Brak możliwości regulacji

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez stachugawel » 9 maja 2008, 07:55

Witam
Mam mazdę z 1987r. z silnikiem 2,0 8V z gaźnikiem od pewnego czasu nie umiem wyregulować mazdy na wężu-registerze, nie reaguje mogę skręcić do maksa i wykręcić całą śrubę i nic. Dałem już drugi parownik z innego samochodu ale dalej to samo. Mam instalację I generacji. Dzięki za pomoc
Początkujący
 
Od: 9 maja 2008, 07:39
Posty: 5
Skąd: Kotórz Mały

Postprzez MarekS » 9 maja 2008, 10:22

nie rozumiem.Jak wkręcisz na maxa śrubę to możesz normalnie jechać?Czy chodzi o regulację wolnych obrotów?
Napisz co chcesz uzyskać kręcąc śrubą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2004, 23:44
Posty: 103
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG

Postprzez stachugawel » 10 maja 2008, 21:48

Jak wkręcę śrubę na wężu to nie ma żadnej reakcji nie ważne czy będzie cała wkręcona czy prawie cała wykręcona
Początkujący
 
Od: 9 maja 2008, 07:39
Posty: 5
Skąd: Kotórz Mały

Postprzez stachugawel » 10 maja 2008, 21:51

Da się normalnie jechać tylko obroty są 800-900
Początkujący
 
Od: 9 maja 2008, 07:39
Posty: 5
Skąd: Kotórz Mały

Postprzez M@ster » 11 maja 2008, 10:29

witam. sprawdź filtr powietrza, mozliwe że masz zabity filtr a najlepiej go wymień jeśli dawno nie wymieniałeś.
Pozdro, szacun, respect :P
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 17:28
Posty: 131 (0/1)
Skąd: Łomża
Auto: szukam...

Postprzez stachugawel » 13 maja 2008, 22:35

Witam
Filtr powietrza mam nowy, drugi parownik i dalej nic dzisiaj jak wracałem to obrotów nie ma wcale Jestem bezradny Proszę o radę
Początkujący
 
Od: 9 maja 2008, 07:39
Posty: 5
Skąd: Kotórz Mały

Postprzez MadziaForever » 14 maja 2008, 12:07

powiem krótko :]

BLOS

i twoje życie się zmieni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez stachugawel » 14 maja 2008, 21:32

Ten BLOS da się zamontować do samochodu z gaźnikiem? i ile taka przyjemność może kosztować i najważniejsze czy pomoże
Początkujący
 
Od: 9 maja 2008, 07:39
Posty: 5
Skąd: Kotórz Mały

Postprzez damian626 » 19 cze 2008, 13:25

a wogole reduktor(parownik) w jakim masz stanie jezeli jest stary to membrany sa sztywne i nie pracuja prawidlowo i nie dac ci nic krecenie srubami ;) ;)
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG