Witam.
Mazda 323f 1.6(ZM)'03 stag 300-4+, listwa REG, reduktor tomasetto
spalanie PB95 8,5-9,0/100 – miasto a lpg 12,5-14,0/100 – miasto
Po trasie prawie nie jeździmy.
Następna sprawa szarpanie przy przełączaniu z PB na lpg oraz na lpg przy nierozgrzanym silniku przy zmianie biegów.
Przewody WN wymienione na NGK, świece wymienione na platynowo-irydowe BOSCH.
Instalator powiedział, że zainstalował dysze 2,4 poprosiłem o zmianę na mniejsze. Założyli 2,0 jeszcze nie zmierzyłem spalania ale przy wysokich obrotach wyskakuje błąd: wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte – sprawdź sondę lambda.
Gazownik dopytuje dlaczego czasy wtrysku na benzynie przy stałej prędkości są różne? Zmieniają się w zakresie od 2 do 14ms.
Proszę o pomoc.
Fotki instalacji:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Mapy i ustawienia:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Błąd po zmniejszeniu dysz z 2.4 na 2.0:
Uploaded with ImageShack.us
Wysokie spalanie lpg
Strona 1 z 1
- Od: 21 lut 2011, 20:26
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323f bj '03 1.6 16v
Stag300+, REG, ACR01
Daj znać jak się czegoś dowiesz bo mam w sumie podobny problem. Tzn o ile spalanie w miescie kombiaka na poziomie 13 litrow (jazda spokojna, bez korkow) moze nie jest tragiczne to tez lubi chwile poszarpac jak sie przelaczy na gaz przy zmianie biegow.
Pozdr
Pozdr
Byłem u Bananmina co do spalania muszę poczekać aż nowy reduktor się ułoży. Natomiast regulacja rewelacja, po wymianie parownika oczywiście na gwarancji na razie nie szarpie.
- Od: 21 lut 2011, 20:26
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323f bj '03 1.6 16v
Stag300+, REG, ACR01
Marcin L napisał(a):wygląda jakby dysze były za małe
krzysztofk napisał(a):dysze 2,4 poprosiłem o zmianę na mniejsze. Założyli 2,0 jeszcze nie zmierzyłem spalania ale przy wysokich obrotach wyskakuje błąd: wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte – sprawdź sondę lambda.
Bo były
Coś autor pisał o nowym parowniku, wydajniejszy, większe ciśnienie i polata.
Lukano napisał(a):Marcin L napisał(a):wygląda jakby dysze były za małekrzysztofk napisał(a):dysze 2,4 poprosiłem o zmianę na mniejsze. Założyli 2,0 jeszcze nie zmierzyłem spalania ale przy wysokich obrotach wyskakuje błąd: wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte – sprawdź sondę lambda.
Bo były
Coś autor pisał o nowym parowniku, wydajniejszy, większe ciśnienie i polata.
Jest nowy reduktor – ACR01 działa dobrze. Poprzedni to Alaska – był niestabilny, ciśnienie gazu momentami spadało do wartości ok 0,6 Bara.
05.12.2011 regulował Bananmin jeździ jak złoto. Zobaczymy co ze spalaniem.
Ciśnienie 1.1, błędy już się nie pojawiają.
- Od: 21 lut 2011, 20:26
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323f bj '03 1.6 16v
Stag300+, REG, ACR01
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości