Mazda Premacy 1.8 – Jaka instalacja LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez wegus_1 » 15 cze 2014, 21:52

Przemek323c napisał(a):Bedziesz mial przez nia wiecej problemow niz pozytku.


ale tylko przez lubryfikację
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2011, 16:51
Posty: 91 (2/0)
Skąd: Piła
Auto: Mazda 5 1.8 2010 r. FL
626 GF/GW 2.0 2000 r. FL
Ford Scorpio 2.9 V6 12V 1995 r.
sprzedana: Premacy 1.9 2004 r. FL

Postprzez maciek.emp » 15 cze 2014, 21:55

wegus_1 napisał(a):
Przemek323c napisał(a):Bedziesz mial przez nia wiecej problemow niz pozytku.


ale tylko przez lubryfikację


to pytanie czy twierdzenie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2014, 08:38
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Auto: Premacy CP

Postprzez Przemek323c » 16 cze 2014, 06:05

maciek.emp napisał(a):to pytanie czy twierdzenie?


Jesli to twierdzenie to racja, a jesli pytanie to odpowiedz brzmi tak.
Przemek323c
 

Postprzez xpiotrekf » 26 sie 2014, 10:37

Witam
Ja również zagazowałem niedawno moją Premacy, wybrałem instalacje zgodnie z sugestiami z forum i chciałbym się dowiedzieć czy wszystko jest jak należy, czy cisnąć gazownika żeby ją jeszcze podregulował.
Premacy 2003, 1.8 100KM
Instalacja:
Stag-4 Qbox Basic
Hana 2001 czerwona
Parownik AC R01
Auto jeździ poprawnie, bardzo rzadko ok 2300 lub ok 2800 obrotów, czuć jakby pojedyncze przerwanie, ale nie przeszkadza to w jeździe, średnie spalanie przy jeździe pół na pół miasto/trasa wychodzi ok 10,5 – 11 lpg.
Czy przy tych podzespołach da się w ogóle wyeliminować te przerwania, i czy nie jest za duże spalanie ?? benzyny paliło mi ok 9,5l. Nie pojawiają się też żadne check engine. Przejechałem na razie ok 600km.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lis 2013, 20:22
Posty: 6
Skąd: Sieradz
Auto: Premacy CP 1.8 Active 2003 LPG

Postprzez Przemek323c » 26 sie 2014, 11:23

I tak bedziesz mial przeglad po 1000km wiec regulacja powinna zostac poprawiona.
Przemek323c
 

Postprzez xpiotrekf » 26 sie 2014, 12:06

Tylko kazał mi przyjechać na przegląd dopiero po 10 tys. km na wymiane filtrów.
Ale przejade się wcześniej właśnie jak z 1000 km zrobie i niech obada czy wszystko jest ok.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lis 2013, 20:22
Posty: 6
Skąd: Sieradz
Auto: Premacy CP 1.8 Active 2003 LPG

Postprzez Piotr Raczkowski » 26 sie 2014, 12:38

xpiotrekf napisał(a):średnie spalanie przy jeździe pół na pół miasto/trasa wychodzi ok 10,5 – 11 lpg.
mi pali tyle samo jeśli sterownik ma zubożenie mazdy to szarpać nie powinno
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez Przemek323c » 26 sie 2014, 12:53

Dobra praktyka jest przeglad po 1000km po instalacji chocby z uwagi na ulozenie sie reduktora.
Przemek323c
 

Postprzez bezoki » 27 sie 2014, 10:46

Panowie, przejrzałem sobie temat i zwracam się z pytaniem: mam Mazdę Premacy 1.8 i chcę ją zagazować. Nie znam się super na samochodach, ale byłem u znajomego gaziarza i polecał bardzo mocno Zenit Pro albo Compact, wtr. Hana i red. Arctic. Pytanie do Was: przede wszystkim jaka jest różnica pomiędzy Zenit Pro i Compactem?
bezoki
 

Postprzez Przemek323c » 27 sie 2014, 12:15

Compact jest duzo ubozszy (nawet czujnik temp gazu to opcja), a nawet sami tworcy przyznaja sie ze wbudowane korekty od temperatury i cisnienia sa kiepskie.
Przemek323c
 

Postprzez silberrot » 28 sie 2014, 13:24

Witam
Mam Mazde Premacy 2003, 74KM i chciałbym zainstalować gaz. Auto sporwadzone z Niemiec, jestem pierwszym wlascicielem w Polsce. Czy ktos moze polecic godnego zaufania gazownika z Warszawy/okolic, poniewaz spotykam naprawde przerowne opinie na forum i nie wiem juz jakie ustawienie jest najlepsze, dla najlepszego spalania i aby uniknąć problemu opisywanego przez Was szarpania? Dzieki za pomoc
silberrot
 

Postprzez papapower7 » 1 wrz 2014, 10:56

Co do gazownika to ja montowałem w Energy Gaz Polska, z Warszawy na Ostrobramskiej. Ogólnie warsztat całkiem dobry, ja u sibie mam BRC Sequent P&D, problemów nie ma żadnych czy to z szarpaniem czy ze spalaniem i kalibracją. Do Premacy wystarczy Ci STAG, tylko to jest składak albo lepiej BRC Sequent 24, wyjdzie Ci nawet taniej niż STAG na dobrych wtryskach.
Początkujący
 
Od: 15 lip 2014, 18:28
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG

Postprzez Przemek323c » 1 wrz 2014, 11:19

papapower7 napisał(a):tylko to jest składak


Da sie juz zlozyc "nie skladaka", tylko co to zmienia ?
Przemek323c
 

Postprzez bezoki » 5 wrz 2014, 12:18

Przemek – dzięki. W takim razie chyba zdecyduję się na ten zenit pro, skoro jest taka różnica.
bezoki
 

Postprzez Przemek323c » 5 wrz 2014, 12:26

Ja bym nawet zenita nie zakladal ale twoja decyzja :)
Przemek323c
 

Postprzez xpiotrekf » 28 paź 2014, 16:04

Witam

Jak już pisałem parę postów wcześniej niedawno założyłem gaz do premacy i mam problem bo pojawiają się szarpnięcia na gazie, u gazownika byłem po przejechaniu 1000 km, zmniejszył przerwę na świecach do 0,8 mm, podciągnął mnożnik i doszło trochę więcej pod butem ale szarpnięcia nadal występują.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, w sterowniku nie mam zaznaczonej opcji "inteligentna obsługa dotrysków" jedynie ustawiony mam "próg obcinania dotrysków" jak dobrze pamiętam na 0,1 i z tego co mówił mój gazownik z tą opcją inteligentnej obsługi bardziej szarpało niż bez.
Ta opcja ma być więc włączona czy nie ??
Mam też pozwolenie od gazownika, żeby się samemu podpiąć pod sterownik i spróbować coś pozmieniać (głównie mówił o tym progu odcięcia wtrysków i inteligentnej obsłudze) , czy coś byście doradzili, mogę zrobić screeny z mapami i konfiguracją ??

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lis 2013, 20:22
Posty: 6
Skąd: Sieradz
Auto: Premacy CP 1.8 Active 2003 LPG

Postprzez gazparts » 29 paź 2014, 00:47

obsługę dotrysków trzeba włączyć
zależy jeszcze jak reszta zmontowana
nawierty itp
jak nie poradzicie sobie z tematem zapraszam na młyny
mazdy ogarniamy :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez xpiotrekf » 4 lis 2014, 11:11

Włączyłem inteligentną obsługę dotrysków i jak na razie żadnych szarpnięć czy przerwań, także jest jak należy.
A czy mnożnik nie jest zbyt wysoki, bo na innym forum doradzano mi wymianę
wtryskiwaczy na zielone by go zmniejszyć. Czy obecne ustawienia mnożnika i ciśnienia wpływają na trwałość wtryskiwaczy i reduktora ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lis 2013, 20:22
Posty: 6
Skąd: Sieradz
Auto: Premacy CP 1.8 Active 2003 LPG

Postprzez Przemek323c » 4 lis 2014, 13:41

A jaki jest ten mnoznik ?
Przemek323c
 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Moderator

Moderatorzy LPG