Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Stag Qbox ma duże możliwości, dodatkowo jest rozwojowy, jak 4 cylindry to warto to brać, sprawdza się dobrze jak narazie.
Tzn. ja mam zamontowane w Mondeo 2.0, ale to bliźniaczy silnik co w 6 2.0
Stag Qbox
Zeta N, choć nie wiem czy nie powinien być Zeta S
Hana pojedyncze
Działa prawidłowo, ale mam jeszcze do wyregulowania, bo podczas montarzu miałem cewkę zapłonową na wykończeniu, zresztą to już inna historia.
Cenę napisze, żeby nie było 2100 lub 2200, zapomniałem (montaż 2 dni po kontakcie telefonicznym), ale instalacja nie jest zbyt schludnie zrobiona, mój gazownik się popsuł
Tzn. ja mam zamontowane w Mondeo 2.0, ale to bliźniaczy silnik co w 6 2.0
Stag Qbox
Zeta N, choć nie wiem czy nie powinien być Zeta S
Hana pojedyncze
Działa prawidłowo, ale mam jeszcze do wyregulowania, bo podczas montarzu miałem cewkę zapłonową na wykończeniu, zresztą to już inna historia.
Cenę napisze, żeby nie było 2100 lub 2200, zapomniałem (montaż 2 dni po kontakcie telefonicznym), ale instalacja nie jest zbyt schludnie zrobiona, mój gazownik się popsuł
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Co byście mi doradzili ?
Wziąć Staga 300 Premium czy TECHa (tylko jakiego do mojego samochodu ?)
Mam wybrać coś pomiędzy tymi sterownikami.
Proszę o opinie osób które znają temat.
Wziąć Staga 300 Premium czy TECHa (tylko jakiego do mojego samochodu ?)
Mam wybrać coś pomiędzy tymi sterownikami.
Proszę o opinie osób które znają temat.
Bierz techa i będziesz zadowolony
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Gregory napisał(a):Zeta N, choć nie wiem czy nie powinien być Zeta S
To praktycznie takie same reduktory, do 136KM starczy wersja N.
-
Przemek323c
Przemek323c napisał(a):Gregory napisał(a):Zeta N, choć nie wiem czy nie powinien być Zeta S
To praktycznie takie same reduktory, do 136KM starczy wersja N.
ale ten silnik ma 145 KM (jeżeli dobrze pamiętam). W naszych M6 141/147. Ma to jakieś praktyczne znaczenie
Ogolnie do 150 nka daje rade ale jak jest w tym konlretnym przypadku wypadaloby sprawdzic.
-
Przemek323c
Witam,
Panowie rozglądam się za instalacją do dopiero co kupionej Madzi, po lekturze tego wątki i nie tylko, wytypowałem sobie w regionie kilka serwisów do których wysłałem zapytania, dostałem kilka propozycji i jak na razie jestem najbliższy warsztatowi, który zaproponował poniższe konfiguracje i na którego najbardziej liczyłem.
Proszę o opinię na ich temat, jaki reduktor najlepiej wybrać?
Czy wielozawór i węże będą optymalne w tej cenie a może oczekiwać czegoś innego? (wiem, że węże Parkera polecaliście już)
Co mogę zyskać dzięki stag 300-4 isa2 w stosunku do 4 plus lub też qbox i 300-4 premium?
Sterownik / Reduktor / Wtryskiwacze
STAG 4 ECO / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2700 złotych
STAG 4 PLUS / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2800 złotych
STAG 300-4 ISA-2 / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2900 złotych
STAG 4 QBOX / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 3000 złotych
STAG 300-4 PREMIUM / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 3100 złotych
Zawór tankowania pod klapkę, Wielozawór TOMASETTO, Węże gazowe PARKER
W cenie montażu wliczony jest demontaż kolektora ssącego do nawiertów – nie znam się aż tak i nie bardzo wiem o co chodzi, dobrze czy źle świadczy to o usłudze?
Wykonali podobno kilkaset tych aut gdyż "te silniki występują zarówno w Fordach, Volvo i Mazdach różnią się tylko osprzętem", są autoryzowanym serwisem Staga i to mnie do nich przekonuje.
Niestety do Buska mam 450km w jedną stronę i jednak wolę uniknąć takiej trasy (choć uwielbiam jazdę Magdą )
Z góry dziękuję za podpowiedź.
Panowie rozglądam się za instalacją do dopiero co kupionej Madzi, po lekturze tego wątki i nie tylko, wytypowałem sobie w regionie kilka serwisów do których wysłałem zapytania, dostałem kilka propozycji i jak na razie jestem najbliższy warsztatowi, który zaproponował poniższe konfiguracje i na którego najbardziej liczyłem.
Proszę o opinię na ich temat, jaki reduktor najlepiej wybrać?
Czy wielozawór i węże będą optymalne w tej cenie a może oczekiwać czegoś innego? (wiem, że węże Parkera polecaliście już)
Co mogę zyskać dzięki stag 300-4 isa2 w stosunku do 4 plus lub też qbox i 300-4 premium?
Sterownik / Reduktor / Wtryskiwacze
STAG 4 ECO / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2700 złotych
STAG 4 PLUS / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2800 złotych
STAG 300-4 ISA-2 / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2900 złotych
STAG 4 QBOX / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 3000 złotych
STAG 300-4 PREMIUM / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 3100 złotych
Zawór tankowania pod klapkę, Wielozawór TOMASETTO, Węże gazowe PARKER
W cenie montażu wliczony jest demontaż kolektora ssącego do nawiertów – nie znam się aż tak i nie bardzo wiem o co chodzi, dobrze czy źle świadczy to o usłudze?
Wykonali podobno kilkaset tych aut gdyż "te silniki występują zarówno w Fordach, Volvo i Mazdach różnią się tylko osprzętem", są autoryzowanym serwisem Staga i to mnie do nich przekonuje.
Niestety do Buska mam 450km w jedną stronę i jednak wolę uniknąć takiej trasy (choć uwielbiam jazdę Magdą )
Z góry dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam
Widzę że kolega z kuj-pom
podjedz do Auto Flesza w Lubiczu Górnym
znają się na rzeczy ceny w sumie jak podałeś
osobiście mam ostatni zestaw z zavoil S
smiga bdb juz ponad rok
300 4 premium ma korekcje map i podłączany jest do OBD jest na pewno sprawdzony
podjedz do Auto Flesza w Lubiczu Górnym
znają się na rzeczy ceny w sumie jak podałeś
osobiście mam ostatni zestaw z zavoil S
smiga bdb juz ponad rok
300 4 premium ma korekcje map i podłączany jest do OBD jest na pewno sprawdzony
To właśnie od nich propozycje
Jak Ci wykonali instalację, mianowicie jaką masz różnicę w spalaniu PB vs. LPG? Montaż jest wystarczająco estetyczny?
Jak Ci wykonali instalację, mianowicie jaką masz różnicę w spalaniu PB vs. LPG? Montaż jest wystarczająco estetyczny?
Pozdrawiam
estetyka jest ok ( nic nie widać) ale moim zdaniem przy tych silnikach najważniejsze jest zestrojenie instalacji i właściwe komponenty. Powiem tak wiedzą co robią w tym zakładzie
co do spalania ciężko mi napisać bo w sumie od początku założyłem LPG
spokojnie do 10 litrów LPG się zamykam
co do spalania ciężko mi napisać bo w sumie od początku założyłem LPG
spokojnie do 10 litrów LPG się zamykam
Witam ja po konsultacji z kolegą bananmin (gaz parts Busko Zdrój ) do Mazdy 6 GG 2l. 147KM założyłem
Stag Qbox , wtryski pojedyncze BARRACUDA (kolektor zdejmowany do nawiertów,nawierty w głowicy) ,reduktor acr01 wlew pod klapką,jestem bardzo zadowolony autko chodzi płynnie tak samo jak na PB , Ja jechałem 200km gazowałem tam już drugie autko (poprzednie mazda 626 gf) i powiem że warto.
Stag Qbox , wtryski pojedyncze BARRACUDA (kolektor zdejmowany do nawiertów,nawierty w głowicy) ,reduktor acr01 wlew pod klapką,jestem bardzo zadowolony autko chodzi płynnie tak samo jak na PB , Ja jechałem 200km gazowałem tam już drugie autko (poprzednie mazda 626 gf) i powiem że warto.
Witam,
W piątek zakładam instalację LPG do M6. Zestaw na jaki się zdecydowałem po konsultacji z gazownikiem:
STAG 4 ECO
HANA2000 – montaż pojedyńczy
ZAVOLI S
wlew przy Pb
Moje wątpliwości budzi STAG 4 ECO, którego rekomendował gazownik, a który w tym wątku nie występował. Może ktoś napisać coś więcej na jego temat? Czy w M6 2.0 się sprawdzi?
pzdr
M
W piątek zakładam instalację LPG do M6. Zestaw na jaki się zdecydowałem po konsultacji z gazownikiem:
STAG 4 ECO
HANA2000 – montaż pojedyńczy
ZAVOLI S
wlew przy Pb
Moje wątpliwości budzi STAG 4 ECO, którego rekomendował gazownik, a który w tym wątku nie występował. Może ktoś napisać coś więcej na jego temat? Czy w M6 2.0 się sprawdzi?
pzdr
M
- Od: 12 lis 2013, 19:40
- Posty: 12
- Auto: M6 GY LF 2.0 '07
Cześć,
Chciałbym sie Was poradzić czy instalacja jaką proponuje mi gazownik jest warta mojego auta. Prosze o sugestie.
M6 2.0 147KM kombi.
"W przypadku tego samochodu możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor ACR01 (do 150 KM),
2. Listwa ACW01 lub wtryskiwacze indywidualne Hana,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300-4 ISA2,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 50 l.
Cena za podstawowy zestaw (ACW/ACR/STAG 300 ISA) to 2500 zł. Zastosowanie wtryskiwaczy indywidulanych podnosi koszt o 350 zł. Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Jest możliwość zabudowy wlewu pod klapką ale jest to dodatkowy koszt 80 zł."
Chciałbym sie Was poradzić czy instalacja jaką proponuje mi gazownik jest warta mojego auta. Prosze o sugestie.
M6 2.0 147KM kombi.
"W przypadku tego samochodu możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor ACR01 (do 150 KM),
2. Listwa ACW01 lub wtryskiwacze indywidualne Hana,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300-4 ISA2,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 50 l.
Cena za podstawowy zestaw (ACW/ACR/STAG 300 ISA) to 2500 zł. Zastosowanie wtryskiwaczy indywidulanych podnosi koszt o 350 zł. Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Jest możliwość zabudowy wlewu pod klapką ale jest to dodatkowy koszt 80 zł."
- Od: 22 gru 2013, 14:25
- Posty: 13
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GL Kombi
SkyPassion 2.0 (165KM)
2017 Red Soul
mrx napisał(a):Witam,
W piątek zakładam instalację LPG do M6. Zestaw na jaki się zdecydowałem po konsultacji z gazownikiem:
STAG 4 ECO
HANA2000 – montaż pojedyńczy
ZAVOLI S
wlew przy Pb
Moje wątpliwości budzi STAG 4 ECO, którego rekomendował gazownik, a który w tym wątku nie występował. Może ktoś napisać coś więcej na jego temat? Czy w M6 2.0 się sprawdzi?
pzdr
M
zamiast eco weź qbox jest lepszy wtryski hana lub barracuda reduktor zavoli lub acr01 do tego porządny montaż i strojenie i będzie ok
Dopisano 12 mar 2014 10:01:
daniel0s napisał(a):Cześć,
Chciałbym sie Was poradzić czy instalacja jaką proponuje mi gazownik jest warta mojego auta. Prosze o sugestie.
M6 2.0 147KM kombi.
"W przypadku tego samochodu możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor ACR01 (do 150 KM),
2. Listwa ACW01 lub wtryskiwacze indywidualne Hana,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300-4 ISA2,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 50 l.
Cena za podstawowy zestaw (ACW/ACR/STAG 300 ISA) to 2500 zł. Zastosowanie wtryskiwaczy indywidulanych podnosi koszt o 350 zł. Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Jest możliwość zabudowy wlewu pod klapką ale jest to dodatkowy koszt 80 zł."
wtryski pojedyncze hana lub barracda sterownik wystarczy qbox lub 4plus
abudabdi napisał(a):mrx napisał(a):Witam,
W piątek zakładam instalację LPG do M6. Zestaw na jaki się zdecydowałem po konsultacji z gazownikiem:
STAG 4 ECO
HANA2000 – montaż pojedyńczy
ZAVOLI S
wlew przy Pb
Moje wątpliwości budzi STAG 4 ECO, którego rekomendował gazownik, a który w tym wątku nie występował. Może ktoś napisać coś więcej na jego temat? Czy w M6 2.0 się sprawdzi?
pzdr
M
zamiast eco weź qbox jest lepszy wtryski hana lub barracuda reduktor zavoli lub acr01 do tego porządny montaż i strojenie i będzie ok
Zmieniłem na STAG 4+. QBOX'a jeszcze nie montowali i nie mają doświadczenia – wolałbym żeby nie uczyli się na mnie.
BTW, rozmawiałem w tej sprawie z doradcą tech. z AC i sugerował 4+ lub QBox do M6
- Od: 12 lis 2013, 19:40
- Posty: 12
- Auto: M6 GY LF 2.0 '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości