323f bj 1.5 + stag 4 prośba

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez gryyzli » 25 mar 2011, 13:01

Witam.

Panowie, posiadam mazde jw. i do tego stag 4 plus z magic jet i zavoli.
Instalacja strojona po czasach wtrysku, problem polega na tym że powyżej 2700 obrotów funkcja zubażania dla mazdy przestaje działać, przez co silnik jest zalewany.

Czy mógł by ktoś wrzucić oscyloskop z włączoną funkcja zubażania w celach porównawczych??

Obrazek

Obrazek

http://w105.wrzuta.pl/plik/1up6YQRxUdQ/oscyloskop
Początkujący
 
Od: 28 lip 2010, 08:53
Posty: 6
Skąd: Lublin
Auto: 323f bj 1.5

Postprzez gazparts » 25 mar 2011, 14:54

Dobrze dostroić mazdę nie jest łatwo trzeba dobrze trafić mapą i progiem zubożenia
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez -Cinek- » 25 mar 2011, 20:01

A czemu lambda nic ie pokazuję ?
#Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier**** laj w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą #
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2008, 07:01
Posty: 63
Skąd: podlasie
Auto: z5 ba

Postprzez gazparts » 25 mar 2011, 21:59

-Cinek- napisał(a):A czemu lambda nic ie pokazuję ?

a co ma pokazywać jak chłopak screana na cut off-ie zrobił (krecha pionowa) ;)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez gryyzli » 25 mar 2011, 22:04

Pokazuje pokazuje tak jak na obrazku, czy np 50 120 270 1590 na oscylogramie, skacze czas wtrysku gazu przy tym samym obciążeniu, sonda pokazuje za bogato i po chwili komp auta redukuje czas wtrysku benzyny.
Przez to po odjęciu gazu jest za ubogo np 3200 czy 3340.

Wiem że nie łatwo dostroić mazdę, jeździłem już kilka godzin z laptopem w środku. W każdym bądź razie jakakolwiek korekcja mapy czy progu nie zmienia faktu że dokładnie przy 2700 zubażanie u mnie przestaje działać, nie ważne czy ustawione na 10, 20 czy 30 . Dlatego chciałbym porównać to z oscylogramem z jakiejś innej mazdy.
Początkujący
 
Od: 28 lip 2010, 08:53
Posty: 6
Skąd: Lublin
Auto: 323f bj 1.5

Postprzez gazparts » 25 mar 2011, 22:09

nie zostaje mi nic innego jak zaprosić do mnie na ustawienia ;)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez gryyzli » 25 mar 2011, 22:30

Z chęcią bym podjechał jakbym miał bliżej ;) Może podrzucił byś mi jakiś oscylogram z mazdy z włączonym zubożaniem? :)
Początkujący
 
Od: 28 lip 2010, 08:53
Posty: 6
Skąd: Lublin
Auto: 323f bj 1.5

Postprzez gazparts » 25 mar 2011, 22:47

każda mazda jest "indywidualna" i w każdej trochę inaczej trzeba ustawić zubożenie, sam plik oscyloskopu nic nie da,
wtryski dysze wężyki mapa próg zubożenie -wszystko rzutuje i odzwierciedla się w efekcie końcowym.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez gryyzli » 25 mar 2011, 23:22

Kolego zgadzam się, po to umożliwili regulację tego współczynnika.
I ta regulacja działa u mnie, przy 10 podczas przełączania na półsekwencję jest za bogato, przy 30 za ubogo, optymalnie jest 19-20. Chodzi o to że niezależnie od ustawienia tego progu powyżej tych obrotów o których pisałem zubażanie przestaje działać. Zmiana progu nie ma na to wpływu.
Zastanawia mnie czy to normalne działanie, czy może jakiś problem z nową wersją softu dla staga 4.
Początkujący
 
Od: 28 lip 2010, 08:53
Posty: 6
Skąd: Lublin
Auto: 323f bj 1.5

Postprzez gazparts » 28 mar 2011, 20:30

dodam tylko że w bj najłatwiej jest ustawić to zubożenie w porównaniu z innymi modelami :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez misiek1 » 31 gru 2011, 01:22

Witam
Podepnę się pod temat. Potrzebuję opinii na temat moich ustawień Staga oraz mapy mnożnika i odchyłki.
Czasami zdarza się, że autko przymuli na gazie przy 2700 i później przy 3700, tak jak by coś trzymało.
Pod maską mam staga, reduktor zavoli i valteki typ34


Obrazek Obrazek Obrazek
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 19:15
Posty: 323 (0/1)
Skąd: Krosno
Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG