Witam
Mam mazdę z 1987r. z silnikiem 2,0 8V z gaźnikiem od pewnego czasu nie umiem wyregulować mazdy na wężu-registerze, nie reaguje mogę skręcić do maksa i wykręcić całą śrubę i nic. Dałem już drugi parownik z innego samochodu ale dalej to samo. Mam instalację I generacji. Dzięki za pomoc
Brak możliwości regulacji
Strona 1 z 1
Jak wkręcę śrubę na wężu to nie ma żadnej reakcji nie ważne czy będzie cała wkręcona czy prawie cała wykręcona
- Od: 9 maja 2008, 07:39
- Posty: 5
- Skąd: Kotórz Mały
Da się normalnie jechać tylko obroty są 800-900
- Od: 9 maja 2008, 07:39
- Posty: 5
- Skąd: Kotórz Mały
Witam
Filtr powietrza mam nowy, drugi parownik i dalej nic dzisiaj jak wracałem to obrotów nie ma wcale Jestem bezradny Proszę o radę
Filtr powietrza mam nowy, drugi parownik i dalej nic dzisiaj jak wracałem to obrotów nie ma wcale Jestem bezradny Proszę o radę
- Od: 9 maja 2008, 07:39
- Posty: 5
- Skąd: Kotórz Mały
powiem krótko
BLOS
i twoje życie się zmieni.
BLOS
i twoje życie się zmieni.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Ten BLOS da się zamontować do samochodu z gaźnikiem? i ile taka przyjemność może kosztować i najważniejsze czy pomoże
- Od: 9 maja 2008, 07:39
- Posty: 5
- Skąd: Kotórz Mały
a wogole reduktor(parownik) w jakim masz stanie jezeli jest stary to membrany sa sztywne i nie pracuja prawidlowo i nie dac ci nic krecenie srubami
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości