Falujace obroty i gasniecie silnika przy hamowaniu
Strona 1 z 1
Witam szukałem tego tematu lecz wydaje mi sie ze moje objawy gasnacego silnika sa inne, oto moj problem. Założylem gaz sekwencje w wakacje ubiegłego roku od tamtej chwili borykam sie z falujacymi obrotami i gasnacym silniku przy hamowaniu np przed skrzyzowaniem, jezeli jade spokojnie obroty tak ok 2500 nic sie nie dzieje jezeli wchdze na wyzsze obroty i zaczynam hamowanie to faluja i w koncu silnik gasnie. Po kilkakrotnym rozruchu obroty znowu faluja i potem wszystko jest ok. Jezdzilem kilkakrotnie do kolesia gdzie zakładałem gaz on podłaczał pod komputer i cos tam ustawial to na jakis czas było wszystko ok ale ciagle dzieje sie to samo, oczywiscie wszystko dzieje sie tylko na gazie. Prosze o podwowiedzi co mam z tym zrobic . Mazda 323F 1,5 95r gaz sekwencja od czerwca 2010.
-
skladzio89
jak koles nie umie ustawic instalki to podziekuj mu slicznie i jedz do kogos "fachowego" na regulacje po pierwsze tak jak kolega wyzej po drugie sprawdz dolot ew nieszczelnosci, podcisnienia , krokowca, po trzecie dowiec sie czy twoj silnik nie posiada "dotryskow" ewentualnie zapytaj tu www.lpg-forum.pl
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Możliwe że ma ten sam problem co mój i niektórych posiadaczy BRC, z sondą lambda:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=113394 Jeżeli taką posiada.
-
lukasz2387
rumunn95 jakiego krokowca ????przeciez to sekwencja!!!!!!!!!!!!!!!!! sprawdz ,,węzyk'' ktory łaczy kolektor z map sensorem od podcisnienia w map sensorze bedziesz mial oznaczony jako ,,–''a na benzynie jak sie zachowuje.
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Już OK, instalacja się rozregulowała- mówił że tak często jest do tego pierwszego przeglądu.
Wyregulował ją najpierw bez obciążenia tzn. tylko silnik chodził a póżniej także pod obciążeniem czyli: włączyłem wszystko co mam(światła, ogrzewanie tylnej szyby,klimatyzacja,radio) i powiem tak: NIE TO AUTO Wcześniej podchodziła pod 3tyś obrotów i włączał się muł bagienny a teraz idzie tak samo jak na benzynie
Po prostu znajdż lepszego gazownika
pozdrawiam
Wyregulował ją najpierw bez obciążenia tzn. tylko silnik chodził a póżniej także pod obciążeniem czyli: włączyłem wszystko co mam(światła, ogrzewanie tylnej szyby,klimatyzacja,radio) i powiem tak: NIE TO AUTO Wcześniej podchodziła pod 3tyś obrotów i włączał się muł bagienny a teraz idzie tak samo jak na benzynie
Po prostu znajdż lepszego gazownika
pozdrawiam
- Od: 13 lip 2010, 21:46
- Posty: 12
- Skąd: Polkowice
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 1999r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości