Jak obniżyć ciśnienie?
Strona 1 z 1
Mam b. duże ciśnienie(wg mnie) mam ciśnienie 1.30 i nie da się go obniżyć. dlaczego? W czym szukać przyczyny? Wtryski magic jet(prawie nowe), reduktor OMVL, elektronika stag 200. Samochód wydaje się być zamulony przez to. Spalanie wychodzi mi 12/100
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
ciśnienie w omvl reguluje się śrubą na 13 klucz z niej wychodzi króciec , w ten sposób regulowałeś ?
Własnym zdjęciem nie dysponuję ale jest on taki http://www.jakart.pl/IMG/dream/reduktor.gif
A ciśnienie reguluje się krućcem od podciśnienia?
Wkręcać czy wykręcać i ile?
A ciśnienie reguluje się krućcem od podciśnienia?
Wkręcać czy wykręcać i ile?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):A ciśnienie reguluje się krućcem od podciśnienia ?
na to wygląda
noxes napisał(a):Wkręcać czy wykręcać i ile ?
podepnij kabelek, włącz program, przekręć minimalnie w jedną stronę i zobacz co się będzie działo
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
No i co Ci da obniżenie ciśnienia? Raczej nie obniżkę spalania.
Po zmianie ciśnienia będziesz i tak musiał robić nowe mapy, dostosować je do ciśnienia.
a 12 na sto ot tak dużo?
Bagieta 1,8 też mi przynajmniej tyle pali.
raczej posprawdzaj ustawienia i mapy.
Po zmianie ciśnienia będziesz i tak musiał robić nowe mapy, dostosować je do ciśnienia.
a 12 na sto ot tak dużo?
Bagieta 1,8 też mi przynajmniej tyle pali.
raczej posprawdzaj ustawienia i mapy.
Hmm spalanie jakie jest takie jest. W zimę miałem 10 i do puki nie wyjąłem akumulatora też było 10. Mam za duże ciśnienie bo aż 1.30 i już mi kilka razy wywaliło błąd, że za wysokie ciśnienie.
Hmm tyle to i ja wiem
no_fear napisał(a):podepnij kabelek, włącz program, przekręć minimalnie w jedną stronę i zobacz co się będzie działo
Hmm tyle to i ja wiem
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):Hmm spalanie jakie jest takie jest. W zimę miałem 10 i do puki nie wyjąłem akumulatora też było 10. Mam za duże ciśnienie bo aż 1.30 i już mi kilka razy wywaliło błąd, że za wysokie ciśnienie.
ja też mam 1,3 i nie uważam go za wysokie. Jak podłączysz się do sterownika to sprawdz jakie masz ustawione.
raczej nie tędy droga. Dopóki się nie podepniesz to jest gdybanie.
Mam kabel i nie raz podłączałem się. Za każdym razem mam ciśnienie po auto kalibracji 1.3. Za każdym razem też jest błąd za wysokiego ciśnienia, dlatego chcę go obniżyć. Duże ciśnienie na listwie wtryskowej skutkuje przeciwdziałaniem sile otwierającej zaworki we wtryskach czego następstwem może być/jest słabsze przyspieszanie tudzież zamulenie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Trochę to dziwne, ale próbuj. U mnie miałem 1,6 niedawno ciśnienie i nie miałem błędu za wysokiego ciśnienia. Zmniejsz to ciśnienie, autokalibracja a potem ustaw na drodze, może coś da.
W obu mazdach mam 1.3 i chodzą jak złoto.
W obu mazdach mam 1.3 i chodzą jak złoto.
Aktualizacja
A więc tak po wkręceniu śruby od regulacji cisnienia silnik jak by opadł z sił. Wolniej wkręcał sie na obroty i bardziej buczał. Po wykręceniu śruby zmniejszyły sie obroty biegu jałowego i zaczęla nierówno pracować, ale za to zyskała na mocy tudzież przyspieszeniu. I teraz pytanko czy wykręcając tą śrubę zwiększyłem spalanie?
A więc tak po wkręceniu śruby od regulacji cisnienia silnik jak by opadł z sił. Wolniej wkręcał sie na obroty i bardziej buczał. Po wykręceniu śruby zmniejszyły sie obroty biegu jałowego i zaczęla nierówno pracować, ale za to zyskała na mocy tudzież przyspieszeniu. I teraz pytanko czy wykręcając tą śrubę zwiększyłem spalanie?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości