Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Taco » 21 gru 2016, 21:02

Szczerze? Według mnie też. Tak jest prościej montażyście. Do 3500 i powyżej to przy szybkim przyspieszeniu w mieście można spokojnie osiągnąć, więc dotrysk mija się z głównym powodem montażu instalacji.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez dzux » 22 gru 2016, 12:27

Dotrysk jest nie potrzebny i nie potrzebny wydatek, porządny instalator,podzespoły i w droge :)
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 21:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez adrinek » 22 gru 2016, 15:06

Ok 2 stycznia jestem umówiony na instalację, co do dotrysku to podobno 4 kliknięcia w programie tak więc luz. Gaz będę zakładał w Warszawie w firmie DarMil ktoś jakieś opinie o nich słyszał? Narazie znajomi którzy tam robili zadowoleni ale żaden nie ma Mazdy ;) Pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Postprzez Taco » 22 gru 2016, 19:06

kojarzę z nazwy, przewinęła mi się, ale nie mam wiedzy czy inplus czy inminus
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez tetris » 24 gru 2016, 07:58

Jak warsztat twierdzi że musi zastosować dotrysk przy 3500 obrotów to wygląda to co najmniej dziwnie.
Dotrysk przy 5000 albo 6000 obrotów to nie wzbudzałoby zdziwienia ale przy 3500 jak najbardziej jest to dziwne.
Wskazuje na używanie niewłaściwych albo tanich elementów , głownie wtryskiwaczy i reduktora.

Każdy ma swój rozum , Ty masz swój, życzę szczęścia przy jeździe na gazie bo wiem że będzie Ci za jakiś czas potrzebna, bardzo.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 paź 2016, 14:36
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 1.6 benzyna 2004

Postprzez adrinek » 4 sty 2017, 22:12

Witam instalacja założona :)
Reduktor : LPG Drago Grande do wtrysku ( do 200KM)
Wtryskiwacze: I-Plus ARCO (dysze I_PLUS ARCO d=2,4 mm
Komputer sterujący : Exclusive STELLA
Wlew w klapce

Pierwsze wrażenia pozytywne zobaczymy po 1000 – 1500 km jak to się będzie układało Pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Postprzez sebekle » 5 sty 2017, 17:54

ale egzotyka :P
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez adrinek » 5 sty 2017, 18:06

Wszytko jednego producenta : http://www.elpigaz.com
Pojeździmy zobaczymy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Postprzez Taco » 5 sty 2017, 21:10

Jak dobrze zmontowane to i egzotyka pójdzie, ale to faktycznie baaardzo rzadko spotykane rozwiązanie. Możesz miec problem z serwisem.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez sebekle » 6 sty 2017, 09:53

o to mi właśnie chodziło. zostanie przywiązanie do jednego warsztatu
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez adrinek » 6 sty 2017, 13:00

Jak będzie dobrze hulać to nie trzeba będzie po warsztatach jeździć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Postprzez sebekle » 6 sty 2017, 21:53

I oby tak było. Gorzej jak coś się stanie na wyjeździe i zostanie jedynie benzyna
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Taco » 7 sty 2017, 08:23

fakt, są producenci, którzy mają np. sieć ogólnopolską warsztatową i gwarancję ogólnopolską. wtedy co by się nie działo, masz spokojną głowę. ja np. mam założoną instalację w takiej sieci. Elpigaz znany bardziej jest z produkcji zbiorników niż sterowników, ale nie ma co siać czarnowidztwa.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez adrinek » 7 sty 2017, 19:45

Dokładnie tak ma elpigaz z tego co mówił mi gazownik w razie awarii mogę podjechać do jednego z ich partnerskiego warsztatu a według ich mapy jest ich sporo co najmniej po 3 na województwo. Tak więc tragedii nie ma :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Postprzez Taco » 7 sty 2017, 22:38

Zdecydowanie nie ma. Jeśli faktycznie jest tak, jak powiedział Ci gazownik. to ok.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez pioterkrk » 25 cze 2017, 14:19

Witam. Dopiero co odebrałem autko:
Sterownik: Stag Qbox
Reduktor: AC R01
Listwa wtryskowa: ACW01
Zbiornik: STAKO 43 litry
Dotrysk benzyny dopiero powyżej 4000 obrotów.
Co do lubryfikacji to ponoć tylko po to żeby więcej wydać.

Póki co zrobiłem ze 20km więc ciężko oceniać :D
Początkujący
 
Od: 6 cze 2017, 15:21
Posty: 2
Auto: Mazda 3 BK '05 2.0

Postprzez adrinek » 1 paź 2017, 16:37

adrinek napisał(a):Witam instalacja założona :)
Reduktor : LPG Drago Grande do wtrysku ( do 200KM)
Wtryskiwacze: I-Plus ARCO (dysze I_PLUS ARCO d=2,4 mm
Komputer sterujący : Exclusive STELLA
Wlew w klapce

Pierwsze wrażenia pozytywne zobaczymy po 1000 – 1500 km jak to się będzie układało Pzdr



Przegląd po 15 tyś zrobiony :) Jak na razie zero problemów :)
Spalanie przy spokojniej jeździe ok 10 L jak się pedał dociśnie ;) to i do 13,5 dochodzi :)
Ogólnie pozytywnie można śmiało polecić Pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG