Falujace obroty i gasniecie silnika przy hamowaniu

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez skladzio89 » 18 lut 2011, 21:46

Witam szukałem tego tematu lecz wydaje mi sie ze moje objawy gasnacego silnika sa inne, oto moj problem. Założylem gaz sekwencje w wakacje ubiegłego roku od tamtej chwili borykam sie z falujacymi obrotami i gasnacym silniku przy hamowaniu np przed skrzyzowaniem, jezeli jade spokojnie obroty tak ok 2500 nic sie nie dzieje jezeli wchdze na wyzsze obroty i zaczynam hamowanie to faluja i w koncu silnik gasnie. Po kilkakrotnym rozruchu obroty znowu faluja i potem wszystko jest ok. Jezdzilem kilkakrotnie do kolesia gdzie zakładałem gaz on podłaczał pod komputer i cos tam ustawial to na jakis czas było wszystko ok ale ciagle dzieje sie to samo, oczywiscie wszystko dzieje sie tylko na gazie. Prosze o podwowiedzi co mam z tym zrobic :) . Mazda 323F 1,5 95r gaz sekwencja od czerwca 2010.
skladzio89
 

Postprzez lukasz2387 » 19 lut 2011, 17:36

Jakiej firmy masz instalacje?
lukasz2387
 

Postprzez rumunn95 » 20 lut 2011, 10:22

jak koles nie umie ustawic instalki to podziekuj mu slicznie i jedz do kogos "fachowego" na regulacje po pierwsze tak jak kolega wyzej po drugie sprawdz dolot ew nieszczelnosci, podcisnienia , krokowca, po trzecie dowiec sie czy twoj silnik nie posiada "dotryskow" ewentualnie zapytaj tu www.lpg-forum.pl
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez lukasz2387 » 20 lut 2011, 11:51

Możliwe że ma ten sam problem co mój i niektórych posiadaczy BRC, z sondą lambda:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=113394 Jeżeli taką posiada.
lukasz2387
 

Postprzez marshal_sila » 24 lut 2011, 14:29

rumunn95 jakiego krokowca ??????przeciez to sekwencja!!!!!!!!!!!!!!!!! sprawdz ,,węzyk'' ktory łaczy kolektor z map sensorem od podcisnienia w map sensorze bedziesz mial oznaczony jako ,,–''a na benzynie jak sie zachowuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez rumunn95 » 24 lut 2011, 17:50

nie doczytalem ze to dzieje sie tylko na gazie ;P
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez manix6 » 1 mar 2011, 19:27

Też mam podobne problemy ale zauważyłem że tylko na zimnym silniku, gdy jest już nagrzany jest OK.
Jutro jadę na pierwszy przegląd po 1000km więc dam znać co koleś zrobi.
pozdro
Początkujący
 
Od: 13 lip 2010, 21:46
Posty: 12
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 1999r

Postprzez manix6 » 3 mar 2011, 10:36

Już OK, instalacja się rozregulowała- mówił że tak często jest do tego pierwszego przeglądu.
Wyregulował ją najpierw bez obciążenia tzn. tylko silnik chodził a póżniej także pod obciążeniem czyli: włączyłem wszystko co mam(światła, ogrzewanie tylnej szyby,klimatyzacja,radio) i powiem tak: NIE TO AUTO :) Wcześniej podchodziła pod 3tyś obrotów i włączał się muł bagienny a teraz idzie tak samo jak na benzynie :D
Po prostu znajdż lepszego gazownika
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 13 lip 2010, 21:46
Posty: 12
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 1999r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy LPG