Jak podpiąć ogrzewanie reduktora ?
Witam mam ogrzewanie reduktora wpięte równolegle i pytanie mam takie: Czy mogę wpiąć szeregowo? Wydaje Mi się że tak byłoby lepiej. Ale nie mam pojęcią jakie skutki tego będą.
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Siw-y napisał(a):Możesz, ale przez to ogrzewanie może być mniej skuteczne.
Chyba że go połączysz za na nagrzewnicą to zimą Ci nie ogrzeje reduktora i może gaz zamarzać,bo nagrzewnica odbierze ciepło.
Widziałem reduktor wpięty w zasilanie nagrzewnicy, ale nie wiem jak było z ogrzewaniem. Podejrzewam że powinno się poprawic, z prostego powodu brak "bramki na kolanku" i też mniejszej przepustowości płynu w dołożonym układzie
-
lukasz2387
A czy reduktor dużo ciepła zabierze? Bo jak bym podpiął najpierw reduktor a potem nagrzewnicę . Myślę ,że przepływ by się poprawił i może na ogrzewaniu bym dużo nie stracił. Bo reduktor jak się nagrzeje to potem jest cały czas gorący więc na nagrzewnicę płynęła by też gorąca ciecz. Ciekły gaz chyba aż tak nie wystudzi cieczy?
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
to jest fakt . Ja swojego ne zamroziłem ale jak były te większe mrozy to w czasie jazdy jak motor miał około50 stopni i przeciągłem madzie na 2 to na 3 przy 6tyś Madzia nie chciała jechać. Jak jest motor ciepły 90 stopni to nie ma problemu, więc myślę że przyczyną takiego zachowania Madzi mogło być nie dogrzanie gazu . Spróbuję podpiąć szeregowo najpierw reduktor i zobaczymy co się będzie działo
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Jeśli słabo grzeje, to zasyfiona nagrzewnica. Zasyfiona nagrzewnica = słaby przepływ płynu, co przy szeregowym spowoduje wolniejsze rozgrzewanie się reduktora, zamarzanie i szlag trafi membrany. Ma być równolegle. Jak Ci nie grzeje, to wymień nagrzewnicę. Masz prawidłowo zamontowane ogrzewanie reduktora.
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Zrób tak jak kolega dgolf radzi.
Sam przerabiałem słabe grzanie aż wymieniłem nagrzewnice. I niestety w porównaniu z takim innym autem którym miałem przyjemność jeździć zimą to mimo nowej nagrzewnicy, pompy wody i odpowietrzenia układu Mazda nie grzała tak jak tamto. TTTM.
Sam przerabiałem słabe grzanie aż wymieniłem nagrzewnice. I niestety w porównaniu z takim innym autem którym miałem przyjemność jeździć zimą to mimo nowej nagrzewnicy, pompy wody i odpowietrzenia układu Mazda nie grzała tak jak tamto. TTTM.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
A co się dzieje, że chcesz przepinać dobrze podłączony reduktor?
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
w sumie to nic się nie dzieje ale trochę miej plątaniny by było z przewodami od płynu. Spiąłem tak jak było i jest wszystko ok
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
koledzy mam takie pytanko. mam tak podlaczony parownik pod weze(obraz znalazlem w sieci)
a czy jesli podlacze tak
to czy poprawi mi sie ogrzewanie w kabinie,wymienialem nagrzewnice ale ogrzewanie jest srednie wiec pytam czy to cos zmieni???
a czy jesli podlacze tak
to czy poprawi mi sie ogrzewanie w kabinie,wymienialem nagrzewnice ale ogrzewanie jest srednie wiec pytam czy to cos zmieni???
Nie wiem, czy zmieni w ogrzewaniu kabiny, ale napewno w ogrzewaniu reduktora na wielki minus i w duże mrozy on zamarznie.
A co z ogrzewaniem? średnie to znaczy wolno się nagrzewa czy cały czas słabo nawet po 20 km ?
A co z ogrzewaniem? średnie to znaczy wolno się nagrzewa czy cały czas słabo nawet po 20 km ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Teoretycznie powinno to zmienić sporo w kwestii ogrzewania jednak doświadczalnie to szkoda czasu – nie zmieni to nic poza późniejszym czasem przełączania na lpg. Zreszta odpowiedz była nieco wyżej na Twój problem.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
gik napisał(a):A co z ogrzewaniem? średnie to znaczy wolno się nagrzewa czy cały czas słabo nawet po 20 km ?
Z ogrzewaniem jest taki problem ze grzeje slabo mimo przejechania 5 czy 100km,a w temp. minus 10-15"C
nie czuc ciepla, wymienialem termostat i nagrzewnice ale niewiele to dalo,
nie grzeje tak jak powinno
Szkoda, że nie zrobiłeś testu jazdy na benzynie, wtedy eliminujesz z układu reduktor gazu, bo go wtedy nic nie wychładza i miałbyś odpowiedź czy jest sens winić gaz, ja twierdze że nie ma mowy aby reduktor tak mocno ochładzał płyn.
Winiłbym termostat, ale go wymieniłeś, nagrzewnice też hmmm a czy linka (bo chyba jest linka kurcze nie wiem) albo coś co steruje zaworem do nagrzewnicy otwiera się całkowicie Bo może tylko się lekko uchyla i efekt masz słabgo grzania.
Wysłane z mojego HTC Vision
Winiłbym termostat, ale go wymieniłeś, nagrzewnice też hmmm a czy linka (bo chyba jest linka kurcze nie wiem) albo coś co steruje zaworem do nagrzewnicy otwiera się całkowicie Bo może tylko się lekko uchyla i efekt masz słabgo grzania.
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
nie jestem pewny o co konkretnie ci chodzi ale z tego co zaobserwowalem przy demontazu nagrzewnicy wszystko dziala jak powinno,
u mnie dajac ogrzewanie na maxa z kratek czuc cieplo i nagrzewa sie kabina szybko,w zime w kabinie jest za zimno
u brata w oplu vectra A z kratek leci pazace powietrze a zima w koszulce mozna jezdzic.
u mnie dajac ogrzewanie na maxa z kratek czuc cieplo i nagrzewa sie kabina szybko,w zime w kabinie jest za zimno
u brata w oplu vectra A z kratek leci pazace powietrze a zima w koszulce mozna jezdzic.
Mam dokładnie to samo i też do porównania niemieckie auto. Wmontowalem dodatkowy termometr na wężu do nagrzewnicy i mimo niedokladnosci pomiaru temp nie przekracza 70°.wnioskuję ze to"wina"termostatu-dobranego wg katalogu, temp otwarcia 82°, dwa stopnie przepływu.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Ja nigdy nie dałem więcej niż 3/4 bo umarłbym z gorąca.
Reduktor gazu grzeje mi się do 90 st w korkach jak stoje.
Coś macie nie tak, tylko co...
Wysłane z mojego HTC Vision
Reduktor gazu grzeje mi się do 90 st w korkach jak stoje.
Coś macie nie tak, tylko co...
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Termostat kupiłem dobrej firmy,pisało na nim 82'C jeśli dobrze pamiętam.
Potwierdza się fakt że Niemcy to Niemcy,coraz bardziej przekonany jestem co do powrotu spowrotem do niemieckich aut.
Tylko jak poprawić ogrzewanie bo nie mam juz pomysłów.
Potwierdza się fakt że Niemcy to Niemcy,coraz bardziej przekonany jestem co do powrotu spowrotem do niemieckich aut.
Tylko jak poprawić ogrzewanie bo nie mam juz pomysłów.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości