KME DIEGO G3 z najnowszym sofetm, dysze 2mm, listwa RAIL IG1 3 Ohm min czas 3ms (trochę za wolne) – odpowiednik VALTEK 30, ciśnienie robocze 1,2 bar. Zrzuty zebrałem na wył silniku.
Po autokalibracji z obciążeniem i bez oraz na takich ustawieniach nie szarpie, nie faluje, osiąga fabryczną prędkość i nie występują błędy. Jednak nie wiem czy dobrze jest ustawiony kąt nachylenia wykresu, mnożnik itp. Nadal pali trochę więcej niż na magic'ach. Chciałbym dopracować ustawienia najlepiej jak się da.
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626_GE_KME_DIEGO_G3_regulacja1.gif
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626_GE_KME_DIEGO_G3_regulacja2.gif
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626_GE_KME_DIEGO_G3_regulacja3.gif
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626_GE_KME_DIEGO_G3_regulacja4.gif
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626_GE_KME_DIEGO_G3_regulacja5.gif
626 GE FS proszę o wskazówki po zebraniu map
Strona 1 z 1
nachylenie przy railach powinno być trochę na plusie zamiast -16
zmniejsz ciśnienie o 0,2 bara, zrób autokalibrację a potem zbieranie map, może będzie lepiej
zmniejsz ciśnienie o 0,2 bara, zrób autokalibrację a potem zbieranie map, może będzie lepiej
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Chodzi o to okienko "używaj modelu dla biegu jałowego", tak? Mam po prawo podać takie same wartości, jak po lewej, jeśli dobrze zrozumiałem? Jeszcze się tylko zapytam – jeśli chciałbym zmniejszyć spalanie, wystarczy zmniejszyć kąt nachylenia na minus?
Wielkie dzięki
Wielkie dzięki
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Na dole masz podawane wartości na bieżąco. Masz tam również "okienko" z napisem BENZYNA (drugie od lewej). Odpal samochód na samej benzynie i zobacz jaki tam będzie czas wtrysku benzyny, potem przełącz na gaz i zobacz jaki będzie czas w tym okienku. Te czasy powinny być takie same.
Te czasy są takie same. Dziś podłączyłem, miałem 130 pkt na LPG i wyznaczył mi tak:
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626GEDiegoG3_01072011-4.gif
Odznaczyłem "używaj modelu dla biegu jałowego"– może być czy wpisać mu wartości w okienka po prawo?
Jeszcze ekran odczytów:
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626GEDiegoG3_01072011.gif
Jest jedno problemo – jak jej dziś dałem do oporu z paleniem gum na jedynce i dwójce, to jak dojechałem do skrzyżowania, to zgasł dziad.
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626GEDiegoG3_01072011-4.gif
Odznaczyłem "używaj modelu dla biegu jałowego"– może być czy wpisać mu wartości w okienka po prawo?
Jeszcze ekran odczytów:
http://dgolf.w.interii.pl/kme_diego_g3/626GEDiegoG3_01072011.gif
Jest jedno problemo – jak jej dziś dałem do oporu z paleniem gum na jedynce i dwójce, to jak dojechałem do skrzyżowania, to zgasł dziad.
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości