Strona 1 z 1

Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 8 paź 2011, 20:00
przez Ślepiczi
Cześć.
Skompletowałem i zamówiłem sobie zestaw sekwencji do mojej Mazdy co by więcej grosza zostawało na inne wydatki. Zamierzam ją zainstalować w swoim garażowym zaciszu. Problemów natury mechanicznych prac nie przewiduję natomiast zastanawiam się nad jedną kwestią. Na stronie producenta jest piękny i czytelny opis graficzny do podłączenia wiązki pod czujniki auta ale ja mam parę wątpliwości. Dokładnie dwie. Pod który przewód lambdy (jest czteroprzewodowa:P) podłączyć przewód od Staga oraz gdzie podłączyć przewód od sygnalu obrotów z cewki? Z kostki cewki biegna bowiem cztery albo pięć przewodów (piszę z pamięci). Moglibyście poradzić, wstawić fotki jeżeli też macie instalację opartą o ten sterownik?
Dzięki Wam temat nie będzie mi już krążył po synapsach:)

Re: Stag 300 plus kabelkologia(:

PostNapisane: 8 paź 2011, 20:15
przez gazparts
sondę wpinasz w czarny w aucie, z wiązki stag proponuję jeśniejszy fiolet
co do cewki i sygnału zrób fotę kostki to podpowiem :)

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 8 paź 2011, 20:37
przez noxes
Ślepiczi napisał(a): Zamierzam ją zainstalować w swoim garażowym zaciszu.

A ciekawe kto się pod tym podpisze. Przeciez nie będziesz miał papierów do wbicia w dowód gazu.

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 8 paź 2011, 20:47
przez gazparts
noo to jedno .... a drugie – ważniejsze to doświadczenie , ostatnio chłopakowi szyberdach wyrwało i drzwi wygięło na słupkach o 10cm z powodu nieszczelności układu zasilania ....właściciel auta był w środku, – sam sobie wymienił butlę :| i w zbiornik w który wchodzi 35l wlał 45l z tego pewnie z 10l do bagażnika, bo mu jeszcze wąż peszlowy spadł z obudowy gazoszczelnej .........ręce opadają ........

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 9 paź 2011, 00:57
przez diapazon
...mam pytanie-ile można zaoszczędzić na samodzielnym montażu instalki? :) Drugie pytanie: czy opcja przeróbki auta na kabriolet, z ewentualnym katapultowaniem kierowcy jest warta takiej oszczędności?
Trzecie pytanie-kto da swoją pieczątkę, by firmować swoim nazwiskiem taki montaż?

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 9 paź 2011, 12:56
przez Ślepiczi
Kolory przewodów na wtyczce do cewki w kolejności od lewej:

-czarno- czerwony
-czerwono- czarny
-brązowo- czarny
-jasno brązowo- czerwonawy

Obrazek

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 14 paź 2011, 22:38
przez noxes
diapazon napisał(a):...mam pytanie-ile można zaoszczędzić na samodzielnym montażu instalki?

Montaż to około 500zł.
diapazon napisał(a): Drugie pytanie: czy opcja przeróbki auta na kabriolet, z ewentualnym katapultowaniem kierowcy jest warta takiej oszczędności?

nie!
diapazon napisał(a):Trzecie pytanie-kto da swoją pieczątkę, by firmować swoim nazwiskiem taki montaż?

To musiałby być jakiś totalny jeleń aby podpisać się i wziąć odpowiedzialność za cos czego nie zrobił= nikt.

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 23 paź 2011, 22:23
przez m323m
witam, podpinam sie do pytania, instalacja ta sam stag 300-4 plus, reduktor alaska do 120koni ,wtryski magic jet ,moje nowo zakupione auto to MAZDA 626 GF 97 ROK, 1.8 90KM, I KILKA PYTAN,

czy w tej mazdzie występuje zubożenie? , bo w premacy którą miałem było zubożenie .
jakie dysze użyć (jaka srednica)? ze schematu to 2.3mm
jak podłączyć wtryskiwacze? bo ze schematu można podłączyć w połsekwęcje i fullgrup, chodz są dwa rysunki nie widzę pomiędzy nimi różnicy w podłączeniu.

na co uważać przy montażu i kalibracji?
pozdrawiam

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 23 paź 2011, 22:42
przez noxes
m323m napisał(a):na co uważać przy montażu

Na nieszczelności i palenie papierosów <diabełek>
Nie radzę się za to brac bez podstawowej wiedzy i umiejętności, ponieważ samochód będzie latał czego Ci nie życzę.
GF ma chyba zubożenie, ale jak masz sterownik z obsługą zubożenia to problemu nie ma.

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 24 paź 2011, 06:05
przez m323m
wiem ze lepiej się za to niebrac samemu, ale brat jest mechanikiem i zakładał parę instalacji w warsztacie u siebie, i dwie prywatnie w hondzie accord 2.4 190KM 2004 R, ORAZ COLCIE 1.6 96R, wszystkie podzespoły prócz butli mamy nowe, wiec może poradzimy, liczę na pomoc mazdaspeed :),
pozdro

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 25 paź 2011, 00:06
przez diapazon
Kolega noxes dobrze gada-ale jak ktoś chce bardzo oszczędzić 500zł na montażu, to nie ma mocnych...

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 25 paź 2011, 06:14
przez m323m
z tego co liczyłem zaoszczędzę ok 1200zł, a po za tym pisze tylko dlatego by nie-popełnić jakiegoś śmiesznego błędu, same instalacja mnie nie przeraza, wcześniej miałem BRC i przez błędy montażowe musiałem sie sam jej nauczyć,by poprawić usterkę, poprawiana była w aso brc , ale tylko dzieki pomocy forum mazdaspeed.

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 26 paź 2011, 02:16
przez diapazon
...powiem tak-czasem oszczędność generuje dodatkowe koszty...Ale jeśli uważasz że się znasz i nie spowodujesz tym niebezpieczeństwa dla siebie oraz podróżnych-to proszę bardzo, zakładaj sobie co chcesz, nawet instalację na węgiel drzewny ;)

Re: Stag 300 jak podłączyć – mazda 626 GE

PostNapisane: 26 paź 2011, 06:07
przez m323m
witam, mam pytanie gdzie podłączyć obroty , nam wyszło że z czujnika położenia wału , środkowy przewód na kostce , czy oby tak? podpowie ktoś czy etam..