Jakie macie przebiegi na instalacji LPG?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez klajgus » 20 lut 2013, 20:44

u mnie blisko 40 tys na lpg przelatane, teraz na liczniku 139 tys, oleju od zmiany do zmiany nie dolewam nic, :) na bagnecie ubytku tez ciężko zauważyć i aby tak pozostało <jupi> olej to total
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 16:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez WisniaUs » 20 lut 2013, 22:47

KLAJGUS,Ooo gratulacje oby tak bylo jak dobijesz do 214kkm jak moja.A lubisz jej pocisnac czasem po gazie? Ja nawet sprawdzalem ostanio spaliny i wszystko oki.Ale z bagnetu delikatnie ubywa a zwlaszcza jak jà pogonie po trasie.
WisniaUs
 

Postprzez klajgus » 21 lut 2013, 15:37

Wisniaus napisał(a):.A lubisz jej pocisnac czasem po gazie?


jakiś szybki i wściekły za bardzo nie jestem ;) często śmigam po tutejszych (DE) autostradach, a wtedy tempomat przeważnie na 160, poza tym mam nietypowy ogranicznik prędkości, a mianowicie antena od CB na magnesie, na początku jak chciałem sprawdzić ile madzia wyciągnie to przy prawie 200 km/h magnes pościł , i do teraz nie wiem jak tyna szyba wytrzymała bo spore cięgi dostała od anteny gdy na kablu sobie latała, zanim się zatrzymałem <glupek2> teraz rozpędzam się max do 180-ciu <lol>
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 16:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez WisniaUs » 21 lut 2013, 16:44

Hehhh moja antena na magnesie wytrzymuje 200 km/h a mam ja na klapie bagaznika.Wiecej nie pojdzie bo wersja usa ma blokade na 120 mph/h ehhhhhh i <dupa> z tym.Automat nawet piàtki nie wrzuca tylko na 4ce do 200 i ble ble ble THE END.
WisniaUs
 

Postprzez maz(da)ur » 24 cze 2013, 11:40

Witam a ja majac taka wersje M6 mam taki problem ze co jakis czas zapalala i gasila sie zotla kontrolka silnika a teraz pali sie non stop. Co robic pomozcie a mechanik podlanczal kompa to wyskoczy ze to blad sonda lambda ze za wysoka mieszanka paliwowa
Początkujący
 
Od: 25 maja 2013, 14:08
Posty: 4
Auto: Mazda 6 GY kombi 2007 po lifcie benzyna+lpg 2,0litra 147km

Postprzez siemek55 » 21 sie 2013, 21:31

no kolejna paczka informacji: przy 191kkm (po 60kkm na LPG) wszystkie szklanki na zaworach wylotowych były do wymiany. Luz poniżej dolnej tolerancji, ale zawory jeszcze ie podparte. Styl jazdy nazwałbym "normalnym", głównie trasa, prędkości około 120 km/h, przy wyprzedzaniu zazwyczaj redukcja i pod 5,5 krpmów (tak jak to bywa w Japończykach <diabełek> ). Zużycie oleju, około 1 l/13kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 09:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez sebek73sk » 14 sie 2014, 11:04

Ja miałem w 2.0 DOHC 141 km BRC – z lubryfikacją i dotryskiwaniem benzyny przy obciążeniu silnika. Przy montażu było 170000km, w dniu sprzedaży auta (wczoraj prawie 260 000 km...) 90000km la LPG, 3 lata – i zero różnicy, wszystko chodziło jak nowe!!!!!!!
Początkujący
 
Od: 21 lis 2011, 20:14
Posty: 13 (1/0)
Auto: Mazda 6 2007r. 2.3 benz. + LPG-BRC

Postprzez WisniaUs » 30 maja 2015, 13:11

Witajcie 85 000 km na LPG nadal zero problema,jako że przeskoczyło mi kolejne 10kkm na LPG odwiedzilem dzisiaj BANANMINA w Busku.Wymiana filterków,regulacja i autko nadal śmiga MIODNIE <spoko>

Przy okazji był ze mna Qzyn gdzie Krzycho poprawial instalke po Tarnowskich konowałach z warsztatu Gaztar na ulicy Marusarz 5. Tarnowianie omijajcie ten warsztat szerokim łukiem!! Prawdopodobnnie Qzyn wezmie rzeczoznawce i sprawa wyladuje w sądzie. Pozdrawiam!! Krzycho ,dzieki!!! <spoko> <spoko> <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez sq2jul » 30 maja 2015, 14:59

Xedesem 6 zrobiłem na LPG 140k km. Było to na instalacji BRC Sequent 56. Instalacja nie sprawiała żadnych problemów. Jedynie raz się zdarzyło, że zgnił przekaźnik za parę zł. W każdym razie kluczowe elementy (centralka, reduktor, wtryskiwacze) nigdy mnie nie zawiodły.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 20:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez rav 75 » 31 maja 2015, 06:36

U mnie 102 kkm na gazie, problemów (jak do tej pory) brak,jazda głównie miejska. Instalacja Landi Renzo na wtryskach matrix.Regularny serwis co 10000 km.
rav 75
 

Postprzez dzux » 14 lip 2015, 20:14

Panowie jak tam wasze przebiegi , pochwalcie sie praca na gazie? :)
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 21:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez mudol » 15 lip 2015, 07:20

3 tysiące km :D więc narazie ciężko coś ocenić, ale (odpukać) obecnie pięknie gra a patrząc na ceny paliwa to była najlepsza decyzja żeby ją zagazować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2015, 20:54
Posty: 149 (1/3)
Skąd: Poznań
Auto: mazda 6 2.0 pb 2005 lift 147km lpg

Postprzez t34567 » 18 sie 2015, 09:41

Niecałe 40 tys. na LPG. Żadnych problemów, poza tym po 35 tys zaczęły się kleić wtryskiwacze (szarpał na zimnym, na ciepłym ok), zostały wymienione na gwarancji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2013, 23:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez Ven » 18 sie 2015, 09:52

80k i nic się nie dzieje, ale mam znajomego z xedosem który na KF-ie ma 500 tys przebiegu z czego 250k na LPG, tylne nadkola zjedzone a on ciągle lata :)
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2013, 15:24
Posty: 983 (102/40)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 3 sedan – Sprzedana
Scenic 2.0 16v – Rozbity
Santa Fe 2.0 CRDi

Postprzez zor-ro1970 » 28 sie 2015, 19:15

Mazda 3 2.0 Top Sport .Stan licznika 190 tys, instalacja gazowa przy stanie 95 tysiaków wiec prawie 100tys km juz nachulałem. Wymiana tylko parownika 2 tygodnie temu.
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 09:05
Posty: 109 (0/1)
Auto: Rav 4 2.0 2013
Mazda 6 GH 2.5 Top 2008, Lpg

Postprzez JAZZ » 6 wrz 2015, 22:15

Odświeżę temat. BRC sequent 24 + lubryfikacja, założone w 2008 roku (7 i pół roku temu) przy przebiegu 54.000. Aktualnie 174.000 i licze na więcej (planuję w tym roku (szkolnym) minimum 50.000). Co 10.000 wymiana filtrów fazy ciekłej i lotnej,powietrza,oleju + olej. Wiem ze mozna co 15.000 ale to się trudniej liczy <glupek2> Spalanie trasa (bo głównie tu użytkuje) przy Vmax 120 km/h 8,5 l/100km. Sprzedawać się nie opłaca, no chyba że pokryje koszt nowej instalacji do planowanej 6 GH <diabełek> ale na chwilę obecną jeżdżę "do trupa" chociaż jeszcze zostało 2,5 roku legalizacji butli..... <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 14:04
Posty: 30 (1/1)
Skąd: Gdynia
Auto: 323f BJ 1.6 '02 + BRC seq

Postprzez DeviS » 7 wrz 2015, 00:15

Instalacja zakladana w Busku. Aktualny przebieg to 153tys km z czego 46tys km na gazie i zero problemow.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2013, 23:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez KRISTOS 42 » 13 paź 2015, 09:43

Witam
Przebieg 250 tys.km w tym 60 tys. na gazie, fajne chwile w MPV , trochę " siana" zostało w kieszeni, "kuchenka" AC STAG 300+wtryski HANA2000(zaszalałem, ale warto zainwestować ), jest na razie ok.
Ostatnio po wymianie przewodu wodnego pod podłogą mam problem z odpowietrzeniem tylnej nagrzewnicy...cóż, gdyby ktoś może dał cynka jak zadziałać , był bym wdzięczny <serduszka>
DEMIO 1.3 – na razie świeża instalacja, też STAG – naprawdę ładnie się wkręca jak na podeszłego wiekiem "chłopczyka"
Początkujący
 
Od: 11 paź 2015, 15:33
Posty: 7
Auto: MPV FS 2.0B 2000r. oraz DEMIO 1.3 B 2000r. ....2x LPG

Postprzez stefan » 13 maja 2016, 13:43

Przebieg mojej to 530000 ( tak pięćset trzydzieści) w tym 344 000 na gazie <faja> . Jeżdżę nią już 10 lat więc teraz wymieniam butlę na nową żeby mieć homologację. Spalanie średnie 9,5 do 10l/100km. Szybkości 190km/h nie przekraczam bo mi antenkę CB zdmuchuje <diabełek> . Oleju od wymiany do wymiany dolewam ok. 0,5 l, wymieniam co 12-15 tys. półsyntetyk.
Pozdrawiam tych co nie boją się gazu <spoko>
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 23:25
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Wieluń
Auto: Było: 626 GE 2.0 LPG '96
Jest:
Mazda 5 CR 2.0 LPG 2008

Postprzez dzux » 13 maja 2016, 14:00

Bardzo ładny przebieg na gazie
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 21:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG