Mazda 6 2.0 (141 KM) wtrysk bezpośredni – proszę o opinie użytkowników ??

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Paweł84 » 10 lip 2011, 18:55

Witam
Chcę założyć gaz do Mazdy 6 2.0 141 KM, 2003 r, po wizycie w warsztacie okazało się że ten silnik jest na wtrysku bezpośrednim i jest ryzyko zapiekania się wtrysków benzynowych. przeczytałem już chyba wszystkie tematy i nic konkretnego nie ma na ten temat, proszę o opinie najlepiej użytkowników silnika 2.0 którzy mają instalację gazową ( jakie przebiegi zrobione na gazie) ??

Dodam, że polecono mi instalacje Stag 4 premium.
Początkujący
 
Od: 10 lip 2011, 18:44
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 141KM sedan

Postprzez rrrobson » 10 lip 2011, 19:28

Omijaj ten zakład szerokim łukiem skoro mechanicy błysnęli taką wiedzą (chyba że chodziło im o coś innego). Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 18:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez gazparts » 10 lip 2011, 20:18

w 2003 nie było bezpośredniego wtrysku w jednostkach mazdy absolutnie
2 lata temu wyszedł 2,3 l na bezpośrednim DISI i wprowadzono niedawno 2L jednostkę ale to bardzo świeża konstrukcja :)
tak że odsyłam do przykładów MZR 2003r
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... 20%202003r

rrrobson napisał(a):Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.

właśnie że są problemy z wtryskiem bezpośrednim niestety.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez rrrobson » 11 lip 2011, 08:13

bananmin napisał(a):
rrrobson napisał(a):Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.

właśnie że są problemy z wtryskiem bezpośrednim niestety.


Czy mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź ? Bo jakoś nie kumam, w którym miejscu problem występuje ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 18:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez gazparts » 11 lip 2011, 08:37

do bezpośredniego wtrysku są instalacje dedykowane pod dany silnik
nie wszystkie silniki są opracowane, temat po prostu raczkuje
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Paweł84 » 11 lip 2011, 15:19

bananmin napisał(a):w 2003 nie było bezpośredniego wtrysku w jednostkach mazdy absolutnie
2 lata temu wyszedł 2,3 l na bezpośrednim DISI i wprowadzono niedawno 2L jednostkę ale to bardzo świeża konstrukcja :)
tak że odsyłam do przykładów MZR 2003r
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... 20%202003r

rrrobson napisał(a):Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.

właśnie że są problemy z wtryskiem bezpośrednim niestety.


Mam nadzieję, że masz rację z tym wtryskiem, ale jeżeli był by to zwykły wtrysk to wtedy wtryski siedziały by w kolektorze ssącym a one są wkręcone w blok silnika także wygląda to na bezpośredni wtrysk, mógłbyś rozwinąć ten temat bardziej to byłbym wdzięczny ??
Początkujący
 
Od: 10 lip 2011, 18:44
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 141KM sedan

Postprzez kachel1 » 11 lip 2011, 19:07

prins ma zestaw dedykowany do takiej mazdy ale suma pewnie kosmos mam schemat takiej instalacji
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 18:02
Posty: 67 (0/2)
Skąd: kolno
Auto: mazda 6 gj 2012 przed liftem wersja skayenergy

Postprzez gazparts » 11 lip 2011, 22:11

w 2003 nie było wtrysku bezpośredniego w mazdzie :D
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez siemek55 » 11 lip 2011, 23:14

@bananmin
już ustaliliśmy że kolega dostał złe info od "fachowców"(został wprowadzony w błąd). Zaproponuj dobry zestaw dla niego. Wydajesz się być autorytetem tego działu.
Pozostali też mama nadzieję posłuchają Twojej opinii.
@Pawel84
Poczytaj w tym dziale. Wątków na temat naszych M6 141/147 KM jest naprawdę dużo aby wyrobić sobie zdanie na ten temat.
Daj info jak założysz LPG.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 09:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez kachel1 » 12 lip 2011, 09:25

ja bym brał sterownik stag 300 plus lub premium reduktor ac01 lub zawoli zeta n lub koltec wtryski hana zielone filtr certoolsa
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 18:02
Posty: 67 (0/2)
Skąd: kolno
Auto: mazda 6 gj 2012 przed liftem wersja skayenergy

Postprzez rrrobson » 12 lip 2011, 21:55

Najlepszym rozwiązaniem dla silnika z bezpośrednim wtryskiem była by chyba instalacja LPdi ? Tylko jest jeden minus – jej koszt sięga około 8000-9000zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 18:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez gazparts » 12 lip 2011, 22:06

jeszcze raz powtarzam poruszamy tu temat bezpośredniego wtrysku w mazdzie 6 z 2003 roku, a takowy silnik nie istnieje, w tych rocznikach.
Nie mieszajmy ludziom w głowie :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Piotr Raczkowski » 19 lip 2011, 15:44

rrrobson napisał(a):Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.

no i tu muszę się wtrącić tych silników to za wiele nie ma, mitsubishi coś tam zrobiło ale popularności to nie zdobyło mowa oczywiście o bespośrednim wtrysku benzyny
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 17:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez micagh » 20 lip 2011, 05:25

Śmiem się nie zgodzić, bo z obecnie produkowanych aut coraz ciężej kupić coś bez bezpośredniego wtrysku, od całej gamy FSI VW czy na nowej maździe kończąc. W 2003 r. bankowo mazda bezpośredniego nie robiła i na gazie jeździ to całkiem nieźle, a kolego Paweł84 jak ci gazownik mówi takie herezje to wiej od niego i wal do takiego co wie co robi ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 15:08
Posty: 52
Skąd: mazowieckie
Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM

Postprzez Paweł84 » 20 lip 2011, 15:22

micagh napisał(a):Śmiem się nie zgodzić, bo z obecnie produkowanych aut coraz ciężej kupić coś bez bezpośredniego wtrysku, od całej gamy FSI VW czy na nowej maździe kończąc. W 2003 r. bankowo mazda bezpośredniego nie robiła i na gazie jeździ to całkiem nieźle, a kolego Paweł84 jak ci gazownik mówi takie herezje to wiej od niego i wal do takiego co wie co robi ;)


Kolego micagh, widze że masz w opisie M6 2.0 , masz ją na gazie ?? Jeś li tak to napisz pare słów jak sie sprawuje i jaki przelot masz na LPG. Wszyscy mówią że powinno być ok , ale żadnych konkretów na forum nie ma...
Pozdro
Początkujący
 
Od: 10 lip 2011, 18:44
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 141KM sedan

Postprzez micagh » 21 lip 2011, 06:05

Do tej pory zrobiłem jakieś 20 tys. na lpg i problemów żadnych nie stwierdzam :D. Auto jeździ jak na pb. Założonego mam staga 300 plus, zielone hanki i zavolaka, ale podstawa to znaleźć gazownika, który wie co robi i założy i wyreguluje wszystko jak trzeba.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 15:08
Posty: 52
Skąd: mazowieckie
Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG