Strona 12 z 13

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 22 lip 2016, 21:06
przez Taco
Teeee, też bym dał inną elektronikę. Ile jednak osób, tyle poleceń różnych elektornik. ja mogę mówić o tym, co stestowałem. wtrsykiwacze i redukotr też bym zmienił. wtryski hecrules / baraki a reduktor tur.

PostNapisane: 24 lip 2016, 18:53
przez zelka
Cokolwiek byś nie dał, niech nikt Ci nie puści autokalibracji... Każdy powie, by zapodać inną elektronikę, założy mu majster i co wtedy skoro nie będzie wiedział co z czym się je... Ja jakoś założyłem Staga, choć miałem inny wybór. Wielu tak również jeździ.

Mazda 3 2.0 2004r Benzyna JAKA dobra instalacja LPG do tego silnika ?

PostNapisane: 8 wrz 2016, 18:39
przez KrzysiekK76
Witam, chcę założyć instalacje LPG do mojej Mazduni 3 2.0 Benzyna 2004r Jaka by była najbardziej odpowiednia do tego silnika ?
Dzięki za ewentualne podpowiedzi. <nauka>

Re: Mazda 3 2.0 2004r Benzyna JAKA dobra instalacja LPG do tego silnika ?

PostNapisane: 9 wrz 2016, 21:28
przez marcinwa70
Najodpowiedniejsza będzie taka, która będzie prawidłowo zamontowana i wyregulowana i regularnie serwisowana

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda 3 2.0 2004r Benzyna JAKA dobra instalacja LPG do tego silnika ?

PostNapisane: 12 wrz 2016, 21:42
przez Taco
Klucz do sukcesu:
– komponenty instalacji dobrane do parametrów silnika
– poprawny montaż tychże komponentów
– dbanie o instalację (regularne serwisy etc.)

Mając odhaczone te punkty to możesz skupić się na wyborze dłuższej gwarancji na sterownik, zasięgu gwarancji, popularności danej instalacji.

Też stawałem nie jeden raz przed wyborem instalacji do samochodów. Celowałem w polskie opcje (osobiście za włoskie marki podziękowałem, choć Ci którzy mają, pewnie chwalą – i dobrze, ich prawo). Ja chwalę to co u mnie pod maską pracuje. Z polskich masz sporo opcji instalacji – one mają w większości większe zagęszczenie warsztatowe.

Re: Mazda 3 2.0 2004r Benzyna JAKA dobra instalacja LPG do tego silnika ?

PostNapisane: 13 wrz 2016, 15:02
przez KrzysiekK76
Dzięki za odpowiedź, zakładam STAG QBOX wtryski HANA i lubrikant, co sądzisz (sądzicie) o tym wyborze ?
Pozdro .

PostNapisane: 13 wrz 2016, 21:55
przez atikow
Na stagu Qbax z hanami przelatałem już 80 tysięcy i nic sie nie dzieje nie mam lubryfikacji i była mi odradzana podobno to bajką. Kluczem do sukcesu są tez terminowe przeglądy . Jaki masz przebieg?

Re: Mazda 3 2.0 2004r Benzyna JAKA dobra instalacja LPG do tego silnika ?

PostNapisane: 14 wrz 2016, 07:56
przez Taco
Lubra nie jest konieczna. Zresztą ma rzesze zwolenników i przeciwników. Ja bym nie zakładam. Zestaw tez bym zmodyfikowal, ale to juz wolność tomku

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 1 lis 2016, 19:16
przez marcinwa70
Jakie macie butle lpg tzn. ilu litrową? i jak rozwiązaliście problem z półką plastikową? chodzi mi o hatchbecka 3 bk.
Gaziarz mi proponuj zbiornik 48 litry, ale będzie wystawał ponad podłogę bagażnika, zastanawiam się czy trzeba tą półkę całkiem wywalić czy można wyciąć w niej środek na kształt samej butli, a boki zostawić co by mieć równą podłogę.
U mnie wyszło tak butla 48l
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 14 lis 2016, 15:20
przez tetris
Taco napisał(a):Też stawałem nie jeden raz przed wyborem instalacji do samochodów. Celowałem w polskie opcje (osobiście za włoskie marki podziękowałem, choć Ci którzy mają, pewnie chwalą – i dobrze, ich prawo). Ja chwalę to co u mnie pod maską pracuje. Z polskich masz sporo opcji instalacji – one mają w większości większe zagęszczenie warsztatowe.


W pełni się zgadzam. Polską instalacje naprawi się w każdym praktycznie warsztacie gazowym.
Z włoskimi jest duży problem a naprawa czy serwis instalacji holenderski to już tragedia jeżeli chodzi o dostepność warsztatów i części zamiennych. Do tego koszty naprawa i serwisowania instalacji zwłaszcza holenderskich są 0 200-300% większe niż w przypadku polskich instalacji.

Doskonale wiedzą to posiadacze instalacji BRC, którzy nie mogą znaleźć nikogo kto im ogarnie instalacje.

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 24 lis 2016, 17:25
przez adrinek
Witam dostałem propozycję takich zestawów do montażu w mojej Mazdzie :

1: BRC SQ 32 OBD – PEŁNA WŁOSKA KOMPLETACJA
2. Prins VSI-2.0, PEŁNA HOLENDERSKA KOMPLETACJA

Obie z gwarancją 2 butla w kole 47L
Lubryfikatora na życzenie.

Ktoś ma może którąś u siebie? Jak to się sprawuję z naszymi silnikami?

Co innego można założyć?

Pozdrawiam

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 24 lis 2016, 18:18
przez Danmazda
W jakich cenach te instalacje ?
adrinek napisał(a):Lubryfikatora na życzenie
To to sobie daruj, to nic nie szkodzi ale też nie pomaga.

PostNapisane: 24 lis 2016, 18:35
przez adrinek
1: Brc – 2900 zł
2: Prins – 3800 zł

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 24 lis 2016, 19:06
przez SVVR
Ja w BL 2.0 mam BRC i to już któreś z kolei auto z tą instalacją i NIGDY się nie zawiodłem dosłownie ZERO najmniejszych problemów. Prins to top model, ale czy warto, -nie wiem (ja szedł bym w to tylko w przypadku gdy nic innego by się nie dało założyć ze względu na cenę.

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 24 lis 2016, 19:15
przez Danmazda
Właśnie, co do prinsa mam takie samo zdanie. BRC słyszę różne opinie, ale to też zależy kto i jak ją założy, i wyreguluję. Ale raczej więcej opinii jest pozytywnych. Osobiście śmigam na Stagu, i paru znajomych i nikt nie narzeka/ł.

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 24 lis 2016, 22:19
przez Taco
Stosunkowo niewiele jest warsztatów dobrze robiących brc, a jeszcze mniej prinsa.
Osobiście też jeżdzę na agcentrum, ale z 2 powyższych to raczej ta instalka, której zasięg serwisowy będzie większy.

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 21 gru 2016, 14:24
przez adrinek
Witam panowie a co powiedzie na instalację Elpigaz :

Instalacja Elpigaz z obd + dotrysk benzyny powyżej 3,5 tyś obrotów + butla w kole + wlew obok wlewu paliwa + wyrównanie bagażnika coś ala pianka tylko twarde ;) za 3400zł gwarancja na całą instalację nie na pojedyncze podzespoły. Gazownik mówił że sprawdzanie luzów co 30tyś ( regulacja za pomocy wymiany szklanek podobno nasze silniki tak mają tj 2.0 150 km 2006r po lift). Ktoś ma taką instalację i zrobił już na niej sporo kilometrów ? Dzięki Pozdro

PostNapisane: 21 gru 2016, 18:08
przez sebekle
zrezygnować z dotrysków i jak gazownik dobry to powinno działać. jak każda z resztą

Re: Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

PostNapisane: 21 gru 2016, 21:21
przez Taco
To prawda, ten dotrysk to zbytek, a na dodatek kosztowny zbytek. Jeśli już ktoś się decyduje na dotrysk to przy wysokich obrotach, 5000-6000, przy 3500 to coś, czego trzeba unikać.

PostNapisane: 21 gru 2016, 21:47
przez sebekle
moim skromnym zdaniem te dotryski to takie pudrowanie syfa. tylko maskuje niewydolną instalację albo brak umiejętności stroiciela