Dziura w mocy przy 4500rpm
Strona 1 z 1
Witam, przy ostrzejszej jeździe tak około 4500/5000rpm następuje krótkotrwałe zamulenie po czym samochód znów powraca do swojej mocy. Co to może być? Czyż by to jakieś zubożenie?
Instalacja to stag 200+valteki+ reduktor REG by OMVL – ITALY Pernumia
Instalacja to stag 200+valteki+ reduktor REG by OMVL – ITALY Pernumia
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
No madzia już pełnoletnia(1992). Też ich podejrzewam ale to jest taki moment około tych 4500rpm takie jak by szarpnięcie a później znów idzie do 6000rpm spokojnie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Jak masz na benzynie dobrze , a na gazie nie bardzo trzeba gaziarza odwiedzić
w sumie na benzynce nie próbowałem bo miałem mało.
W sumie to w normalnej eksploatacji to nie przeszkadza, tylko dziś jak chciałem ją przegonić to właśnie to zauważyłem
W sumie to w normalnej eksploatacji to nie przeszkadza, tylko dziś jak chciałem ją przegonić to właśnie to zauważyłem
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
podpinam się pod temat:
Byłem dzisiaj na regulacji, bo zauważyłem dziurę przy 3500 obrotów trwająca 0,5 sekundy gdzieś. Potem jest ok. Czyścili mi przepustnicę, ustawiali mapy ale mam wrażenie, że nie do końca byli pewni jak ustawić staga 300 plus. Czy są konkretne "dobre" ustawienia mapy? Pytam, bo dobrą opcją byłby zakup kabelka i poustawianie sobie tego samemu.
Byłem dzisiaj na regulacji, bo zauważyłem dziurę przy 3500 obrotów trwająca 0,5 sekundy gdzieś. Potem jest ok. Czyścili mi przepustnicę, ustawiali mapy ale mam wrażenie, że nie do końca byli pewni jak ustawić staga 300 plus. Czy są konkretne "dobre" ustawienia mapy? Pytam, bo dobrą opcją byłby zakup kabelka i poustawianie sobie tego samemu.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Co do kabla to kupowałem od tego gościa za 35zł i nie narzekam Link Allegro Tylko trzeba pamiętać ze można stracić gwarancję – każde połączenie jest zapisywane w STAG'u. Konkretnych dobrych ustawień nie ma, trzeba każde auto indywidualnie ustawić podczas jazdy.
- Od: 6 lis 2009, 17:30
- Posty: 38
- Skąd: CLI
- Auto: Mazda 323F BA Z5 '95 PB/LPG
Ja obstawiam i waldemary i reduktor, u mnie ten reduktor ma spadki na z 1.2 na 0.7 bara, i jak tylko sie trochę zasyfi to bedzie dupa, o waldemarach to nic nie powiem bo już mam je wymontowane. Jak masz chęci inwestować, to ze swojego doświadczenia polecam pojedyńcze magic jety, na razie jestem zadowolony, cenowo dają radę, szybkościowo też, spokojnie wyrabiają 115km. No chyba że chcesz kupić prawdziwe wtryskowacze gazowe to bierz Hana.
- Od: 26 cze 2008, 22:33
- Posty: 37
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: CIVIC EK3 D15Z6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości