Jak podpiąć ogrzewanie reduktora ?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez abudabdi » 5 gru 2014, 23:22

thing napisał(a):czyli jakbym chciał podłączyć taki podgrzewacz to potrzebuje:

podgrzewacz
termostat bimetaliczny
przekaźnik
kable

montuje termostat bimetaliczny np. 50C na obudowie podgrzewacza, lub na wężu. Po osiągnięciu 50C termostat daje sygnał do przekaźnika który wyłącza grzanie. Jakiś dodatkowy przełącznik w kabinie.

tak? :D

tak prawie wszystko tak jak piszesz tylko sterowanie u mnie wygląda tak – podaję sygnał do przekaźnika który się załącza po osiągnięciu 50 C układ się wyłącza (termostat bimetaliczny) i nie można go załączyć dopóki temperatura nie spadnie poniżej 50C podobno powyżej 50C nie ma sensu grzać tak podaje producent <czytaj> . Ile w tym prawdy nie wiem

Dopisano 06 gru 2014 0:31:

przy tym układzie jaki ja mam czyli podgrzewacz i pompka u mnie podgrzewacz się wyłącza jak wskazówka dochodzi do połowy ( połowa wskaźnika pełne nagrzanie ) czyli jest super <spoko>
jak miałem bez pompki to jak wskazówka się ruszyła od zera to się układ wyłączył (czyli z pompką jest lepiej)
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez gazparts » 6 gru 2014, 13:21

moje zdanie co do przełączania i podłączenia
ja robiłem test w praktyce ma mojej mpv wpinałem tak i tak
szereg vs równolegle i wychodzi podobnie jeśli chodzi o czas przełączania z zimnego
a m6 dużo robimy w szereg za centralką i jak pytam klientów czy szybko przechodzi na gaz odpowiedz jest pozytywna, zawsze słyszę "bardzo szybko "
\
edit
jest jeszcze jedno rozwiązanie aby dodatkowo przy pomocy grzałek na reduktorze przyśpieszyć dwukrotnie proces przełączania :)
http://gazeo.pl/lpg/nowe-produkty/STAG- ... ,8316.html
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez abudabdi » 4 sty 2015, 19:01

Witam trochę przerobiłem jeszcze układ i obecnie jestem bardzo zadowolony , mianowicie dodałem jeszcze automatyczny włącznik świateł.
Po odpaleniu i wzroście napięcia (powyżej 13,5) układ załącza automatycznie podgrzewacz , pompkę i światła do jazdy dziennej, w włączniku są dwa obwody jeden wykorzystałem do świateł dziennych a na drugim (dodatkowo zamontowałem przełącznik by w lato można wyłączyć podgrzewanie) podgrzewacz i pompka.
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG