długosc przewodów od listwy do wtryskiwaczy
1, 2
a jeszcze u mnie jest taka bajka że 1i4 (te dłuższe)są fi 6 , a te krótsze 2i3 są fi 5 ,(chodzi o węzyki gumowe do wtrysków) może być to powodem (tak mi sie wydaje) ze jest ciut słabszy na wysokich obrotach niż na benzynie bylem u gaziarza , i instalacja jest zestrojona idealnie spalania 8-10 litrów , ogolnie chodzi fajnie
- Od: 14 sty 2011, 22:55
- Posty: 62
- Skąd: libiąż
- Auto: Mazda 626 gf 2.0 136
Od listwy do wtryskiwacza dlugosc jest calkowicie obojetna najwazniejsza jest dlugosc od wtryskiwacza do kolektora mozliwie jak najkrotsze i tej samej dlugosci
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Najlepiej zrobić sobie na pojedyńczych wtryskach i wężyki wtedy można zrobić 3-4 cm, polecam ten sposób montażu.
dokladnie daje chodzi o czas wtrysku, dzieje sie to w kilka milisekund jezeli weze beda dluzsze to minie troche czasu zamin gaz od wtrysku do kolektora i dalej do cylindra dotrze, komputer samochodu bedzie wydluzal ten czas otwarcia wtrysku zeby nadgonic uboga mieszanke i komp gazu dostosowujac te czasy tez je wydluzy co przy np pelnym bucie moze skutkowac zapetlaniem wtrysku czyli wtryski ciagle otwarte ,mniejsza dynamika na wyskokich obrotach, troche zamotalem, a jezeli sie myle to prosze mnie poprawic
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Też kiedyś się zastanawiałem nad tym mając na myśli wymianę wtryskiwaczy i .... założyłem pojedyncze na krótkich wężykach.
Ale czy to aż takie bardzo istotne jest to można sobie gdybać.
Gaz jest i tak pod ciśnieniem ok 1 bara więc czy wężyk między wtryskiwaczem a wwiertką ma te 4 czy 20 cm to nie wiem czy będą aż tak zauważalne zmiany.
A korektę +/– kilku ms czasu wtrysku i tak można zrobić korygując mapy w sterowniku lpg.
Różnica średnic wężyków też nie powinna mieć znaczenie czy to jest 4 czy 6 mm bo i tak we wtryskiwaczu masz kalibrowaną dyszę o średnicy sporo mniejszej od średnicy wężyka więc ta dysza będzie w głównej mierze stanowiła o wydatku ilościowym doprowadzonego gazu a nie średnica węża.
Ale czy to aż takie bardzo istotne jest to można sobie gdybać.
Gaz jest i tak pod ciśnieniem ok 1 bara więc czy wężyk między wtryskiwaczem a wwiertką ma te 4 czy 20 cm to nie wiem czy będą aż tak zauważalne zmiany.
A korektę +/– kilku ms czasu wtrysku i tak można zrobić korygując mapy w sterowniku lpg.
Różnica średnic wężyków też nie powinna mieć znaczenie czy to jest 4 czy 6 mm bo i tak we wtryskiwaczu masz kalibrowaną dyszę o średnicy sporo mniejszej od średnicy wężyka więc ta dysza będzie w głównej mierze stanowiła o wydatku ilościowym doprowadzonego gazu a nie średnica węża.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
woojas25 napisał(a):powiedzcie , czy jak je poskracam do długosci ok 5cm , to czy trzeba ustawiac wtryski?
Skracając przewody między wtryskiwaczem a listwą rozdzielczą gazu nie musisz robić korekt.
Korekty wskazane są jedynie przy zmianie długości przewodu między wtryskiwaczem a wwiertką w kolektorze dolotowym.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
woojas25 napisał(a):no wlasnie o te mi chodzi miedzy wtryskiwaczem , a rurką wkreconą w kolektor
W takim wypadku jednak nie zaszkodziłoby przekalibrować całość jeszcze raz.
Jeśli zmiana jest mała to nie ma aż takie dużej potrzeby korygowania tego ale jeśli długość znacząco zmienisz to i owszem.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości