Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Panowie, ja po zakupie m6 MK1 będę również montować gaz. I tutaj moje pytanie, czy zakładając z góry montaz gazu, lepiej poszukiwać auta z pewnym małym przebiegiem, kosztem słabszego wyposażenia czy nie ma to większego znaczenia czy auto ma 90kkm czy 180kkm, jeśli i tak zamontowany bedzie gaz.
Czy zużycie silnika jeżdżąc na benzynie będzie zauważalne przy takich różnicach przebiegów?
Ktoś odpowie "im mniej tym lepiej" ale mi chodzi o wpływ działania gazu na silnik z większym przebiegiem.
I drugie pytanie to, czy silniki 1.8 i 2.0 tak samo nadają się do zagazowania i spokojnie znoszą montaż instalacji? Nie znam dokładnych różnic w budowie 1.8 i 2.0. Stąd moje pytanie.
Czy zużycie silnika jeżdżąc na benzynie będzie zauważalne przy takich różnicach przebiegów?
Ktoś odpowie "im mniej tym lepiej" ale mi chodzi o wpływ działania gazu na silnik z większym przebiegiem.
I drugie pytanie to, czy silniki 1.8 i 2.0 tak samo nadają się do zagazowania i spokojnie znoszą montaż instalacji? Nie znam dokładnych różnic w budowie 1.8 i 2.0. Stąd moje pytanie.
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
Fred.X napisał(a):A kto Ci nagadał takich bajek To nie LPG psuje silniki , tylko ludzie ,którzy nie powinni tego montować kolego ,
Gdzie w Polsce założe LPG do 2.0 147KM ze świadomością że robi to fachowiec który zna się na Mazdach ?
1.8 nie jedzie a pali, 2.0 ma więcej mocy. Dobrze założona instalacja plus dobre graty i mapa zestrojona podczas jazdy i musi być dobrze.
Co za problem widzicie w instalacji do 2.0 137KM?
Co za problem widzicie w instalacji do 2.0 137KM?
-
makmarc
vegasnight9 napisał(a):Fred.X napisał(a):A kto Ci nagadał takich bajek To nie LPG psuje silniki , tylko ludzie ,którzy nie powinni tego montować kolego ,
Gdzie w Polsce założe LPG do 2.0 147KM ze świadomością że robi to fachowiec który zna się na Mazdach ?
bananmin? z buska bodajze i Adam Rogowski z Lublina o tych dwoch Panach slyszalem pochlebne opinie tutaj na forum
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
jest bardzo dużo zakładów , popytaj u siebie w regionievegasnight9 napisał(a):Fred.X napisał(a):A kto Ci nagadał takich bajek To nie LPG psuje silniki , tylko ludzie ,którzy nie powinni tego montować kolego ,
Gdzie w Polsce założe LPG do 2.0 147KM ze świadomością że robi to fachowiec który zna się na Mazdach ?
Fred.X napisał(a):jest bardzo dużo zakładów , popytaj u siebie w regionievegasnight9 napisał(a):Fred.X napisał(a):A kto Ci nagadał takich bajek To nie LPG psuje silniki , tylko ludzie ,którzy nie powinni tego montować kolego ,
Gdzie w Polsce założe LPG do 2.0 147KM ze świadomością że robi to fachowiec który zna się na Mazdach ?
Pytałem w kilku. Żaden z nich nie "gazował" szóstki więc nie chcę za bardzo być ich królikiem doświadczalnym...
Witam. Zastanawiam się nad założeniem gazu do mojej mazdy w firmie Grand Service. Znajomy tam gazował autka i generalnie poleca bo nie ma żadnych problemów. Proponują mi taki zestaw: http://grandservice.pl/cennik-lpg/brc-sequent-alba-32/ . Do tego proponują mi lubryfikację ustawioną programowo w cenie 150 zł. Co myślicie?
-
dominik3246
Też bym odpuścił Brc :/ problem zaczyna się po gwarancji, drogi serwis, a tak na marginesie to 32 wersja to jest zamknięta, dojdą do niej tylko autoryzowane warsztaty. Lubryfikację masz tam z defaultu raczej, więc musisz wymieniać płyn itd. Zgadzam się z Fred.X, zestawy, które Ci zaproponował są lepszym rozwiązaniem, taki zenit na herculesach to byłby mój wybór. Dopytaj swojego gazownika jeszcze.
Witam. Po przeczytaniu chyba wszystkich postów dalej nie mogę się zdecydować w jakiej konfiguracji założyć gaz. Mazda 6 2.0 z 2004
Pomóżcie dobrze wybrać.
Stag Q-Box czy Stag 300 premium (cena u gazownika ta sama)
reduktor STAG ACR-01
wtryskiwacze pojedyncze Barracuda czy Hana zielone czy na jednej listwie staga AC W02 (gazownik polecał te AC niby są nie do zajechania, a do tego nie zanieczyszczają się)
Pomóżcie dobrze wybrać.
Stag Q-Box czy Stag 300 premium (cena u gazownika ta sama)
reduktor STAG ACR-01
wtryskiwacze pojedyncze Barracuda czy Hana zielone czy na jednej listwie staga AC W02 (gazownik polecał te AC niby są nie do zajechania, a do tego nie zanieczyszczają się)
- Od: 29 lip 2014, 12:00
- Posty: 11
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 – 1998
bierz q box plusa- nowy ster, dużo więcej możliwości , lepsza gwarancja
wtryski barrakuda pojedyncze lub acw03 te mają lepszą gwarancję (odporne na syf w LPG)
wtryski barrakuda pojedyncze lub acw03 te mają lepszą gwarancję (odporne na syf w LPG)
Mazda 6 2.0 z 2004
Po głębszym zastanowieniu się będzie:
Q-box plus + reduktor AC R01(150)
tylko dalej nie jestem pewny co w końcu założyć, co jest mniej awaryjne, bardzie przeznaczone do polskiego gazu
Barakuda na pojedynczych czy stag ACW03.
Szczerze mówiąc po przeszukaniu nie jednego forum, bardzo mało jest informacji o ACW03.
Po głębszym zastanowieniu się będzie:
Q-box plus + reduktor AC R01(150)
tylko dalej nie jestem pewny co w końcu założyć, co jest mniej awaryjne, bardzie przeznaczone do polskiego gazu
Barakuda na pojedynczych czy stag ACW03.
Szczerze mówiąc po przeszukaniu nie jednego forum, bardzo mało jest informacji o ACW03.
- Od: 29 lip 2014, 12:00
- Posty: 11
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 – 1998
bo to jest dość świeży produkt , ale testy przeszedł bardzo pozytywnie i zaczyna być lubiany przez gaziarzy. Barki też będą latać ale zdarza się że gaz je zabija (takie rozwiązania mechanika zbliżona do hanek )anoli007 napisał(a):Szczerze mówiąc po przeszukaniu nie jednego forum, bardzo mało jest informacji o ACW03.
demontaż kolektora i nawierty w głowicy , dobre strojenie i będzie git
Chyba zdecyduje się na Barakudy sprzęt sprawdzony.
ACW03 testy przeszedł ale produkt nowy nie przetestowany w warunkach polowych.
A nie za bardzo chce zostać testerem nowych rozwiązań.
Proszę jeszcze o informacje: do czego to służy:
"demontaż kolektora i nawierty w głowicy" po co to się robi?
Jak pojadę do gazownika na rozmowę to nie chce wypaść amatorem
ACW03 testy przeszedł ale produkt nowy nie przetestowany w warunkach polowych.
A nie za bardzo chce zostać testerem nowych rozwiązań.
Proszę jeszcze o informacje: do czego to służy:
"demontaż kolektora i nawierty w głowicy" po co to się robi?
Jak pojadę do gazownika na rozmowę to nie chce wypaść amatorem
- Od: 29 lip 2014, 12:00
- Posty: 11
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 – 1998
jak się wierci i gwintuje to wióra lecą tu i tam szczególnie tam (obróbka metali),
ściągając kolektor możemy to wyłapać i nie pozwolić dotrzeć do silnika,
nawierty w głowicy bo w kolektorze ssącym masz klapy, a wtryski PB za klapami w głowicy i obok nich trzeba wiercić i gwintować
ściągając kolektor możemy to wyłapać i nie pozwolić dotrzeć do silnika,
nawierty w głowicy bo w kolektorze ssącym masz klapy, a wtryski PB za klapami w głowicy i obok nich trzeba wiercić i gwintować
na bank można wiercić w kolektorze i klapką się nie zaszkodzi
a tu link:
https://www.youtube.com/watch?v=6hLlSEhsGXU
sam mam założone BRC i gaz idzie w kolektor
bynajmniej nie w Mazdzie 6
a tu link:
https://www.youtube.com/watch?v=6hLlSEhsGXU
sam mam założone BRC i gaz idzie w kolektor
bynajmniej nie w Mazdzie 6
Ostatnio edytowano 19 kwi 2016, 13:51 przez Diabeł, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości