Autokalibracja SGI

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez TRIBUTE » 16 maja 2005, 21:14

Do czego służy autokalibracja instalacji SGI i kiedy należy ją przeprowadzić? Czy po każdej modyfikacji mieszanki trzeba to robić?
Podpowiedzcie jak powinienem postąpić.

Pozdrawiam TRIBUTE :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2004, 20:58
Posty: 237
Auto: Xedos CA KF '96

Postprzez MiKo » 17 maja 2005, 14:22

Wg mojej wiedzy autokalibracja służy do ustawienia mapy na podstawie której pracuje silnik, robi się ją tylko gdy coś się dzieje niedobrego :)
Co do mieszanki – u mnie w SGI się jej w ogóle nie ustawia, tylko ciśnienie gazu i zależnie od potrzeb kalibracja :)

BTW. Nawet przy wymianie filtra powietrza nie trzeba nic regulować :D

Oczywiście u Ciebie może być inaczej jeśli masz instalkę innego producenta.
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 16:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez TRIBUTE » 17 maja 2005, 22:35

Jaka to instalacja SGI w której nie ustawia się mieszanki, moja SGI GMS ma właśnie ustawienia.
Problem tylko w tym jak się tego nauczyc. Szukam podpowiedzi <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2004, 20:58
Posty: 237
Auto: Xedos CA KF '96

Postprzez TRIBUTE » 20 maja 2005, 07:45

Mam pytanie zwiazane z ustawieniem instalacji SGI GMS , jakie ciśnienie powinno być na parowniku.
Czym się ustawia spalanie gazu ciśnieniem czy czasem otwarcia wtryskiwaczy . <faja>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2004, 20:58
Posty: 237
Auto: Xedos CA KF '96

Postprzez MiKo » 21 maja 2005, 11:31

TRIBUTE napisał(a):Mam pytanie zwiazane z ustawieniem instalacji SGI GMS , jakie ciśnienie powinno być na parowniku.
Czym się ustawia spalanie gazu ciśnieniem czy czasem otwarcia wtryskiwaczy . <faja>
Pozdrawiam


Ciśnienie 0,95 przy pojemności 1,5 litra ustawiane przy diagnozie komputerowej śrubcykiem pod zaślepką na górze parownika :)
Czasy wtrysków ściąga z kompa benzyny.

Instalacja LandiRenzo OMEGAS.

"Bazując na czasach otwarcia wtryskiwaczy paliwowych, temperaturze i ciśnieniu LPG, podciśnieniu w kolektorze ssącym oraz sygnale obrotów silnika – sterownik OMEGAS wysyła informację na listwę wtryskiwaczy gazowych z gotowymi czasami ich otwarcia, Wtryskiwacze paliwowe reagują natychmiast na ewentualne polecenia wynikające z działania układu OBD, a informacje te, przechwycone przez okablowanie OMEGAS stają się jednocześnie podstawą do skorygowania czasów otwarć wtryskiwaczy gazowych.
W związku z tego typu rozwiązaniem we współpracy z OMEGAS nie stosuje się żadnych emulatorów – ani rozcięcia oszukujących układ Softwear OMEGAS jest niezwykle prosty w obsłudze, a jego adaptacja do danego silnika zajmuje ok, 2 min i nie wymaga wyjeżdżania z warsztatu. kontrola ciśnienia LPG, umożliwia samoczynne przejście na benzynę po wypaleniu gazu ze zbiornika, jest sygnalizowane dzwonkiem.:
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 16:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez TRIBUTE » 21 maja 2005, 23:12

Ja przy pojemności 2.0 litra mam ustawione ciśnienie 0,76 wynika z tego że to zamało.
Spala mi 13 litrów gazu to chyba za dużo jak na taką instalację. <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2004, 20:58
Posty: 237
Auto: Xedos CA KF '96

Postprzez MiKo » 22 maja 2005, 08:33

TRIBUTE napisał(a):Ja przy pojemności 2.0 litra mam ustawione ciśnienie 0,76 wynika z tego że to zamało.
Spala mi 13 litrów gazu to chyba za dużo jak na taką instalację. <killer>


Może to normalne, w końcu masz inna instalke ?!?
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 16:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez TRIBUTE » 22 maja 2005, 08:56

Normalne to chyba nie jest , może najpierw sprawdzić spalanie paliwa . <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2004, 20:58
Posty: 237
Auto: Xedos CA KF '96

Postprzez Puhcio » 22 maja 2005, 09:01

TRIBUTE ile kosztowała Cię SGI do V6, jakie poniosisz dodatkowe koszty, jakie wrażenia, jak silnik to znosi ?

Napisz na PW, lub jak chcesz na forum :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 16:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez TRIBUTE » 22 maja 2005, 13:15

Wrażenia to takie że dużo pali gazu, inaczej to sobie wyobrarzałem co chodzi o SGI <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2004, 20:58
Posty: 237
Auto: Xedos CA KF '96

Postprzez MiKo » 22 maja 2005, 21:06

Tribute nie poddawaj sie, napewno to kwestia regulacji, a palić i tak 15% będzie więcej niz PB.
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 16:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez TRIBUTE » 23 maja 2005, 09:57

Dziękuję za pocieszenie, spalanie mogę przelknoć denerwuje mnie jedynie opóźniona reakcja podczas przyspieszania między 2500 a 3500 obr .
Miałem nadzieję ze ktoś mi podpowie jak ustawić instalację SGI ,a jednak będę musiał pojechać do fachowców
Gdzie mogę w Lubelskim waszym zdaniem ustawić instalację <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2004, 20:58
Posty: 237
Auto: Xedos CA KF '96

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG