przerywa, szarpie, dużo pali

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez śliwka » 7 kwi 2010, 14:12

Witam jestem szczęśliwą posiadaczką mazdy 323c z 1995 r., z instalacją gazową, mam taki problem, moje auto posiada instalację gazową II gen, z emulacją lamby czy jakoś tak, auto ogolnie na wolnych obrotach na postoju równo pracuję na lpg, na zimnym silniku nie ma problemów z przyspieszaniem, natomiast gdy sie rozgrzeje zaczynają się problemy, szarpie, brakuje mocy, byłam u gazowników, ściągneli mi silniczek krokowy gazu i w jego miejsce zamontowali zwykły register, po czym ustawili mieszankę, ale cały czas pojawia sie problem szarpania jakby miało brakować gazu. Pomóżcie coś chłopaki z tym zrobić bo mi kobietę wszyscy oszukują
Początkujący
 
Od: 15 gru 2009, 12:33
Posty: 18
Skąd: Legnica
Auto: 323P BA 1.5

Postprzez Ania69 » 7 kwi 2010, 14:31

Sprawdzalas czy na benzynie na cieplo jest wszystko ok,moze przyczyna nie tkwic w instalacji gazowej a osprzecie silnika cewce module niewiem jaki osprzet ma 323.Podlaczalas pod komputer czy nie pokazuje bledow
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez śliwka » 7 kwi 2010, 14:35

błędów nie ma żadnych, a cewki raczej sama nie sprawdzę, chyba elektryk musi się tym zająć
Początkujący
 
Od: 15 gru 2009, 12:33
Posty: 18
Skąd: Legnica
Auto: 323P BA 1.5

Postprzez Ania69 » 7 kwi 2010, 15:01

Na benzynie na cieplo jest ok nie ma zadnych problemow.Gaziarz sprawdzal reduktor moze membrane masz zajechana jak parownik dostanie temperatury moze sie z nia cos dzieje.Sprawdz na poczatek ze problem dotyczy tylko gazu
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez śliwka » 11 kwi 2010, 12:29

ale na benyznie to w sumie kuleje zawsze, szarpie, nie chce ruszyć, dusi się.
Początkujący
 
Od: 15 gru 2009, 12:33
Posty: 18
Skąd: Legnica
Auto: 323P BA 1.5

Postprzez Ania69 » 12 kwi 2010, 08:18

Trudno zdiagnozowac problem jesli dotyczy to zarowno pb jak i gazu.Moim zdaniem problem tkwi nie w samym gazie,a ukladzie zaplonowym.Generalnie to powinno sie doprowadzic samochod na benzynie do nalezytego stanu.W jakim stanie jest aparat zaplonowy nie jest zasyfiony w srodku olejem.Co do gazu to jak masz srube i jesli nie reaguje na dawke gazu to zostaje tylko parownik,tylko wtedy to jest zazwyczaj sa dodadkowe oznaki ktorych niemasz.Czy masz dobry stan plynu chlodzacego bo moze masz parownik niedogrzany i moze to powodowac tez problemy
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez homan » 13 maja 2010, 11:47

mogą to być jeszcze kable zapłonowe, te tanie niskiej jakości zamienniki (zło zło zło) potrafią zrobić sobie szybko krzywdę i zdarzało się że na zimnym ok a jak się już nagrzał silnik a od niego kable to kaplica
ujek chce kl-ze !!

626 jest | 323 jest | 626 MPS jak Bóg do to bydzie :)

SPRZEDAM ELF 5W30 5l za 100zł, możliwość obioru w Katowicach, Bytomiu, Gliwicach, TG, Lublińcu ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2009, 00:55
Posty: 68
Skąd: SLU
Auto: Były 323 BG B3 && 626 GE FP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG