Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez edziu218 » 13 sie 2014, 20:10

Witam , ja polecam instalacje BRC sterownik : Europa 2 , reduktor Genius MB i u mnie śmiga :) nie ma co narzekać .
Początkujący
 
Od: 13 lip 2014, 20:48
Posty: 6
Skąd: WRZ

Postprzez jon2 » 20 wrz 2014, 10:45

Witam
Posiadam mazde 3 2006r 2 litry benzyna 150km chcialbym zainstalowac gaz bylem w polecanych warsztatach w lodzi dostalem 2 propozycje
Pierwsza drozsza:
KME nevo
Barracuda
Stag Ac 01
regulacja AFR

Druga tansza:
Agis P13 OBD
Tur -silver
Barracuda

ktora lepsza i dlaczego moze ktos mi pomoze bo ja w tym zielony jestem dzieki z gory za pomoc
jon2
 

Postprzez argo » 22 wrz 2014, 13:43

jon2 napisał(a):Witam
Posiadam mazde 3 2006r 2 litry benzyna 150km chcialbym zainstalowac gaz bylem w polecanych warsztatach w lodzi dostalem 2 propozycje
Pierwsza drozsza:
KME nevo
Barracuda
Stag Ac 01
regulacja AFR

Druga tansza:
Agis P13 OBD
Tur -silver
Barracuda


A może trzecia propozycja?

STAG 300 Premium
Barracuda
STAG ACR01
zbiornik toro w miejsce dojazdówki (sedan) – podłoga bagażnika podwyższona jedynie o ok. 4-5 cm.

prawidłowo (rozumnie) założona i dobrze wyregulowana

jon2 napisał(a):ktora lepsza i dlaczego moze ktos mi pomoze bo ja w tym zielony jestem dzieki z gory za pomoc


Zrobiłem na niej ponad 15tys km w ciągu 5 miesięcy. Średnie spalanie 10,3 l/100km, już ją "odjeździłem". Montaż – bananmin, Gas Parts Busko Zdrój. Koszt – ok. 3200.

Polecam z kilku powodów:
– elementy instalacji dobrze współpracują z silnikami Mazdy
– wlew LPG mieści się pod klapką wlewu paliwa
– porządny, estetyczny montaż – otwierając maskę niemal nie widać, że samochód ma instalację LPG, wszystkie elementy pod maską i pod podwoziem ukryte i porządnie zabezpieczone
– obsługa serwisowa elastyczna i bardzo sympatyczna – można powiedzieć – wręcz przyjacielska
– montaż z regulacją – jeden dzień roboczy (ortodoksi być może stwierdzą, że to za krótko aby dobrze wyregulować instalację, ale po mojej instalce widać, że jak monter "umi", to w jeden dzień też wyreguluje)

Co prawda 200 km do przejechania w jedną stronę, więc dokładasz jakieś 120-150zł, ale warto... ja zrobiłem tyle samo z Warszawy.
CZY RZĄD MOŻE BYĆ JESZCZE GORSZY? TAK, ZAWSZE DO WŁADZY MOŻE W KOŃCU DOJŚĆ PIS...

Obrazek Obrazek
mazdofil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2013, 23:08
Posty: 124 (3/24)
Skąd: WR@WN
Auto: マツダ
3|BL|4D|Z6-VE|1.6|2009|HL
STAG300P|BARRACUDA|ACR01

Postprzez TOMBLA » 23 wrz 2014, 08:12

dobrze gada :)
też byłem tyle że na Techu, Hankach i Zavoli skończyłem i 260 km w jedną stronę miałem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez Marine_4000 » 23 wrz 2014, 10:04

Masz dobry warsztat u siebie. Nie musisz szukać. Podjedź i pogadaj do Kołomaxu na Wrocławskiej. Tomek jest ogarnięty i wiele Mazd już przerabiał (w tym moją).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2013, 08:49
Posty: 439 (3/11)
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Mazda 6 GG '05 FL
2.0 147KM + LPG
oraz
Ford Mondeo MK4 '07
2.5T + LPG

Postprzez jon2 » 26 wrz 2014, 22:43

kolomax przedstawil mi pierwsza propozycje a druga mam z filartechu oba polecane z lodzi zaklady jak narazie jeszcze mysle ale dzieki za wszystkie odpowiedzi
jon2
 

Postprzez Marine_4000 » 30 wrz 2014, 10:16

Domyśliłem się :)
Dobrze założy, a przede wszystkim wystroi. W tym AFR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2013, 08:49
Posty: 439 (3/11)
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Mazda 6 GG '05 FL
2.0 147KM + LPG
oraz
Ford Mondeo MK4 '07
2.5T + LPG

Postprzez tomsimondj » 7 paź 2014, 21:37

Właśnie podobny zestaw z filartecha trafił pod moją maskę i sprawuje się jak narazie dobrze, ładnie dostosował czas wtrysku itp, auto chodzi własciwie tak samo jak na benzynie
na założenie też nie ma co narzekać (no może poza czasem ale kilka przypadków losowych się trafiło)
co do staga 300 to z tego co się konsultowałem (w tym także z filartechem) agis ma szybszy procesor i lepiej nadaje się do mazdy, gdyż dostosowuję się w czasie rzeczywistym i nie musi niczego nadpisywać
butla w kole w bj (dojazdówka) wystaje na jakieś 2 cm (trochę pokombinował)
a z tego co wiem w filartechu też afr, ale dopiero w następnym tygodniu mam jechać bo star padł i ma zamówiony nowy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez donbartolesko » 7 lut 2015, 18:03

Witam forumowiczów,
Co prawda w tytule wątku jest mowa o silniku 1,6, ja zaś chcę się zapytać o silnik 2.0 w Mazdzie 3 z roku 2003.
Po pierwsze czy ten silnik dobrze znosi gaz??
Na razie 2 gazowników zaproponowało mi następujące instalacje:
1. Instalacja BRC.
2. Sterownik LPG Tech, reduktor ACR 01, wtryskiwacze Baracuda.

Czy ktoś ma w swoim aucie którąś z powyższych instalacji, proszę o opinię.

Pozdrawiam

Post przeniesiony do właściwego tematu, wystarczyło przewinąć stronę w dół i jest temat z tym silnikiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 23:09
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Auto: 3 '03r BK 2.0i 16V 150 KM

Postprzez gazparts » 7 lut 2015, 22:44

hejka
montowałem ostatnio dla kolegi z forum
wiadomo demontaż kolektora podstawa <spoko>
qbox plus obd
barrakuda
acr01
polecam ten zestaw
http://autogaz-busko.pl/portfolio-items/mazda-3-2l/
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez piotrekkk1985 » 10 lut 2015, 14:36

A cos na cieklym gazie juz montujecie? Jakie ceny orientacyjnie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez widmo82 » 10 lut 2015, 14:53

bananmin napisał(a):hejka
montowałem ostatnio dla kolegi z forum
wiadomo demontaż kolektora podstawa <spoko>
qbox plus obd
barrakuda
acr01
polecam ten zestaw
http://autogaz-busko.pl/portfolio-items/mazda-3-2l/


Opinia ów kolegi: viewtopic.php?p=2978319#p2978319 :P
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez pawcio1017 » 15 kwi 2015, 00:49

Widzę że troche temat umarł więc pozwolę sobie odświezyć.

Pacjent – Mazda 3 BK LF: Propozycja (troche ogólnikowo bo zgubiłem kartkę z konkretnymi danymi poszczególnych podzespołów):

Sterowanie: KME
Reduktor: KME (dobrany odpowiednio pod moc)
Wtryski: Stefanelli na listwie,
Zbiornik troidalny, wlew pod klapką
Do tego zalecili dodatkowo lubryfikację,

Koszt takiego zestawu – 2300zł. Jakieś opinie? <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez piotrekkk1985 » 15 kwi 2015, 01:56

Jesli chca zakladac lubryfikacje to lepiej omijaj szerokim lukiem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez pawcio1017 » 15 kwi 2015, 06:54

No właśnie nie koniecznie, bo gazowaliśmy u nich już kilka samochodów w rodzinie i zawsze wszystko pięknie hulało. Na prawdę zawsze porządnie to zrobili i nigdy nie było się do czego przyczepić dlatego co do zakładu jestem już zdecydowany. Tym bardziej, że jest to tak jakby "po znajomości" mam podobno trochę taniej (ale chętnie wysłuchałbym opinii również co do ceny).

Zastanawiają mnie tylko ciągle tylko te wtryski, niezbyt dużo opinii jest na ich temat. Dlaczego nie np. chwalone Hany czy Barracudy? <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez makmarc » 15 kwi 2015, 07:28

pawcio1017 napisał(a):Widzę że troche temat umarł więc pozwolę sobie odświezyć.

Pacjent – Mazda 3 BK LF: Propozycja (troche ogólnikowo bo zgubiłem kartkę z konkretnymi danymi poszczególnych podzespołów):

Sterowanie: KME
Reduktor: KME (dobrany odpowiednio pod moc)
Wtryski: Stefanelli na listwie,
Zbiornik troidalny, wlew pod klapką
Do tego zalecili dodatkowo lubryfikację,

Koszt takiego zestawu – 2300zł. Jakieś opinie? <oczy>


pawcio1017 napisał(a):Tym bardziej, że jest to tak jakby "po znajomości" mam podobno trochę taniej (ale chętnie wysłuchałbym opinii również co do ceny).


Szczerze, po koleżeńsku? Żadna to rewelacja, naprawdę. Kto dzisiaj montuje sterowanie KME? W tych pieniądzach naprawdę można założyć dobrą elektronikę. Reduktor w porządku, chociaż bezpieczniej byłoby dać coś wydajniejszego, co do wtrysków to wg mnie totalna porażka.

pawcio1017 napisał(a):Dlaczego nie np. chwalone Hany


Bo wcale nie są chwalone, w przeciwieństwie do Barracudy. Ja bym poprosił o te ostatnie. Ożeniłeś się z Madzią nie na rok czy półtora podejrzewam, więc nie ma co się szczypać, tylko założyć dobrą instalację. Szkoda, że masz kawałek do mnie ...
makmarc
 

Postprzez kasza7 » 26 kwi 2015, 14:49

Witam kolegów
Mam pytanko odnośnie takiej propozycji: :)
Dla Mazdy 2.0
INSTALACJA:
AG Compact
reduktor Tomasetto Alaska
zbiornik Stako wlew przy wlewie od Pb ;P
wtryski Valtek
cena 1900 zł
co o tym sądzicie? :)
kasza7
 

Postprzez gazparts » 26 kwi 2015, 16:06

bardzo budżetowy zestaw , i słaby
listwa jedna z najtańszych na rynku , to samo elektronika
i reduktor w homologacji staga do 90KM :|
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez makmarc » 26 kwi 2015, 23:46

kasza7 napisał(a):Witam kolegów
Mam pytanko odnośnie takiej propozycji: :)
Dla Mazdy 2.0
INSTALACJA:
AG Compact
reduktor Tomasetto Alaska
zbiornik Stako wlew przy wlewie od Pb ;P
wtryski Valtek
cena 1900 zł
co o tym sądzicie? :)


Kolega bananmin napisał wszystko, nic dodać, nic ująć. A kolegę kasza7 odsyłam do regulaminu forum, rejestrując się na forum obowiązują pewne zasady ... Wchodzisz do czyjegoś domu, należałoby się najpierw przywitać, przedstawić, itp ;)
makmarc
 

Postprzez hasiolis » 3 maja 2015, 08:00

Witam wszystkich
Moglibyście napisać, który zestaw wg Was jest lepszy?

1:
sterownik Stag 4 Qbox
reduktor AC R01
Wtryskiwacze Barracuda

2:
Sterownik LPG-TECH 224
Reduktor KME TUR
Wtryskiwacze Barracuda

Do tego wkrętki gazowe wiercone w głowicy.
Dzięki i pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2015, 21:44
Posty: 19
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Mazda 3 BK 2004 TOP SPORT
2.0 16v 150 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG