką" Słychać elektrozawory jak się otwierają po koleji. Jak by coś to pisz na prv ostatnio zrobiłem całą kapitalke tej ist. mam troche pdfow i innych rzeczy na temat.
Pozdrawiam
Dawid
niewiele to wniosło do tematu
w koncu sam przeszukałem zagramaniczne strony i zapalenie sie kontrolki na wlaczniku na stałe oznacza zbyt bogata mieszanke – sprawdzilem tez błędy i wymiguje mi wlasnie zbyt bogata mieszanke
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Musisz wyregulować ciśnienie gazu na reduktorze. Swoją drogą jeśli reduktor ma już nalatane km to warto go sprawdzić, czy nie puszcza gazu podciśnieniem (standardowy objaw przy reduktorze VG392), bo może to powodować zbyt bogatą mieszankę.
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
a pamieta ktos może jak na krecenie reaguja sruby na 1 i 2 stopniu zgodnie z logika w prawo zmiejszaja cisnienie czy odwrotnie niz logika nakazuje czyli w lewo zamyka dopływ jak to ma miejsce w kilku włoskich konstrukcjach
manometru nie mam, reduktor zregenerowalem bo wlasnie mi szarpal i dmuchał przez podcisnienie gaszac auto na LPg czasami
ale tymczasowo dopoki nie dorwe sie do manometru chcialbym troche przykrecic 1 stopien bo obawiam sie ze wlasnie on jest zbyt odpuszczony
manometru nie mam, reduktor zregenerowalem bo wlasnie mi szarpal i dmuchał przez podcisnienie gaszac auto na LPg czasami
ale tymczasowo dopoki nie dorwe sie do manometru chcialbym troche przykrecic 1 stopien bo obawiam sie ze wlasnie on jest zbyt odpuszczony
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Nie pamiętam jak było z regulacją, ale raczej standardowo, inaczej chyba bym zapamiętał. Podczas regulowania ciśnienia pamiętaj, żeby zaślepić wężyk podciśnienia. Prawidłowe wartości sciśnienia pewnie znasz, ale w razie gdyby ktoś szukał takiego info, to na 1 stopniu 1,5 bara, na 2-gim stopniu 1,0 bara.
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
Co do ustawiania ciśnienia to należy jeszcze zaznaczyć, że pomiar I stopnia robimy na reduktorze, II na rozdzielaczu. Zwróć uwagę, że jeżeli masz czujnik ciśnienia (montowany na rozdzielaczu) i ustawisz zbyt niskie ciśnienie lub zbyt wysokie (+/– 10%) to silnik w ogóle nie będzie się przełączał na LPG. Z mojego doświadczenia wynika, że zmiana ciśnienia gazu nie wpływa w żaden sposób na ilość zużywanego paliwa, jeżeli o tym myślisz. Jak chcesz więcej poczytać na ten temat zapraszam na http://www.koltec.implesite.pl Pozdowienia
-
kubiec1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości