Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć?
Witam
Posiadam mazde 3 2006r 2 litry benzyna 150km chcialbym zainstalowac gaz bylem w polecanych warsztatach w lodzi dostalem 2 propozycje
Pierwsza drozsza:
KME nevo
Barracuda
Stag Ac 01
regulacja AFR
Druga tansza:
Agis P13 OBD
Tur -silver
Barracuda
ktora lepsza i dlaczego moze ktos mi pomoze bo ja w tym zielony jestem dzieki z gory za pomoc
Posiadam mazde 3 2006r 2 litry benzyna 150km chcialbym zainstalowac gaz bylem w polecanych warsztatach w lodzi dostalem 2 propozycje
Pierwsza drozsza:
KME nevo
Barracuda
Stag Ac 01
regulacja AFR
Druga tansza:
Agis P13 OBD
Tur -silver
Barracuda
ktora lepsza i dlaczego moze ktos mi pomoze bo ja w tym zielony jestem dzieki z gory za pomoc
-
jon2
jon2 napisał(a):Witam
Posiadam mazde 3 2006r 2 litry benzyna 150km chcialbym zainstalowac gaz bylem w polecanych warsztatach w lodzi dostalem 2 propozycje
Pierwsza drozsza:
KME nevo
Barracuda
Stag Ac 01
regulacja AFR
Druga tansza:
Agis P13 OBD
Tur -silver
Barracuda
A może trzecia propozycja?
STAG 300 Premium
Barracuda
STAG ACR01
zbiornik toro w miejsce dojazdówki (sedan) – podłoga bagażnika podwyższona jedynie o ok. 4-5 cm.
prawidłowo (rozumnie) założona i dobrze wyregulowana
jon2 napisał(a):ktora lepsza i dlaczego moze ktos mi pomoze bo ja w tym zielony jestem dzieki z gory za pomoc
Zrobiłem na niej ponad 15tys km w ciągu 5 miesięcy. Średnie spalanie 10,3 l/100km, już ją "odjeździłem". Montaż – bananmin, Gas Parts Busko Zdrój. Koszt – ok. 3200.
Polecam z kilku powodów:
– elementy instalacji dobrze współpracują z silnikami Mazdy
– wlew LPG mieści się pod klapką wlewu paliwa
– porządny, estetyczny montaż – otwierając maskę niemal nie widać, że samochód ma instalację LPG, wszystkie elementy pod maską i pod podwoziem ukryte i porządnie zabezpieczone
– obsługa serwisowa elastyczna i bardzo sympatyczna – można powiedzieć – wręcz przyjacielska
– montaż z regulacją – jeden dzień roboczy (ortodoksi być może stwierdzą, że to za krótko aby dobrze wyregulować instalację, ale po mojej instalce widać, że jak monter "umi", to w jeden dzień też wyreguluje)
Co prawda 200 km do przejechania w jedną stronę, więc dokładasz jakieś 120-150zł, ale warto... ja zrobiłem tyle samo z Warszawy.
Masz dobry warsztat u siebie. Nie musisz szukać. Podjedź i pogadaj do Kołomaxu na Wrocławskiej. Tomek jest ogarnięty i wiele Mazd już przerabiał (w tym moją).
kolomax przedstawil mi pierwsza propozycje a druga mam z filartechu oba polecane z lodzi zaklady jak narazie jeszcze mysle ale dzieki za wszystkie odpowiedzi
-
jon2
Domyśliłem się
Dobrze założy, a przede wszystkim wystroi. W tym AFR
Dobrze założy, a przede wszystkim wystroi. W tym AFR
Właśnie podobny zestaw z filartecha trafił pod moją maskę i sprawuje się jak narazie dobrze, ładnie dostosował czas wtrysku itp, auto chodzi własciwie tak samo jak na benzynie
na założenie też nie ma co narzekać (no może poza czasem ale kilka przypadków losowych się trafiło)
co do staga 300 to z tego co się konsultowałem (w tym także z filartechem) agis ma szybszy procesor i lepiej nadaje się do mazdy, gdyż dostosowuję się w czasie rzeczywistym i nie musi niczego nadpisywać
butla w kole w bj (dojazdówka) wystaje na jakieś 2 cm (trochę pokombinował)
a z tego co wiem w filartechu też afr, ale dopiero w następnym tygodniu mam jechać bo star padł i ma zamówiony nowy
na założenie też nie ma co narzekać (no może poza czasem ale kilka przypadków losowych się trafiło)
co do staga 300 to z tego co się konsultowałem (w tym także z filartechem) agis ma szybszy procesor i lepiej nadaje się do mazdy, gdyż dostosowuję się w czasie rzeczywistym i nie musi niczego nadpisywać
butla w kole w bj (dojazdówka) wystaje na jakieś 2 cm (trochę pokombinował)
a z tego co wiem w filartechu też afr, ale dopiero w następnym tygodniu mam jechać bo star padł i ma zamówiony nowy
Witam forumowiczów,
Co prawda w tytule wątku jest mowa o silniku 1,6, ja zaś chcę się zapytać o silnik 2.0 w Mazdzie 3 z roku 2003.
Po pierwsze czy ten silnik dobrze znosi gaz??
Na razie 2 gazowników zaproponowało mi następujące instalacje:
1. Instalacja BRC.
2. Sterownik LPG Tech, reduktor ACR 01, wtryskiwacze Baracuda.
Czy ktoś ma w swoim aucie którąś z powyższych instalacji, proszę o opinię.
Pozdrawiam
Post przeniesiony do właściwego tematu, wystarczyło przewinąć stronę w dół i jest temat z tym silnikiem.
Co prawda w tytule wątku jest mowa o silniku 1,6, ja zaś chcę się zapytać o silnik 2.0 w Mazdzie 3 z roku 2003.
Po pierwsze czy ten silnik dobrze znosi gaz??
Na razie 2 gazowników zaproponowało mi następujące instalacje:
1. Instalacja BRC.
2. Sterownik LPG Tech, reduktor ACR 01, wtryskiwacze Baracuda.
Czy ktoś ma w swoim aucie którąś z powyższych instalacji, proszę o opinię.
Pozdrawiam
Post przeniesiony do właściwego tematu, wystarczyło przewinąć stronę w dół i jest temat z tym silnikiem.
- Od: 1 sty 2009, 23:09
- Posty: 67
- Skąd: Warszawa
- Auto: 3 '03r BK 2.0i 16V 150 KM
hejka
montowałem ostatnio dla kolegi z forum
wiadomo demontaż kolektora podstawa
qbox plus obd
barrakuda
acr01
polecam ten zestaw
http://autogaz-busko.pl/portfolio-items/mazda-3-2l/
montowałem ostatnio dla kolegi z forum
wiadomo demontaż kolektora podstawa
qbox plus obd
barrakuda
acr01
polecam ten zestaw
http://autogaz-busko.pl/portfolio-items/mazda-3-2l/
bananmin napisał(a):hejka
montowałem ostatnio dla kolegi z forum
wiadomo demontaż kolektora podstawa
qbox plus obd
barrakuda
acr01
polecam ten zestaw
http://autogaz-busko.pl/portfolio-items/mazda-3-2l/
Opinia ów kolegi: viewtopic.php?p=2978319#p2978319
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Widzę że troche temat umarł więc pozwolę sobie odświezyć.
Pacjent – Mazda 3 BK LF: Propozycja (troche ogólnikowo bo zgubiłem kartkę z konkretnymi danymi poszczególnych podzespołów):
Sterowanie: KME
Reduktor: KME (dobrany odpowiednio pod moc)
Wtryski: Stefanelli na listwie,
Zbiornik troidalny, wlew pod klapką
Do tego zalecili dodatkowo lubryfikację,
Koszt takiego zestawu – 2300zł. Jakieś opinie?
Pacjent – Mazda 3 BK LF: Propozycja (troche ogólnikowo bo zgubiłem kartkę z konkretnymi danymi poszczególnych podzespołów):
Sterowanie: KME
Reduktor: KME (dobrany odpowiednio pod moc)
Wtryski: Stefanelli na listwie,
Zbiornik troidalny, wlew pod klapką
Do tego zalecili dodatkowo lubryfikację,
Koszt takiego zestawu – 2300zł. Jakieś opinie?
No właśnie nie koniecznie, bo gazowaliśmy u nich już kilka samochodów w rodzinie i zawsze wszystko pięknie hulało. Na prawdę zawsze porządnie to zrobili i nigdy nie było się do czego przyczepić dlatego co do zakładu jestem już zdecydowany. Tym bardziej, że jest to tak jakby "po znajomości" mam podobno trochę taniej (ale chętnie wysłuchałbym opinii również co do ceny).
Zastanawiają mnie tylko ciągle tylko te wtryski, niezbyt dużo opinii jest na ich temat. Dlaczego nie np. chwalone Hany czy Barracudy?
Zastanawiają mnie tylko ciągle tylko te wtryski, niezbyt dużo opinii jest na ich temat. Dlaczego nie np. chwalone Hany czy Barracudy?
pawcio1017 napisał(a):Widzę że troche temat umarł więc pozwolę sobie odświezyć.
Pacjent – Mazda 3 BK LF: Propozycja (troche ogólnikowo bo zgubiłem kartkę z konkretnymi danymi poszczególnych podzespołów):
Sterowanie: KME
Reduktor: KME (dobrany odpowiednio pod moc)
Wtryski: Stefanelli na listwie,
Zbiornik troidalny, wlew pod klapką
Do tego zalecili dodatkowo lubryfikację,
Koszt takiego zestawu – 2300zł. Jakieś opinie?
pawcio1017 napisał(a):Tym bardziej, że jest to tak jakby "po znajomości" mam podobno trochę taniej (ale chętnie wysłuchałbym opinii również co do ceny).
Szczerze, po koleżeńsku? Żadna to rewelacja, naprawdę. Kto dzisiaj montuje sterowanie KME? W tych pieniądzach naprawdę można założyć dobrą elektronikę. Reduktor w porządku, chociaż bezpieczniej byłoby dać coś wydajniejszego, co do wtrysków to wg mnie totalna porażka.
pawcio1017 napisał(a):Dlaczego nie np. chwalone Hany
Bo wcale nie są chwalone, w przeciwieństwie do Barracudy. Ja bym poprosił o te ostatnie. Ożeniłeś się z Madzią nie na rok czy półtora podejrzewam, więc nie ma co się szczypać, tylko założyć dobrą instalację. Szkoda, że masz kawałek do mnie ...
-
makmarc
Witam kolegów
Mam pytanko odnośnie takiej propozycji:
Dla Mazdy 2.0
INSTALACJA:
AG Compact
reduktor Tomasetto Alaska
zbiornik Stako wlew przy wlewie od Pb
wtryski Valtek
cena 1900 zł
co o tym sądzicie?
Mam pytanko odnośnie takiej propozycji:
Dla Mazdy 2.0
INSTALACJA:
AG Compact
reduktor Tomasetto Alaska
zbiornik Stako wlew przy wlewie od Pb
wtryski Valtek
cena 1900 zł
co o tym sądzicie?
-
kasza7
bardzo budżetowy zestaw , i słaby
listwa jedna z najtańszych na rynku , to samo elektronika
i reduktor w homologacji staga do 90KM
listwa jedna z najtańszych na rynku , to samo elektronika
i reduktor w homologacji staga do 90KM
kasza7 napisał(a):Witam kolegów
Mam pytanko odnośnie takiej propozycji:
Dla Mazdy 2.0
INSTALACJA:
AG Compact
reduktor Tomasetto Alaska
zbiornik Stako wlew przy wlewie od Pb
wtryski Valtek
cena 1900 zł
co o tym sądzicie?
Kolega bananmin napisał wszystko, nic dodać, nic ująć. A kolegę kasza7 odsyłam do regulaminu forum, rejestrując się na forum obowiązują pewne zasady ... Wchodzisz do czyjegoś domu, należałoby się najpierw przywitać, przedstawić, itp
-
makmarc
Witam wszystkich
Moglibyście napisać, który zestaw wg Was jest lepszy?
1:
sterownik Stag 4 Qbox
reduktor AC R01
Wtryskiwacze Barracuda
2:
Sterownik LPG-TECH 224
Reduktor KME TUR
Wtryskiwacze Barracuda
Do tego wkrętki gazowe wiercone w głowicy.
Dzięki i pozdrawiam.
Moglibyście napisać, który zestaw wg Was jest lepszy?
1:
sterownik Stag 4 Qbox
reduktor AC R01
Wtryskiwacze Barracuda
2:
Sterownik LPG-TECH 224
Reduktor KME TUR
Wtryskiwacze Barracuda
Do tego wkrętki gazowe wiercone w głowicy.
Dzięki i pozdrawiam.
- Od: 9 kwi 2015, 21:44
- Posty: 19
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Mazda 3 BK 2004 TOP SPORT
2.0 16v 150 KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości