wtam
na forum producenta Staga oraz LPG trwa dyskusja na temat poprawnosci dzialania ISA 2 w zgazowanych autach. Ponoc bywaja problemy z rozjezdzjajacymi sie mapkami, i nie tylko.
Pytanie :Czy ktos ma jakies doswiadczenie z dzilajaca ISA 2 w madziach ? Sprawdza sie w pratyce pomysl chlopakow z AC czy tez nie ? sa problemy nie ? jakie wartosci powinien ustawic adapatacji gazownik aby bylo oki ?
stag 300+ ISA2 a mazda
Strona 1 z 1
hmm dzis postanowilem "napasc" gazownika u ktorego prawie bym zagazowlem moja madzie pytanie dotyczylo ISA 2 i zubozania
a oto odpowiedz ktora dostalem
"ISA2 działa poprawnie w każdym samochodzie. Na razie u mnie nie zadarzył się przypadek ze sprzężeniem powodującym rozjazd korekt, ale mam wiarygodne informacje, że takie przypadki się pojawiły. Jest to najprawdopodobniej wina niechlujnie przygotowanego firmware przed targami (wersja 7.3). Wersja testowa (7.0) była wolna od tego typu przypadków. "
wierzyc nie wierzyc oto jest pytanie :–)
a oto odpowiedz ktora dostalem
"ISA2 działa poprawnie w każdym samochodzie. Na razie u mnie nie zadarzył się przypadek ze sprzężeniem powodującym rozjazd korekt, ale mam wiarygodne informacje, że takie przypadki się pojawiły. Jest to najprawdopodobniej wina niechlujnie przygotowanego firmware przed targami (wersja 7.3). Wersja testowa (7.0) była wolna od tego typu przypadków. "
wierzyc nie wierzyc oto jest pytanie :–)
- Od: 15 mar 2011, 15:55
- Posty: 56
- Auto: mazda 323 BJ 1.5
w moim przypadku szarpała mpv za zubożeniem
a było tak
dobrze doregulowałem zubożenie (brak jakichkolwiek szarpek)
włączyłem isa2 i po jakimś czasie 50-100km auto zaczeło znowu szarpać (zubożenie), im więcej jechałem tym bardziej szarpała
zatrzymałem się wróciłem do poprzednich ustawień zablokowałem isę i wróciło wszystko do normy
dodam że miałem wcześniejszą wersję
teraz jest nowsza i dziś jest na teście w mojej MPV zobaczymy co się będzie działo , a o wynikach napiszę
a było tak
dobrze doregulowałem zubożenie (brak jakichkolwiek szarpek)
włączyłem isa2 i po jakimś czasie 50-100km auto zaczeło znowu szarpać (zubożenie), im więcej jechałem tym bardziej szarpała
zatrzymałem się wróciłem do poprzednich ustawień zablokowałem isę i wróciło wszystko do normy
dodam że miałem wcześniejszą wersję
teraz jest nowsza i dziś jest na teście w mojej MPV zobaczymy co się będzie działo , a o wynikach napiszę
bananmin napisał(a):dodam że miałem wcześniejszą wersję
teraz jest nowsza i dziś jest na teście w mojej MPV zobaczymy co się będzie działo , a o wynikach napiszę
i jest to samo
bo problem jest w tym że to zubożenie nie jest cały czas stabilne
bo czasem skraca z 8ms na 2,5 a czasem w tym samym punkcje na 2,8- 3,2 i tu jest problem że nie ma jakiejś systematyczności
bo czasem skraca z 8ms na 2,5 a czasem w tym samym punkcje na 2,8- 3,2 i tu jest problem że nie ma jakiejś systematyczności
Może się podłącze do tematu.Mam centrale stag 300+ silnik KL 2,5 V6. Kolega gazownik proponował mi żeby mi wgrać softa isa 2 i żeby mi sam dobierał mapy wtrysków. I pytanie takie mam,czy ta ''autoadaptacja'' spiszę się w moim aucie?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
ja chwile się pobawiłem isa2 w KL-u i ....wyłączyłem -na razie za wielkiego sensu w moim przypadku nie widzę jej stosowania (za bardzo zmodyfikowany dolot u mnie i w ogóle osprzęt ) ,Według mnie należałoby najpierw podłączyć szerokopasmówkę i zobaczyć czy isa prawidłowo grzebie z korektami .Jeszcze pewnie powrócę do tego bajeru ale najpierw będę musiał się szarpnąć na szerokpasmową sondę -na razie off u mnie
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości