Mazda 323F 2.0 V6 problem z LPG
Strona 1 z 1
Witam
Do czynienia mamy z mazda 323f 2.0 V6 z 95r z nowa instalacja LPG
– wtryski – REG Niebieskie
– ECU – LECHO SEQUEL
Auto na Pb dziala bez zarzutow problem pojawia sie na gazie. Gdy silnik jest zimny dziala ok jak sie zagrzeje zaczyna go "dusic" brakuje mu mocy przy wciskaniu pedalu gazu. przy wiekszycha mrozach nie bylo problemu ale gdy na dworze robi sie cieplej i auto jest dobrze rozgrzane nie jedzie na LPG
Gazownik wykluczyl wine instalacji kazal zmienic swiece i przewody jednak wymiana nic nie dala.
Kolega w Audi A4 mial podobny problem wymienil cewke zaplonowa i klopoty sie skonczyly. Do V6 to nie jest tani gips bo mam zespolona z aparatem zaplonowym.
Czy w tym przypadku moze byc wina cewki czy szukac rozwiazania w czyms innym??? moze mial ktos tego typu broblem i znalazl wyjscie z sytuacji??
Do czynienia mamy z mazda 323f 2.0 V6 z 95r z nowa instalacja LPG
– wtryski – REG Niebieskie
– ECU – LECHO SEQUEL
Auto na Pb dziala bez zarzutow problem pojawia sie na gazie. Gdy silnik jest zimny dziala ok jak sie zagrzeje zaczyna go "dusic" brakuje mu mocy przy wciskaniu pedalu gazu. przy wiekszycha mrozach nie bylo problemu ale gdy na dworze robi sie cieplej i auto jest dobrze rozgrzane nie jedzie na LPG
Gazownik wykluczyl wine instalacji kazal zmienic swiece i przewody jednak wymiana nic nie dala.
Kolega w Audi A4 mial podobny problem wymienil cewke zaplonowa i klopoty sie skonczyly. Do V6 to nie jest tani gips bo mam zespolona z aparatem zaplonowym.
Czy w tym przypadku moze byc wina cewki czy szukac rozwiazania w czyms innym??? moze mial ktos tego typu broblem i znalazl wyjscie z sytuacji??
- Od: 9 lut 2011, 20:11
- Posty: 13
- Skąd: okolice Lublina
- Auto: 323F 2.0 V6
Harnass napisał(a):Do V6 to nie jest tani gips bo mam zespolona z aparatem zaplonowym.
Nie jest zespolona tylko po prostu siedzi w aparacie, koszt nie jest wielki, około 150 zeta.
A to że szarpie na ciepłym to korekty mogą być źle ustawione.
A jeżeli na benzynie działa prawidłowo to na gazie też powinno i niech nie wmawia, że to nie jest wina instalacji, ok, może sprzętowo jest ok (choć nie musi bo mogą być złe wtryski, złe dysze, za słaby reduktor, różne długości węży doprowadzających, pomylone banki), to należy ją jeszcze prawidłowo wystroić.
Jak to jest nowa instalacja to niech z nią walczy aż auto będzie jeździć tak jak na benzynie, zdrutować byle jak to każdy potrafi.
On nie szarpie poprostu go muli brakuje mu mocy jak dodaje gazu na dobrze rozgrzanym silniku.
gdyby to byla wina cewki to na bezynie tez bym to czul??? bo gazownik mowil ze tylko na gazie bo LPG potrzebuje mocniejszej iskry
gdyby to byla wina cewki to na bezynie tez bym to czul??? bo gazownik mowil ze tylko na gazie bo LPG potrzebuje mocniejszej iskry
- Od: 9 lut 2011, 20:11
- Posty: 13
- Skąd: okolice Lublina
- Auto: 323F 2.0 V6
Wydaje mi sie ze gdyby np reduktor byl za slaby to ciagle brakowalo by mocy. a tak to nie zawsze bo i na cieplym silniku czesto "zlapie" i jedzie normalnie. bylem 2 razy na ustawianiu gazu mam znajomego w dobrym (drogim dlatego nie zakladalem tam) punkcie instalacji gazu i na regulacje moglbym tam pojechac ale boje sie utraty gwarancji
- Od: 9 lut 2011, 20:11
- Posty: 13
- Skąd: okolice Lublina
- Auto: 323F 2.0 V6
Chyba zmienie jeszcze ta cewke skoro znajde w tych pieniadzach zeby juz nie mial sie do czego przyczepic. pojade do niego i przedstawie mu sprawe jasno bo po co mam placic tyle za cos co tak naprawde nie dziala do konca sprawnie.
- Od: 9 lut 2011, 20:11
- Posty: 13
- Skąd: okolice Lublina
- Auto: 323F 2.0 V6
Jeżeli masz niezbyt pewne przewody zapłonowe to bym radził wymienić na nowe ngk poza tym jeżeli chodzi na benzynie Ok to nic więcej bym nie ruszał
(istotnie na benzynie może chodzić ale na gazie będzie czasem gubił zapłony na jeden cylinder zna złych przewodach)
Jak wymienisz.
A cewki na razie nie ruszaj.
Niech się gazownik spina by to chodziło
A w tych silnikach jest duży problem z doborem elementów instalacja a w szczególności wtryskiwaczy.
Nie wszystkie wtryskiwacze obsługują tak krótkie czasy wtrysków a przy zwiększeniu mnożnika auto już chodzić dobrze nie będzie.
(istotnie na benzynie może chodzić ale na gazie będzie czasem gubił zapłony na jeden cylinder zna złych przewodach)
Jak wymienisz.
A cewki na razie nie ruszaj.
Niech się gazownik spina by to chodziło
A w tych silnikach jest duży problem z doborem elementów instalacja a w szczególności wtryskiwaczy.
Nie wszystkie wtryskiwacze obsługują tak krótkie czasy wtrysków a przy zwiększeniu mnożnika auto już chodzić dobrze nie będzie.
swiece wymienilem na ngk przewody tez wydawaly sie byc ok ale i tak zmienilem na Sentecha...
duzo jezdze samochodem i juz przepykalem prawie 10tys na tym gazie ale robi sie cieplej i zaczynaja sie poglebiac te problemy. lada chwila jade wymieniac filterki do tego gazownika to juz sie postaram o to zeby sie wzial ze poprawke tej instalacji... ale cewke dla pewnosci i tak wymienie przynajmniej bede mial podstawy u gaziarzy
duzo jezdze samochodem i juz przepykalem prawie 10tys na tym gazie ale robi sie cieplej i zaczynaja sie poglebiac te problemy. lada chwila jade wymieniac filterki do tego gazownika to juz sie postaram o to zeby sie wzial ze poprawke tej instalacji... ale cewke dla pewnosci i tak wymienie przynajmniej bede mial podstawy u gaziarzy
- Od: 9 lut 2011, 20:11
- Posty: 13
- Skąd: okolice Lublina
- Auto: 323F 2.0 V6
Siw-y napisał(a): przewody tez wydawaly sie byc ok ale i tak zmienilem na Sentecha...
Zmień na jakieś porządne bo to się sypie na potęgę.
co najmniej na te stare NGK
bo to co założyłeś nie działa na lpg.
Wiec tak... uporalem sie z problemem tej instalacji gazowej.
Zmienilem cewke nie byla ja latwo znalesc bo to nie jest ta ktora jest wyzej na zdjeciu.
Do mojej mazdy pasuje ta cewka http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-mazda ... 55266.html
Jednak to nie byla przyczyna problemu. Pojechalem wiec do gazownika powiedzialem jaki jest problem i zeby przy okazji wymienil mi filterki powiedzial zebym zostawil mu samochod i sie tym zajmie. Na drugi dzien pojechalem po auto gazownik sprawdzi i stwierdzil ze wszystko jest ok ze jezdzil samochodem i nic sie nie dzieje. Odebralem go i wszystko jest juz tak jak powinno byc skonczyly sie problemy z LPG.
Wydaje mi sie ze byl jakis blad z ich winy ale byc moze nie chcieli sie przyznac i mowili ze wszystko bylo ok a problem jednak zniknal. (nie zmieniali zadnych podzespolow )
Przyczyna nie byly przewodow mimo ze nie sa z gornej polki.
Zmienilem cewke nie byla ja latwo znalesc bo to nie jest ta ktora jest wyzej na zdjeciu.
Do mojej mazdy pasuje ta cewka http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-mazda ... 55266.html
Jednak to nie byla przyczyna problemu. Pojechalem wiec do gazownika powiedzialem jaki jest problem i zeby przy okazji wymienil mi filterki powiedzial zebym zostawil mu samochod i sie tym zajmie. Na drugi dzien pojechalem po auto gazownik sprawdzi i stwierdzil ze wszystko jest ok ze jezdzil samochodem i nic sie nie dzieje. Odebralem go i wszystko jest juz tak jak powinno byc skonczyly sie problemy z LPG.
Wydaje mi sie ze byl jakis blad z ich winy ale byc moze nie chcieli sie przyznac i mowili ze wszystko bylo ok a problem jednak zniknal. (nie zmieniali zadnych podzespolow )
Przyczyna nie byly przewodow mimo ze nie sa z gornej polki.
- Od: 9 lut 2011, 20:11
- Posty: 13
- Skąd: okolice Lublina
- Auto: 323F 2.0 V6
Gdyby ktos potrzebowal cewki do tego modelu auta mam do sprzedania sprawdzony orginal a nr zamienika to 70E3010.kontakt harnass86@poczta.fm
- Od: 9 lut 2011, 20:11
- Posty: 13
- Skąd: okolice Lublina
- Auto: 323F 2.0 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości