Mazda Premacy 1.8 – Jaka instalacja LPG
30kkm rocznie i szukasz partaczy i chcesz posadzić waldemary na pokładzie?
Może wysoka cena nie zawsze idzie w parze z wysoką jakością, ale za to niska cena = niska jakość. Załóż u druciarza i po roku góra do remontu.
Może wysoka cena nie zawsze idzie w parze z wysoką jakością, ale za to niska cena = niska jakość. Załóż u druciarza i po roku góra do remontu.
panowie juz po sprawie zdecydowalem sie
bedzie BRC SEQUENT SQ 24.11 /SQ 32 WTRYSK GAZU IV GENERACJI
troszke bedzie mnie to kosztowalo ale wlew bedzie pod klapka plus pokrowiec na kolo w gratisie
zobaczymy czy warto decyzja zapadla termin umowiony
bedzie BRC SEQUENT SQ 24.11 /SQ 32 WTRYSK GAZU IV GENERACJI
troszke bedzie mnie to kosztowalo ale wlew bedzie pod klapka plus pokrowiec na kolo w gratisie
zobaczymy czy warto decyzja zapadla termin umowiony
- Od: 23 mar 2013, 20:00
- Posty: 16
- Auto: MAZDA 5 2.0 BENZYNA
Ja mam inną instalację i też tylko filtry wymieniam panowie. mówiąc kolokwialnie: dobry produkt będzie działał dobrze, jak będzie miał dobry montaż. dobry produkt będzie źle działał, jak będzie niepoprawny montaż, np. na złych podzespołach (źle dobrany reduktor, wtryskiwacze).
Pytanko mam juz zamontowana instalacje ale jest maly problem na wolnych obrotach silnik troche nie równo pracuje macie pomysl co to może być
Ustawione jest wszystko jak trzeba ale mechanik po zamontowaniu indtalacji lpg zauważył ze silnik bardziej wibruje. Z jego oceny to problem uszczelki przy kolektorze ssacym.
Jakies rady?????????
Ustawione jest wszystko jak trzeba ale mechanik po zamontowaniu indtalacji lpg zauważył ze silnik bardziej wibruje. Z jego oceny to problem uszczelki przy kolektorze ssacym.
Jakies rady?????????
- Od: 23 mar 2013, 20:00
- Posty: 16
- Auto: MAZDA 5 2.0 BENZYNA
Jeśli świece wymienione, luz zaworowy w normie, instalka odpowiednio zamontowana i wyregulowana, układ chłodzenia odpowietrzony, a sonda lambda nie świruje, to faktycznie może być coś z uszczelką :–)
Jedno jest pewne – gazmajster jest od tego, żeby wyniuchać co jest nie tak. Jak montowałem w GE (FP) gaz to wyszło, że sonda lambda się od czasu wiesza. Gazimierz sam doszedł, zadzwonił po decyzję, wymienił i z głowy.
Pzdr, flx
Dopisano 24 lut 2016 2:40:
O przepływomierzu zapomniałem.
Jedno jest pewne – gazmajster jest od tego, żeby wyniuchać co jest nie tak. Jak montowałem w GE (FP) gaz to wyszło, że sonda lambda się od czasu wiesza. Gazimierz sam doszedł, zadzwonił po decyzję, wymienił i z głowy.
Pzdr, flx
Dopisano 24 lut 2016 2:40:
O przepływomierzu zapomniałem.
Ci którzy zakładali instalacje juz przed zalozeniem zadzwonili i dali info ze silnik nie równo pracuje ale podjechalem do swojego mechanika i mniej więcej juz wie co może sie dziać ale we wtorek zaprowadzam isie okaże jak narazie to gdzies na przewodach dostaje lewe powietrze ale musza sie upewnić co jest przyczyną
Jak narazie z samej instalacji jestem zadowolony tylko gdyby na obroty trzymal silnik
Dopisano 25 lut 2016, 17:41:
A instalacja zalozona wna ostrobramskiej ENERGY GAZ POLSKA
Jak narazie z samej instalacji jestem zadowolony tylko gdyby na obroty trzymal silnik
Dopisano 25 lut 2016, 17:41:
A instalacja zalozona wna ostrobramskiej ENERGY GAZ POLSKA
- Od: 23 mar 2013, 20:00
- Posty: 16
- Auto: MAZDA 5 2.0 BENZYNA
Zakładaj takie, jakie były oryginalnie w silniku. Z pamięci nie powiem, za długo jeździłem 626 GE z FP... Coś mi się kołacze, że w silniku FS są NGK BKR5E-11. Jeśli się mylę koledzy mnie zaraz poprawią :–)
Z kontrolką silnika ngk ZFR5F-11. Bez kontrolki tak jak kolega wyżej napisał.
Ogólnie odradzam ngk bo miałem z nimi problemy. Szarpanie na gazie i benzynie od samego początku. Znieniłem na beru i ustało. Polecam Beru ultra Z158, jest to zamiennik ngk które podałem powyżej.
Podzielę się z wami moją smutną historią.
3 lata temu założyłem instalację:
STAG300 ISA 2
HANA 2000 RED
Przez rok i 25tys km było wszystko ok aż w końcu zaczęło szarpać. Pojechałem do gazownika który zamiast szukać przyczyny w instalacji i podzespołach szukał problemu tylko w regulacji. Po kilku miesiacach zmieniłem gazownika który wyczyścił wtryski gazowe i wyregulował wszystko tak że znowu chodziło ok. Po 10tys km znowu problemy z szarpaniem. Dowiedziałem się że stag 300 i jego cudowne zubożenie nie do końca radzą sobie z silnikiem mazdy, ale mimo wszystko dalej jeździłem po gazownikach i płaciłem pieniądze za regulacje itp. W koncu jak znalazłem informację na forum że LPGTECH jest najlepszym wyborem do tego silnika odczułem już szarpanie nawet na benzynie. Wymieniłem świece i kable jak co roku i nadal brak poprawy. Wymieniłem uszkodzony dolot (gumowa rura między filtrem a przepustnicą), wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy, zrobiłem reset silnika i... NIC. Nadal szarpie na benzynie a z wydechu "pierdzi". Wczoraj podjechałem do mechanika i... kompresja silnika na jednym cylindrze jest o 1/3 mniejsza jak w innych. Zawory do wymiany, planowanie głowicy itd.
Mam już dosyć problemów na gazie.
Po remoncie chciałbym zmienić i gazownika i sterownik.
Powiedzcie czy STAG 300-4-ISA2 można zamienić sterownikiem LPGTECH 304 lub 324 zostawiając resztę instalscji?
Czy będzie to wymiana typu plug&play?
Ogólnie odradzam ngk bo miałem z nimi problemy. Szarpanie na gazie i benzynie od samego początku. Znieniłem na beru i ustało. Polecam Beru ultra Z158, jest to zamiennik ngk które podałem powyżej.
Podzielę się z wami moją smutną historią.
3 lata temu założyłem instalację:
STAG300 ISA 2
HANA 2000 RED
Przez rok i 25tys km było wszystko ok aż w końcu zaczęło szarpać. Pojechałem do gazownika który zamiast szukać przyczyny w instalacji i podzespołach szukał problemu tylko w regulacji. Po kilku miesiacach zmieniłem gazownika który wyczyścił wtryski gazowe i wyregulował wszystko tak że znowu chodziło ok. Po 10tys km znowu problemy z szarpaniem. Dowiedziałem się że stag 300 i jego cudowne zubożenie nie do końca radzą sobie z silnikiem mazdy, ale mimo wszystko dalej jeździłem po gazownikach i płaciłem pieniądze za regulacje itp. W koncu jak znalazłem informację na forum że LPGTECH jest najlepszym wyborem do tego silnika odczułem już szarpanie nawet na benzynie. Wymieniłem świece i kable jak co roku i nadal brak poprawy. Wymieniłem uszkodzony dolot (gumowa rura między filtrem a przepustnicą), wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy, zrobiłem reset silnika i... NIC. Nadal szarpie na benzynie a z wydechu "pierdzi". Wczoraj podjechałem do mechanika i... kompresja silnika na jednym cylindrze jest o 1/3 mniejsza jak w innych. Zawory do wymiany, planowanie głowicy itd.
Mam już dosyć problemów na gazie.
Po remoncie chciałbym zmienić i gazownika i sterownik.
Powiedzcie czy STAG 300-4-ISA2 można zamienić sterownikiem LPGTECH 304 lub 324 zostawiając resztę instalscji?
Czy będzie to wymiana typu plug&play?
-
daniello001
Bo niestety coś w tym jest co piszesz. 30 kkm na gazie i podszarpki. Normalnie wymieniam świece co 10 kkm, teraz zostawiłem na 20 kkm. Ostatnio zaczął podszarpywać na 3 biegu. Gazownik (telefonicznie) mówi o świecach, zobaczymy co będzie po wymianie.
Pzdr Flx
Pzdr Flx
Na nowych świecach zmniejsz dystans elektrod na 0,9. Ponoć pomaga. Ja nie miałem okazji się o tym przekonać. Mam nadzieję, że tobie dłużej silnik pochodzi bez wymiany zaworów. Dodatkowo zauważyłem, że po regulacji u mnie mapy benzyny i gazu się nie pokrywały... i gazownik mówił że tak ma być... jestem ciekaw czy to prawda.
-
daniello001
Odświeżę trochę wątek.
Witam wszystkich. 3 tygodnie temu postanowiłem zagazować swoją madzie. Posiadam ją od lipca zeszłego roku i cały ten czas jeździłem na PB. Stwierdziłem, że 'po co przepłacać' i udałem się do gazownika. Instalacja KME. Mechanik stwierdził, że montowali ją już w tych autach i było wszystko dobrze. Od początku po wymianie szarpało na gazie. Na PB nigdy nie miałem żadnych problemów i w dalszym ciągu nie mam. Ale na gazie to jakaś masakra. Gazownik stwierdził, że muszę wymienić (prócz kabli i świec) również cewki i sondę. Cewki wymieniłem tydzień temu, sonde 20 minut temu i dalej to samo. Ręce mi już opadają;/ Teraz zastanawiam się, czy to przez to całe zubożanie mazdy. Czy ktoś mógłby coś doradzić?
Witam wszystkich. 3 tygodnie temu postanowiłem zagazować swoją madzie. Posiadam ją od lipca zeszłego roku i cały ten czas jeździłem na PB. Stwierdziłem, że 'po co przepłacać' i udałem się do gazownika. Instalacja KME. Mechanik stwierdził, że montowali ją już w tych autach i było wszystko dobrze. Od początku po wymianie szarpało na gazie. Na PB nigdy nie miałem żadnych problemów i w dalszym ciągu nie mam. Ale na gazie to jakaś masakra. Gazownik stwierdził, że muszę wymienić (prócz kabli i świec) również cewki i sondę. Cewki wymieniłem tydzień temu, sonde 20 minut temu i dalej to samo. Ręce mi już opadają;/ Teraz zastanawiam się, czy to przez to całe zubożanie mazdy. Czy ktoś mógłby coś doradzić?
- Od: 4 kwi 2017, 19:22
- Posty: 4
- Auto: Mazda Premacy 1.8 2003
Przypuszczam że gazownik porobił w złym miejscu nawierty w kolektorze dolotowym.
Sporo modeli Mazdy ma w kolektorze zamontowane klapki. Jak w złym miejscu są króćce to takie właśnie mogą być objawy.
Kolejna sprawa to mogą być za mało wydajne wtryskiwacze. mazda wymaga szybkich i wydajnych wtryskiwaczy lpg. KME Nevo obsługuje fanaberie mazdy więc nie ma co zwalać winy na sterownik lpg.
Sporo modeli Mazdy ma w kolektorze zamontowane klapki. Jak w złym miejscu są króćce to takie właśnie mogą być objawy.
Kolejna sprawa to mogą być za mało wydajne wtryskiwacze. mazda wymaga szybkich i wydajnych wtryskiwaczy lpg. KME Nevo obsługuje fanaberie mazdy więc nie ma co zwalać winy na sterownik lpg.
- Od: 27 paź 2016, 15:36
- Posty: 25
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 1.6 benzyna 2004
Dodam, że szarpanie wzmacnia się w momencie, gdy np włączę klimę, albo 'długie' światła. Wczoraj do nich podjechałem, koleś przejechał się ze mną i laptopem, zrobiliśmy ok 20-30 km w mieście i poza, ale dalej jak szarpało, tak szarpie. Najbardziej widać to pod samochodem, gdzie dosłownie lata cały układ wydechowy. A i jeszcze jedno pytane. Czy coś może stać się silnikiem, gdy jeżdżę na takim szarpiącym sprzęcie?
- Od: 4 kwi 2017, 19:22
- Posty: 4
- Auto: Mazda Premacy 1.8 2003
wytłuczesz mocowanie silnika, przeniesienie napędu, szarpanie to z reguły nieodpowiednia dawka więc może i zawory dostaną.
w premacy chyba jeszcze nie ma klapek żadnych. u mnie na pewno nie a kolektory z wyglądu identyczne
w jakim zakresie obrotów to szarpanie?
w premacy chyba jeszcze nie ma klapek żadnych. u mnie na pewno nie a kolektory z wyglądu identyczne
w jakim zakresie obrotów to szarpanie?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości