Sekwencja oscar-n wraca z gazu na benzyne

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez awruk » 29 wrz 2011, 15:54

Witam..!

Mam następujący problem.. gdy odpalę auto np. po nocy wszystko chodzi ok, ale jak np. zatrzymam się na stacji i chwilkę postoi to potem cały czas przełącza z gazu na benzynę. Podobnie się dzieje jak stoję w korku to tez po pewnym czasie przełącza na benzynę lub gaśnie auto. W korku jak stoję to wzmagają się problemy gdy puszcze sprzęgło wówczas obroty maleją i auto często nawet gaśnie. Po przejechaniu później jednym tempem i przy delikatnym operowaniu pedałem gazu zwykle wraca do normalnej jazdy. Proszę o jakieś rady bo już kombinuje na wszystkie sposoby..:D

Instalacja to:
reduktor: Zavoli zeta N
sterownik: Oscar-N
listwa Valtek
elektrozawory to tez Valteki
coś jeszcze potrzebne chętnie podam...:D
edit by bananmin
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 16:43
Posty: 120
Skąd: Stróża/k. Myślenic
Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96

Postprzez gazparts » 29 wrz 2011, 18:08

Obstawiam, że sterownik gubi sygnał obrotów.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez awruk » 29 wrz 2011, 21:04

Kolego a jak to sprawdzić...? jakie działania podjąć w tym kierunku..? na jakich punktach się skupić..?
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 16:43
Posty: 120
Skąd: Stróża/k. Myślenic
Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96

Postprzez gazparts » 30 wrz 2011, 06:51

wizyta u gazownika i obserwacja zachowania instalki na lapku
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez awruk » 30 wrz 2011, 13:10

Oj.. taka odpowiedź to jak brak odpowiedzi... gazownicy kręcą tylko głową że to nietypowe.. dlatego sam się za to wziąłem.. niepokojące są duże spadki ciśnienia na reduktorze bo z roboczego 1.4 przy pełnym wciśnięciu gazu do 0.7.. jakie mogą być przyczyny oprócz padniętego reduktora...? reduktor czyściłem niedawno i zero poprawy...
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 16:43
Posty: 120
Skąd: Stróża/k. Myślenic
Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96

Postprzez gazparts » 30 wrz 2011, 13:47

awruk napisał(a):gazownicy kręcą tylko głową że to nietypowe.

wystarczy program -wizualizacja, strojenie podobne do staga
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez awruk » 30 wrz 2011, 22:59

znaczy się program mam interfejs mam.. i dokonywałem już regulacji tyle że na nic ona się zdaje.. bo pewnym okresie czasu mapa gazu i benzyny i tak się nie pokrywa... a objawy wyżej opisane czyli przełączanie z gazu na benzynę i "świrowanie" auta w korku dalej pozostaje...
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 16:43
Posty: 120
Skąd: Stróża/k. Myślenic
Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96

Postprzez Siwus » 14 paź 2011, 22:33

Witam. Podziele sie moimi objawami. Mam czasami podobny problem, na krotkich odcinkach potrafi przelaczyc sie na benzyne, bylem u gazownika nie mozna bylo wyregulowac reduktora, dostalem na testy inny jakiegos magika, problem poczesci ustal, zdarza sie raz na jakis czas. Byly sprawdzane wszystkie przewody, czy przypadkiem nie sa zagiete itp. przy odkrecaniu przewodu przy butli, gazownik stwierdzil, ze juz na wylocie nie ma pozadnego cisnienia i wspomnial, ze zbiornik jest zasyfiony, wiec nastepna wizyta rozpocznie sie od czyszczenia zbiornika i zobaczymy.
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez awruk » 17 paź 2011, 02:22

jak będziesz już po wizycie podziel się jej efektami...:D
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 16:43
Posty: 120
Skąd: Stróża/k. Myślenic
Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96

Postprzez Marcin L » 27 paź 2011, 00:15

a może mapsensor padnięty / nie łączy ?
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez Siwus » 8 lis 2011, 22:42

dzisiaj bylem u gazownika, wyrzucilo blad zasilania instalacji gazowej, facet powiedzial, ze przelaczanie z gazu na benzyne, moze byc spowodowane spadkiem napiecia, dzisiaj probowalismy wymusic ten blad ale bez efektu, zauwazylem, ze problem pojawia sie tylko gdy auto jest rozgrzane po dluzszej jezdzie po miescie, ostatnio w ponad 400 km trasie, nie rozlaczylo ani razu, wiec bede jezdzil dalej i zobaczymy.
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy LPG