stag 300+ ISA2 a mazda

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez artmaks » 13 kwi 2011, 13:07

wtam
na forum producenta Staga oraz LPG trwa dyskusja na temat poprawnosci dzialania ISA 2 w zgazowanych autach. Ponoc bywaja problemy z rozjezdzjajacymi sie mapkami, i nie tylko.

Pytanie :Czy ktos ma jakies doswiadczenie z dzilajaca ISA 2 w madziach ? Sprawdza sie w pratyce pomysl chlopakow z AC czy tez nie ? sa problemy nie ? jakie wartosci powinien ustawic adapatacji gazownik aby bylo oki ?
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2011, 15:55
Posty: 56
Auto: mazda 323 BJ 1.5

Postprzez gazparts » 13 kwi 2011, 18:51

w zubożeniu isa nie działa :(
ale już o tym pisałem ;)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez artmaks » 14 kwi 2011, 10:55

hmm dzis postanowilem "napasc" gazownika u ktorego prawie bym zagazowlem moja madzie pytanie dotyczylo ISA 2 i zubozania
a oto odpowiedz ktora dostalem
"ISA2 działa poprawnie w każdym samochodzie. Na razie u mnie nie zadarzył się przypadek ze sprzężeniem powodującym rozjazd korekt, ale mam wiarygodne informacje, że takie przypadki się pojawiły. Jest to najprawdopodobniej wina niechlujnie przygotowanego firmware przed targami (wersja 7.3). Wersja testowa (7.0) była wolna od tego typu przypadków. "

wierzyc nie wierzyc oto jest pytanie :–)
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2011, 15:55
Posty: 56
Auto: mazda 323 BJ 1.5

Postprzez gazparts » 14 kwi 2011, 11:13

w moim przypadku szarpała mpv za zubożeniem
a było tak
dobrze doregulowałem zubożenie (brak jakichkolwiek szarpek)
włączyłem isa2 i po jakimś czasie 50-100km auto zaczeło znowu szarpać (zubożenie), im więcej jechałem tym bardziej szarpała
zatrzymałem się wróciłem do poprzednich ustawień zablokowałem isę i wróciło wszystko do normy
dodam że miałem wcześniejszą wersję
teraz jest nowsza i dziś jest na teście w mojej MPV zobaczymy co się będzie działo , a o wynikach napiszę :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez gazparts » 14 kwi 2011, 20:00

bananmin napisał(a):dodam że miałem wcześniejszą wersję
teraz jest nowsza i dziś jest na teście w mojej MPV zobaczymy co się będzie działo , a o wynikach napiszę

i jest to samo :|
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez artmaks » 15 kwi 2011, 09:31

hmm nie warto pomeczyc chlopakow z AC aby rozwiazali ten problem ?
:D
ktos musi zjesc ta kiszke z kiepsko dzialajaca isa2 , a nie widze powodu dla ktorego my mamy to robic (lub nasi gazownicy ) :–)
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2011, 15:55
Posty: 56
Auto: mazda 323 BJ 1.5

Postprzez gazparts » 15 kwi 2011, 11:01

bo problem jest w tym że to zubożenie nie jest cały czas stabilne
bo czasem skraca z 8ms na 2,5 a czasem w tym samym punkcje na 2,8- 3,2 i tu jest problem że nie ma jakiejś systematyczności
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez cichy_86 » 30 maja 2011, 21:41

Może się podłącze do tematu.Mam centrale stag 300+ silnik KL 2,5 V6. Kolega gazownik proponował mi żeby mi wgrać softa isa 2 i żeby mi sam dobierał mapy wtrysków. I pytanie takie mam,czy ta ''autoadaptacja'' spiszę się w moim aucie?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez pawelc » 1 cze 2011, 15:42

ja chwile się pobawiłem isa2 w KL-u i ....wyłączyłem -na razie za wielkiego sensu w moim przypadku nie widzę jej stosowania (za bardzo zmodyfikowany dolot u mnie i w ogóle osprzęt ) ,Według mnie należałoby najpierw podłączyć szerokopasmówkę i zobaczyć czy isa prawidłowo grzebie z korektami .Jeszcze pewnie powrócę do tego bajeru ale najpierw będę musiał się szarpnąć na szerokpasmową sondę -na razie off u mnie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez cvallo2 » 1 cze 2011, 21:53

ISA najlepiej włączyć zebrać mapy benzyny, następnie dać próg 3%, zebrać mapy gazu i wyłączyć.
Początkujący
 
Od: 11 mar 2010, 13:15
Posty: 18
Skąd: waw / lbn
Auto: 626 GF FS / 01R

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG