Mazda Premacy 2l problem z instalacją KME

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez elMario » 15 lip 2011, 18:48

Właśnie bez zakupu to niemam jak sprawdzić jak bedzie jeżdził na hankach :) ... ale jak sobie nie poradzimy z tymi to pewnie z czasem zakupie.
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 16:07
Posty: 64
Skąd: Łańcut
Auto: Premacy Sportive 2.0 Pb/LPG
Była 323 BJ Ditd

Postprzez klops23 » 15 lip 2011, 20:12

Witam wszystkich
Mam też maly problem z moim LPG , tzn. szarpie na wszystkich biegach do 2000 obrotow.
Mam załozone takie cos:
reduktor – FIORE FORTE
wielozawor – ELPIGAZ AT02A 200/30-TOR
zespol wtryskiwaczy – AEB
komputer sterujacy – STELLA EXCLUSIVE
W czym moze leżec problem?? STELLA raczej jest dobrym sterownikiem , może wtryski sa kiepskie ,lub ustawienie nie takie jak trzeba??
Ustawialem juz 3 razy u gaziarza ale jezdzenie z gosciem z kompem na kolanach w trojmiejskich korkach nie za bardzo mi przypada do gustu :( . Chyba najlepsza bylaby hamownia.
Dodam ze za ta instalację zaplacilem 3200 i chcialbym aby auto jezdzilo.
Poprzednio mialem zagazowaną Primerę u tego samego gaziarza i jedzilem nia 4 lata bez zadnego problemu wymieniajac tylko filtry a teraz taki niefart :(
Początkujący
 
Od: 14 mar 2011, 13:05
Posty: 21
Skąd: Pomorskie
Auto: Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D AWD Leder Navi BOSE LED AHK 2016r Black

Postprzez Piotr Raczkowski » 18 lip 2011, 12:47

nie ten dział
popytaj kolegę bananmin to fachura w dziale LPG
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez SportiveGrodzisk » 6 wrz 2011, 21:25

witam
w marcu załozyłem instalacje lpg wszystko było ok
pewnego dnia troszkę chciałem poszalec i pokręciłem ja powyzej 6 i chyba coś sie skończyło w instalacji
na benzynie pracuje ok jak zapalił sie check tylko na gazie . Wyszło ze cewka 3 cylinder kabelki mam nowe oryginał fajki tez i świece dedykowane ngk , zamieniłem cewki miejscami zapalił sie check i znów cewka 3 cylinder
swieca strasznie zakopcona .na benzynie autko az się rwie równo pracuje. jak tylko przełacze na lpg lipa
szarpie wypadaja zapłony .koleś z diagnostyki kazał sie wstrzymac z zakupem cewek,POMOCY
poprawiłem tytuł na bardziej czytelny
SportiveGrodzisk
 

Postprzez gazparts » 6 wrz 2011, 22:38

witaj proszę uzupełnij profil
jakie auto?
poza tym temat i opis nieczytelny gaz sgi to cała gama instalek i podzespołów.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez herman30 » 7 wrz 2011, 22:24

Witam Ponownie :)

Poruszam ponownie problem z moja instalacja otoz podjechalem do gaziarza bo mi auto szarpalo przy odjeciu gazu na wysokich obrotach np 3 bieg 5 tys rpm zdjecie nogi z gazu i duze szarpniecie..

gaziarz zubozyl mi mieszanke i jest ok z tym ze jak sam stwierdzil wykresy powinny sie pokrywac a tak nie jest i na LPG jest ubozej niz chyba byc powinno ale szarpania nie ma wogole...

Podusnalem mu ze moze pokombinowac trzeba z tym zubazaniem ale on ustawil na 20 i mowil ze tego nie ruszac..

Podpowiecie cos moze??? Auto pali ok 10L na 100km, w jezdzie mieszanej z 5 osobami na pokladzie, w samym ruchu miejskim na pewno wiecej....

wydaje mi sie ze teraz bo tej regulacji spali wiecej ale okaze sie niebawem jak zatankuje znowu butle

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 13:18
Posty: 49
Skąd: Łęczyca
Auto: Mazda Premacy Sportive

Postprzez m323m » 8 wrz 2011, 09:49

witam,powiem tak ubogo na gazie być nie moze , był już post kolegi u którego było ubogo i po 60 tyś remontował silnik madzi , podobno przy ubogiej mieszance jest wyższa temperatura spalania mieszanki a co za tym idzie wypala kanały, ja bym podjechał gdzieś na spaliny i to sprawdził,
pozdro
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez elMario » 8 wrz 2011, 18:40

Witaj

Z tego co sie orientuje to przy zubożeniu te wykresy sie nie pokryją, ogolnie gaziarz musi patrzeć na lambde czy wskazuje bogato czy ubogo a nie sugerować sie jak wykres pokazuje. Radze pogadac z bananminem w tej kwestii. Swoja drogą niedługo montuje hanki i pewnie polece do banana na regulację – co polecam. ;)
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 16:07
Posty: 64
Skąd: Łańcut
Auto: Premacy Sportive 2.0 Pb/LPG
Była 323 BJ Ditd

Postprzez herman30 » 8 wrz 2011, 22:12

Ja juz dawno bym pojechal gdyby nie 250 km w jedna strone niestety:(

Tez mi sie wlasnie wydaje ze jak to zubozanie jest wlaczone to nie powinny sie pokrywac..jak sie nie pokrywaja to tak jak napisalem auto juz nie szarpie po odjeciu gazu, ale wydaje mi sie wiecej pali..

Ile wam pala te silniki gazu??Bo ten moj tak jak napislalem ok 10 ale przy w miare delikatnym traktowaniu gazem, wydaje mi sie ze to dosc sporo tak czy siak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 13:18
Posty: 49
Skąd: Łęczyca
Auto: Mazda Premacy Sportive

Postprzez SportiveGrodzisk » 8 wrz 2011, 22:22

instalka to komputer kme i reduktor tomasetto jakies niebieskie wtryskiwacze gazownik mówi ze to cewka
ale ja byłem na diagnostyce wyszło ze 3 cylinder wypadanie zapłonów zamieniłem cewki przejechałem sie na gazie i znów zapalił sie check koło4 tys obrotów na 3 biegu pojechałem na diagnostyke i znów to samo wypadanie zapłonów 3 cylinder troche dziwne ze 2 cewki na raz by padły kabelki nowe .a i swieczka na 3 była bardzo zakopcona przełozyłem na pierwszy zaczałem jezdzic na benzynie i zero problemów kabelki i cewki 1000pln i cała półroczna oszczednosc na lpg poszłaaaaaaaaaaaa. nie wspomne o koszcie instalki 2300 a co jeszcze wyjdzie nie mam pojęcia a na Pb ok .
SportiveGrodzisk
 

Postprzez m323m » 8 wrz 2011, 22:49

witam,u mnie przy mieszanej jeździe ok 9.5-10,(delikatna jazda) w trasie przy spokojnej jeździe potrafi zejść do 8 l/100km przy prędkościach rzędu 90-100km/h, przy prędkościach 130-140 robi się juz 10z groszem, a w mieście na krótkie przeloty ok11,5 l/100km, wydaje mi sie ze twoja powinna palić podobnie bo ma lżej
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez elMario » 9 wrz 2011, 11:54

Herman ja mam 180 km a mimo to polece na ustawianie. Co do spalania to mi na trasie 10-10,5 przy 90-120 km. Miasto na krotkich odcinkach to czasem i 14,5-15,5 i to mnie najbardziej martwi. Ale znajomym w hondach 1,8 136km spala podobnie wiec sam niewiem czy te wyniki spalania którymi sie ludzie chwalą w necie są wiarygodne. Po nowej regulacji będe badał spalanie bo chyba ta moja instalacja wymaga wiekszych poprawek niż tylko wyeliminowania szarpek.
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 16:07
Posty: 64
Skąd: Łańcut
Auto: Premacy Sportive 2.0 Pb/LPG
Była 323 BJ Ditd

Postprzez gazparts » 11 wrz 2011, 08:39

temat z tym KME przerabiany był niedawno na forum w dziale premacy spinam bo o tym samym
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez herman30 » 12 wrz 2011, 16:44

Siema

Kolego bananmin
mozesz cos napisac o tym szarpaniu po odjeciu gazu na wysokich obrotach i? tak ja napisalem ze jak gaziarz zubozyl mieszanke LPG to przestalo ale wykresy sie rozjechaly i to mu niby ne pasuje..ja tez bylbym spokjniejszy jakbym wiedzial czy tak ma byc czy tez faktycznie jest zbyt ubogo co moze doprowadzic potem do jakichs problemow

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 13:18
Posty: 49
Skąd: Łęczyca
Auto: Mazda Premacy Sportive

Postprzez gazparts » 12 wrz 2011, 19:27

możesz dać screena z map, mapy 3d i oscyloskop z jazdy ?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez herman30 » 12 wrz 2011, 20:15

wiesz co srednio na dzien dzisiejszy..

ale chyba sobie kupie interfejs do LPG zeby zerknac co tam jest narobione i móc cokolwiek napisac bo tak naprawde to w nic nie wiem wiecej procz tego co napisalem ze musial zubozyc mieszanke na wyzszyhc obrotach ale co i o ile to nie mam pojecia

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 13:18
Posty: 49
Skąd: Łęczyca
Auto: Mazda Premacy Sportive

Postprzez jaskul » 17 wrz 2011, 07:48

Kolego z Łęczycy
jak masz problem z instalacją KME a twój gazownik tego nie ogarnia
to jedź umów sie w Zgierzu gdzie produkują tą instalacje na kalibracje i ustawienie – gwarantuje ci że będziesz zadowolony a kase za ustawienie możesz zapłacić sam albo wziąsć fakture i przedstawić swojemu gaziarzowi. Ja tak kiedyś zrobiłem z moją BJ jak monter przez prawie rok nie mógł sobie poradzić ze sterownikiem Mazdy. A samego montera w okolicach Łodzi który kuma czaczę :) też mogę polecić
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=160195&p=2697787#p2697787

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=160439
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2006, 12:56
Posty: 540 (14/14)
Skąd: centrum
Auto: Była 323c BA 1,3, 323F BJ 1,5, MX-5 NA 1,6, M6 GG 1,8, CX-7 2,5, Avensis 1,8 jest C-HR Hybrid + Rav 4 Hybrid

Postprzez toomas » 14 lis 2012, 19:40

skoro piszecie tu o KME to zapytam.
Sterownik KME Nevo plus
reduktor KME silver albo gold tu nie wiem czy silver ogarnie
wtryskiwacze hana

Czy ten zestaw da radę przy mojej MPV 2,5 v6
I co ogółem sądzicie o tych instalacjach, ew. może jakąś inną instalację polecicie bo myślałem jeszcze o stagu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2007, 00:34
Posty: 207
Skąd: Łódź
Auto: MPV LW 2,5v6
626 GE 1,8

Postprzez ajmon » 12 wrz 2015, 13:09

witam,

wiem ze temat juz dawno nie odswieżany ale mam dokladnie ten sam problem z moja premaska...
mianowicie posiadam sterownik KME diego i wtryskiwacze rail ig2 3ohm... i auto nie zachwuje sie poprawnie przy jezdzie na gazie sa dosc mocne szarpniecia w przedziale 2000-3000 obrotow i duza różnica w mocy.
czy wystarczy zmienic wtryskiwacze na szybsze matrix lub hanna??? czy bede zmuszony do zmiany calej elektroniki?
ajmon
 

Postprzez makmarc » 13 wrz 2015, 21:21

Opcji może być wiele, diagnoza na sucho nic nie da, a może wpędzić Cię w niepotrzebne koszty.
makmarc
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG