Dziura w mocy przy 4500rpm

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez noxes » 11 lis 2010, 13:16

Witam, przy ostrzejszej jeździe tak około 4500/5000rpm następuje krótkotrwałe zamulenie po czym samochód znów powraca do swojej mocy. Co to może być? Czyż by to jakieś zubożenie?
Instalacja to stag 200+valteki+ reduktor REG by OMVL – ITALY Pernumia
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez gazparts » 11 lis 2010, 13:40

Raczej nie zubożenie
a który rok mazdki?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez rumunn95 » 11 lis 2010, 15:59

ja stawiam na valteki ;p
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez noxes » 11 lis 2010, 18:06

No madzia już pełnoletnia(1992). Też ich podejrzewam ale to jest taki moment około tych 4500rpm takie jak by szarpnięcie a później znów idzie do 6000rpm spokojnie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez rumunn95 » 11 lis 2010, 19:59

na poczatek wymien swiece i kable i filtry tez przy okazji
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez noxes » 11 lis 2010, 20:16

He mam nówki.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez gazparts » 11 lis 2010, 22:13

Jak masz na benzynie dobrze , a na gazie nie bardzo trzeba gaziarza odwiedzić
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez noxes » 11 lis 2010, 23:20

w sumie na benzynce nie próbowałem bo miałem mało.
W sumie to w normalnej eksploatacji to nie przeszkadza, tylko dziś jak chciałem ją przegonić to właśnie to zauważyłem
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Arturo_84 » 9 gru 2010, 15:51

a na moje to zasyfiona przepustnica i przepływomierz, miałem to samo w nissanie. Przeczyszczenie preparatem do gaźników spowodowało że już się nie bałem wyprzedzać ;)

Ja miałem dziurę przy 3800 obr/min.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2010, 15:27
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos CA 1.6 16V, LPG

Postprzez noxes » 9 gru 2010, 18:21

heh a ja mam czyściutką przepustnicę.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Raver » 12 gru 2010, 20:58

Ciekawe czy Ci ciśnienie na reduktorze nie siada przy pełnym bucie... Jechać do gaziarza i się z nim przejechać z podpiętym lapkiem niech luka ocb, jeśli na benzynie jest ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2009, 17:30
Posty: 38
Skąd: CLI
Auto: Mazda 323F BA Z5 '95 PB/LPG

Postprzez twardy103 » 16 gru 2010, 18:53

podpinam się pod temat:
Byłem dzisiaj na regulacji, bo zauważyłem dziurę przy 3500 obrotów trwająca 0,5 sekundy gdzieś. Potem jest ok. Czyścili mi przepustnicę, ustawiali mapy ale mam wrażenie, że nie do końca byli pewni jak ustawić staga 300 plus. Czy są konkretne "dobre" ustawienia mapy? Pytam, bo dobrą opcją byłby zakup kabelka i poustawianie sobie tego samemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 00:25
Posty: 686 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008

Postprzez noxes » 16 gru 2010, 19:16

Tylko nie popełnij błędu przy zakupie kabelka. Zapytaj Ravera jaki był by najlepszy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Raver » 17 gru 2010, 13:27

Co do kabla to kupowałem od tego gościa za 35zł i nie narzekam Link Allegro Tylko trzeba pamiętać ze można stracić gwarancję – każde połączenie jest zapisywane w STAG'u. Konkretnych dobrych ustawień nie ma, trzeba każde auto indywidualnie ustawić podczas jazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2009, 17:30
Posty: 38
Skąd: CLI
Auto: Mazda 323F BA Z5 '95 PB/LPG

Postprzez noxes » 17 gru 2010, 14:40

Ja mam z firmy AC auto gaz i powinien też być dobry, ale musiałem zastosować przejściówkę USB/RS która nie spełnia swojego zadania w win7
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez vengador » 6 sty 2011, 18:12

Ja obstawiam i waldemary i reduktor, u mnie ten reduktor ma spadki na z 1.2 na 0.7 bara, i jak tylko sie trochę zasyfi to bedzie dupa, o waldemarach to nic nie powiem bo już mam je wymontowane. Jak masz chęci inwestować, to ze swojego doświadczenia polecam pojedyńcze magic jety, na razie jestem zadowolony, cenowo dają radę, szybkościowo też, spokojnie wyrabiają 115km. No chyba że chcesz kupić prawdziwe wtryskowacze gazowe to bierz Hana.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2008, 22:33
Posty: 37
Skąd: WARSZAWA
Auto: CIVIC EK3 D15Z6

Postprzez noxes » 6 sty 2011, 19:39

Heh, jak narazie to nie mam czasu,pieniędzy i ochoty na to. Kabel kupiony, ale pod moim laptopem niestety on nie działa.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy LPG